قسمت چهارم رادیو ماجرا؛ با ملیکا بکائی، جهانگرد جوان ایرانی!

4.7
از 58 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
دختر جهانگرد ایرانی که سفر را از نوزده سالگی شروع کرد!
25 فروردین 1399 19:30
34

 900-majara04-news.jpg 

سفر برای اهالی و عاشقانش هیچوقت تکراری نمی‌شود. راهی شدن به هر مقصدی، چه برای اولین بار باشد و چه چندمین بار، همیشه شگفتی‌های خاص خودش را داشته است.

سفر و زندگی مثل دوتا برادر، سیال و در حرکت هستند و گاهی حتی نمی‌توان مرز مشخصی را بین آن‌ها متصور شد. اوقات خوبی که در سفر یا زندگی تجربه می‌کنیم یا وقتی که مشکلی رخ می‌دهد و نمی توان آن را حل کرد؛ هر چه باشد، دو روی یک سکه هستند و داشتن یکی به منزله‌ی پذیرفتن دیگری است. در مسیر پر پیچ و خم زندگی که سفر هم بخشی از آن محسوب می‌شود، باید یاد بگیریم که چطور می‌توان از پس مشکلات برآمد و در روزهای خوشی شکرگزار بود!

در قسمت چهارم رادیو ماجرا با ملیکا بکائی هم صحبت شده‌ایم که ۲ سال و نیم است به طور ممتد در سفر به سر می‌برد و داستان‌های زیادی از مواجه شدن با شرایط غیرقابل پیش‌بینی دارد؛ تجربه‌هایی که توانسته با کمک مشاهده‌گری آن‌ها را به لحظات مهم و آموزنده‌ای برای خودش تبدیل کند و شنیدن بخشی از آن‌ها نیز خالی از لطف نخواهد بود.

با ما و ملیکا همراه شوید و این قسمت از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا

 

 

برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.