هتل فرودگاهی ژاپن شبیه‌ ساز پرواز را به اتاق می‌آورد

4
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اگر می‌خواهید در اتاقتان، یک هواپیما را هدایت کنید، حتما به این هتل بروید! +تصاویر
03 مرداد 1398 09:00
0

تابه‌حال برایتان پیش‌آمده که پس از یک پرواز طولانی باز هم دلتان برای سوار شدن به هواپیما تنگ شود؟ در این حالت می‌توانید در هتل اکسل هاندا در توکیو اقامت داشته باشید. این هتل فرودگاهی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی هاندا در توکیو قرار دارد و در یکی از اتاق‌های خود یک شبیه‌ساز پرواز نصب‌کرده که مسافران می‌توانند جلسات پرواز 90 دقیقه‌ای را در آن رزرو کنند.

هتل فرودگاهی ژاپن شبیه‌ساز پرواز را به اتاق می‌آورد

این دستگاه، تجربه‌ی خلبانی پرواز با یک بوئینگ 737-800 را شبیه‌سازی می‌کند که از فرودگاه هاندا به فرودگاه آتامی در اوزاکا پرواز می‌کند و دارای دستورالعملی برای کمک به خلبان است. استفاده از این شبیه‌ساز 30000 یوان (معادل 277 دلار) هزینه دارد، در حالی‌ که برای رزرو اتاق به مدت یک‌ شب 25300 یوان (234دلار) باید بپردازید. افراد نمی‌توانند به‌ تنهایی از این شبیه‌ ساز استفاده کنند.

هتل فرودگاهی ژاپن شبیه‌ساز پرواز را به اتاق می‌آورد

آکی هاگیوارا که مدیر روابط عمومی هتل است هزینه ساخت این اتاق را 92000 دلار برآورد کرده است. او با اینکه تمایلی به فاش نمودن اعداد و ارقام ندارد گفت که هتل بازخوردهای مثبتی از مسافران دریافت کرده است. اگر شما باشید حاضرید با پرداخت چنین هزینه‌ای، خلبان بودن را امتحان کنید؟

هتل فرودگاهی ژاپن شبیه‌ساز پرواز را به اتاق می‌آورد

منبع: CNN

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.