قسمت هشتم رادیو ماجرا؛ با رضا پاکروان و مستندسازی تجربیات ماجراجویانه!

5
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
همراه با مرد مستندساز ایرانی و تجربه های عجیبی که در جهان پخش شده است!
04 خرداد 1399 17:00
2

 900-majara08-castbox.jpg

شناخت ما از انسان‌های دیگر، سنت‌ها، ریشه‌ها، باورها و داشته‌های فرهنگی می‌تواند درک بهتری از هم‌زیستی برای ما ایجاد کند. این موضوع، جز با سفر کردن به نقاط مختلف و تجربه‌ی زیستن با دیگر فرهنگ‌ها امکان‌پذیر نخواهد بود. البته گاهی هم می‌توان از دریچه‌ی تجربیات دیگران راهی این مسیر شد. تجربیاتی که مستند شده و در اختیار ما قرار گرفته‌اند.

خوب دیدن و درست شنیدن کار آسانی نیست. برای اینکه بتوان از پس این امر مهم برآمد، می‌توان به سراغ مجموعه‌های مستندی رفت که جز حقیقت زیسته را با ما به اشتراک نمی‌گذارند. یکی از افرادی که سعی کرده تا با برداشتن چنین قدمی، جهان دیگری را پیش چشمان مخاطبان و عاشقان کشف و شهود بگذارد در این قسمت همراه ماست. رضا پاکروان و آنچه از قبایل آفریقایی برایمان به ارمغان آورده است!

در این قسمت از پادکست رادیو ماجرا با رضا پاکروان هم‌صحبت شده‌ایم تا با او درباره‌ی تجربه‌ها و ماجراهایی که برای ساخت مستندهای ماجراجویی خودش که از شبکه‌های مختلف در سرتاسر جهان در حال پخش است گپ بزنیم. تجربه‌هایی که با تمرکز بر روی قبایل آفریقایی ساخته شده و به مثابه تلنگری بوده که ما را به نگاه دقیق‌تر و عمیق‌تر به اطرافمان فراخوانده است.

با ما و رضا پاکروان همراه شوید و این قسمت شنیدنی از رادیو ماجرا را از دست ندهید!

در CastBox گوش کنید

دانلود فایل صوتی در کانال تلگرام رادیو ماجرا 

 

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور