10 هتل هیجان‌انگیز که پاییز امسال بازگشایی می‌شوند

4.6
از 11 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
این هتل های هیجان‌انگیز و فوق‌العاده در پاییز امسال افتتاح می‌شوند! +تصاویر
07 آبان 1398 09:00
0

اکنون در بسیاری از نقاط جهان فصل پاییز فرارسیده است، اما صنعت گردشگری و سفر بدون توجه به شرایط آب‌وهوایی ماه‌های پیش‌رو همچنان با نیروی تمام به کار خود ادامه می‌دهد. حتی هتل‌هایی در سرتاسر جهان به‌سرعت در حال بازگشایی شدن هستند. و این پاییز با افتتاح تعدادی هتل بزرگ همراه شده است که گستره موقعیت مکانی آن‌ها از شهرهای کوهستانی کلرادو راکیز تا یکی از گرم‌ترین جزیره‌های بالئاری در دریای مدیترانه متغیر است.

قابل‌توجه افراد تنوع‌طلبی که هیچ‌گاه در یک هتل دوبار نمی‌خوابند و دوست دارند آخرین بازگشایی‌های هتل توسط برندهای محبوبشان را تجربه کنند باید بگوییم که در این پاییز 13 هتل هیجان‌انگیز از ماه سپتامبر (شهریور) تا پایان فصل یعنی ماه نوامبر (آذر) افتتاح خواهند شد. بله! می‌توانید از نقشه هتل‌هایتان استفاده کنید و در یکی از این ساختمان‌ها جایی برای خود رزرو کنید.

هتل‌های جدید آسیا

آنداز شهر سئول منطقه گانگام Andaz Seoul Gangnam

هتل آنداز با 241 اتاق در محله گانگنام شهر سئول در 9 سپتامبر (18 شهریور) رسماً به بازار اقامتگاه‌های کره جنوبی وارد شد؛ منطقه گانگام یکی از ثروتمندترین و باکلاس‌ترین مناطق پایتخت است. این ساختمان معاصر با بافتنی‌ها و عناصر طراحی‌ای که در آن‌ها از بافت وصله‌دوزی سنتی کره الهام گرفته شده است، به‌راستی‌که شکل و شمایل تمام ساختمان‌های برند آنداز را به خود گرفته است. مهمانان هتل به‌راحتی به ایستگاه متروی آپگوژونگ و چند رستوران، یک مجموعه آب گرم و تناسب‌اندام با باشگاهی 24 ساعته و یک استخر دسترسی دارند. نرخ قیمت‌های این هتل از شبی 225 دلار به بالا آغاز می‌شود. 

آنداز شهر سئول منطقه گانگام Andaz Seoul Gangnam

 

هتل استراحتگاه و آب گرم جی دابلیو ماریوت مالدیوز JW Marriott Maldives Resort & Spa

این هتل که در جزیره شیویانی واقع شده است، نخستین شعبه برند جی دابلیو ماریوت در مالدیو (و آخرین نسخه از چهار استراحتگاه مالدیو به سبک کنونی) است و به‌ اندازه یک ساعت پرواز از فرودگاه بین‌المللی ولانا (MLE) فاصله دارد. هر 60 ساحل این استراحتگاه و ویلاهای روی آب آن استخرهای خصوصی و دوش‌های بیرونی دارند و مساحتشان بیش از 185 مترمربع است. گرچه گفته‌اند که این شعبه حتماً در ماه اکتبر (اوایل آبان) بازگشایی می‌شود اما تا پیش از یکم نوامبر (10 آبان) نمی‌توان در هتل جایی رزرو کرد. قیمت یک شب هتل نیز 993 دلار خواهد بود.

هتل استراحتگاه و آب گرم جی دابلیو ماریوت مالدیوز JW Marriott Maldives Resort & Spa

 

پارک هیات کیوتو Park Hyatt Kyoto

در میانه انبوهی از معابد باستانی هیگاشیاما (که یکی از بهترین مناطق محافظت‌شده باستانی در شهر کیوتو است) هتل جدید پارک هیات کیوتو را خواهید یافت. این هتل به‌گونه‌ای طراحی شده است که بیشتر شبیه به یک مهمانخانه سنتی باشد، اما جزئیات طراحی آن برای ایجاد این حس کافی نیستند. البته می‌دانیم که این ساختمان 70 اتاقه تعدادی مکان برای صرف غذا و نوشیدنی خواهد داشت که تمرکز آن‌ها بر نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سنتی ژاپن خواهد بود؛ برای نمونه یاساکا: رستوران اصلی هتل که سرآشپز سنتی آقای کامپِی هیسائوکا اداره آن را بر دوش دارد و در آن تهیه غذا به سبک خاصی به‌طور زنده برگزار می‌شود. هتل پارک هیات کیوتو از 30 اکتبر (8 آبان) پذیرش رزروهای اتاق را آغاز خواهد کرد. قیمت‌های این هتل در دسامبر از 700 دلار به بالا هستند.

پارک هیات کیوتو Park Hyatt Kyoto

 

هتل‌های جدید در استرالیا و اقیانوس آرام جنوبی

ریتز کارلتون، شهر پِرث The Ritz-Carlton, Perth

هتل 205 اتاقه ریتز کارلتون که بخشی از توسعه چند کاربردی هدفمند در پایتخت استرالیای غربی به شمار می‌رود، یکی از هتل‌هایی است که امسال بازگشایی خواهد شد. این برند لوکس هتل پس از مدت‌ها عدم فعالیت در استرالیا، دوباره به شهر پِرث بازگشته است؛ شهری که همیشه یک جایگزین مناسب، خلوت‌تر و ارزان‌تر برای دو شهر سیدنی و ملبورن بوده است. از نکات مثبت ریتز کارلتون می‌توان به نماهای شهر و رودخانه آن اشاره کرد و البته نباید استخر گرم بی‌نهایت آن را که بالای اسکله الیزابت ساخته شده است، نادیده گرفت. نرخ قیمت اتاق‌ها از شبی 342 دلار استرالیا (حدود 233 دلار آمریکا) به بالاست و از 15 نوامبر (24 آبان) به بعد می‌توان اتاق‌های هتل را رزرو کرد.

ریتز کارلتون، شهر پِرث The Ritz-Carlton, Perth

 

هتل‌های جدید در اروپا

دابلیو ایبیزا W Ibiza

ایبیزا هتلی است که بالاخره می‌توانید برای ماندن در آن از امتیازهایتان استفاده کنید. دابلیو ایبیزا پس از تأخیر ساخت‌ و‌ سازش در تابستان، رسماً روز یکم اکتبر (9 مهر) بازگشایی شد؛ البته اگر می‌خواهید این اقامتگاه جدید را امتحان کنید باید عجله کنید. این هتل تنها تا آخر اکتبر باز خواهد بود و پس از بسته شدن در زمستان کار خود را دوباره در ابتدای بهار آغاز خواهد کرد. این شعبه که بخشی از امتداد شنی ساحل شهر سانتا اولاریا دِس‌ریو را به خود اختصاص داده است، یک استخر بزرگ‌سالان دارد و با فرودگاه بین‌المللی (IBZ) تنها 20 کیلومتر فاصله دارد. این هتل از ژوئن سال 2020 (تیر 1399) به بعد رزرو قبول می‌کند. در ماه‌های خلوت‌تر هتل، نرخ نقدی اجاره اتاق‌ها از 181 یورو یا 197 دلار آمریکا به بالا محاسبه می‌شود.

دابلیو ایبیزا W Ibiza

 

هاگیا صوفیا مَنشِنز استانبول، کالکشن کوریو با مالکیت هیلتون Hagia Sofia Mansions Istanbul, Curio Collection by Hilton

این مجموعه از اقامتگاه‌های سنتی ترکیه‌ای در اواسط ماه نوامبر (اواخر آبان) به‌عنوان زیرمجموعه کوریو کالکشن دوباره بازگشایی می‌شود. از آنجایی‌که این هتل در شهر کهن استانبول واقع شده است، مسافران باید انتظار عناصر ظریف طراحی سبک عثمانی مانند چوب‌های حکاکی‌ شده تیره، چراغ‌های دیواری سبک موریشی و دوش حمام ترکیه‌ای به همراه وان جداگانه را داشته باشند. مهمانان این هتل به کلیسای ایا صوفیه، مسجد آبی و ایستگاه سلطان احمد نزدیک خواهند بود. قیمت اتاق‌های آن از 119 یورو (حدود 130 دلار آمریکا) برای یک شب به بالا محاسبه می‌شود.

هاگیا صوفیا مَنشِنز استانبول، کالکشن کوریو با مالکیت هیلتون Hagia Sofia Mansions Istanbul, Curio Collection by Hilton

 

هتل‌های جدید در آمریکای شمالی

وست هالیوود ادیشِن West Hollywood Edition

گرچه این هتل نوع 7 ماریوت به‌طور رسمی کار خود را در ماه نوامبر (آبان) آغاز می‌کند، اما مهمانان می‌توانند از اکتبر (10 مهر) به بعد در آن اقامت داشته باشند. اتاق‌های آن برای هر شب 387 دلار قیمت دارند و اگر می‌خواهید از امتیازهایتان استفاده کنید، به نظر می‌رسد یک گزینه 50000 امتیازی برای دوره‌های زمانی کاهش مراجعه و شلوغی وجود داشته باشد. (طبق گفته سایت هتل، درحالی‌که آن‌ها «آخرین کارهای تکمیلی ساختمان را انجام می‌دهند» می‌توانید با 20% تخفیف اتاق‌های آن را با نرخ پیش‌رسمی اجاره کنید.) برند ادیشن برداشت خود از مفهوم لوکس را با افزودن مجموعه سانسِت اِستریپ به واقعیت تبدیل کرده است، مجموعه‌ای که در آن می‌توانید یک استخر پشت‌بامی و مجموعه آب گرم با شش اتاق درمانی را بیابید.

وست هالیوود ادیشِن West Hollywood Edition

 

کیمپتون هتل آراس در شهر آشویل Kimpton Hotel Arras in Asheville

 در روز یکم ماه اکتبر (9 مهر) یکی از شلوغ‌ترین شهرهای آمریکای شمالی به کیمپتون هتل آراس خوشامد گفت؛ هتل بوتیکی که 128 اتاق دارد و در موقعیت ساختمان سابق بانک BB&T جای گرفته است. در کوهستان بلو ریج پیرامون این شهر، بلوط، سنگ مرمر و آهن به‌وفور یافت می‌شود (نماهای کوهستان نیز بسیار زیبا هستند) و مهمانان هتل به چند امکانات اضافی گلچین شده مانند تشک یوگا و دوچرخه‌های عمومی نیز دسترسی دارند؛ یک فروشگاه به نام سرِنیتی کارت با فروش چای محلی، کتاب‌های نوشته‌ شده توسط نویسندگان منطقه و شکلات برای هرچه بهتر ساختن زمان خوابتان به شما حس بهتری می‌دهد و همچنین در امکانات این برند هتلی آوردن حیوان خانگی پیش‌بینی شده است. قیمت رزرو اتاق‌های این هتل 150 دلار است.

کیمپتون هتل آراس در شهر آشویل Kimpton Hotel Arras in Asheville

 

گراند هیات در سانفرانسیسکو Grand Hyatt at SFO

گراند هیات نخستین هتل فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو (SFO) است که امکان دسترسی مستقیم به قطار داخلی فرودگاهی اِیرتِرِین AirTrain را برای مسافران فراهم می‌آورد و از پنجره‌های بلند هتل می‌توان نمایی عالی از باند فرودگاه را تماشا کرد. این ساختمان 351 اتاقه از نظر صدا کاملا عایق‌بندی شده است، انواع غذا و نوشیدنی و خدمات اتاق 24 ساعته را ارائه می‌کند و مهم‌تر از همه می‌توان برای چند ساعت در روز نیز اتاق‌های آن را رزرو کرد. پس دفعه بعد که خواستید از طریق فرودگاه SFO پروازتان را انجام دهید و دوست داشتید امکاناتی بیش از آنچه سالن استراحت فرودگاه در نظر گرفته است داشته باشید، می‌توانید یک «اقامت کوتاه» و ارزان‌قیمت را در گراند هیات برای خود رزرو کنید. البته برای یک شب و روز کامل تقریباً باید 400 دلار بپردازید.

گراند هیات در سانفرانسیسکو Grand Hyatt at SFO

 

فور سیزِنز لوس کابوس در کاستا پالماس Four Seasons Los Cabos at Costa Palmas

فور سیزنز آخرین برند لوکسی است که پرچمش را در ساحل حیرت‌انگیز و استراحتگاهیِ دریای کورتِز برافراشته است. حتی ساده‌ترین اتاق‌های آن نمایی رو به اقیانوس دارند، و تمام قسمت‌های هتل با نماهای باز، سقف‌های بلند و میزان بالای نور طبیعی این حس را به شما منتقل می‌کند که گویا بیرون از محوطه بسته هستید. نرخ اتاق‌های آن از حدود شبی 850 دلار به بالا هستند.

فور سیزِنز لوس کابوس در کاستا پالماس Four Seasons Los Cabos at Costa Palmas

 

 

 

منبع: thepointsguy.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.