اولین سالن ورزشی در فرودگاه شهر تالین استونی ‏

3.5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
در این فرودگاه می توانید ورزش کنید + تصاویر
09 آبان 1396 15:00
0

این اولین بار است که در فرودگاهی در اروپا یک سالن ورزشی راه اندازی می شود. سالن ورزشی فرودگاه لنارت مری شهر تالین در استونی دارای تجهیزاتی مدرن است و برای تمامی مسافران این فرودگاه رایگان است. این تجهیزات ورزشی در گیت 6 منطقه پرواز قرار گرفته است و چشم اندازی به سوی باند فرودگاه دارد که همزمان که روی تردمیل ورزش می کنید می توانید هواپیماهایی که می روند و می آیند را نیز تماشا کنید.

اولین سالن ورزشی در فرودگاه شهر تالین استونی ‏

اپراتور این کلوب ورزشی ، My Fitness ، در این باره می گوید " ما می دانیم این روزها ورزش کردن چقدر برای مردم پر اهمیت است و سفر کردن ممکن است سد راه این سبک زندگی سالم شود. ما می خواهیم کاری کنیم که مسافران بتوانند رژیم ورزشی خودشان را حتی زمانیکه زندگیشان مشغول است و در سفر هستند حفظ کنند. چه بخواهد 15 دقیقه کار با تردمیل باشد یا چند حرکت کششی قبل از سوار هواپیما شدن. وجود این دستگاههای ورزشی راهی سالم برای سرگرم شدن مسافران در ترمینال های فرودگاه باشد. "

اولین سالن ورزشی در فرودگاه شهر تالین استونی ‏

فرودگاه لنارت مری تالین (Lennart Meri Tallinn ) 3.5 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد ، این فرودگاه همچنین یک محوطه برای بازی کودکان ، استراحت کردن و خوابیدن ، یک کافه که در آن مشتریان می توانند خودشان ساندویچ درست کنند ، و یک کتابخانه رایگان که 24 ساعته باز است دارد. این فرودگاه سومین فرودگاه برتر اروپا و نهمین فرودگاه برتر جهان لقب گرفته است.

منبع : Lonelyplanet

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان