رستورانی شیک جنگلی در توکیو

4.7
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
رستورانی شیک در دل جنگل + تصاویر
10 اسفند 1396 10:00
0

توکیو از نظر دارا بودن رستوران های منحصربفرد و فوق العاده، یکی از شهرهای بی نظیر دنیاست. این شهر، که یکی از قطب های آشپزی در جهان محسوب می شود، توان جلب رضایت تمام مشتریان خود را دارد و اکنون با افتتاح رستورانی آرام و طبیعی در قلب محله ی زیبای روپونگی (Roppongi)، می توانید در یک جنگل سرپوشیده ی حیرت انگیز از صرف غذاهای گوشتی و کبابی لذت ببرید. در طبقه ی پایین نیکونوتوریکو (Nikunotoriko)، یک میز طویل قرار دارد که با الهام گیری از دره ی آنتلوپ آریزونا (Antelope Canyon) ساخته شده است.

رستورانی شیک جنگلی در توکیو

این رستوران که در فاصله ی سه دقیقه ای ایستگاه روپونگی قرار دارد، همه روزه برای ناهار و شام میزبان مهمانان است و یاکینیکوی (yakiniku) آن از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد. مشتریان باید تکه های کوچک گوشت و سبزیجات را بر روی گریل هایی که روی میزشان تعبیه شده، طبخ کنند. همچنین می توانید از غذاهایی مثل کیمچی (kimchi)، سوپ تخم مرغ، سالاد و مرغ سوخاری نیز لذت ببرید. مطمئنا یکی از جذابیت های این رستوران، منوی ده بخشی آن است که از بهترین گوشت های ژاپن تشکیل شده و باید به ازای هر نفر، حدود 6000 هزار یِن (56 دلار) پرداخت کنید.

تخصص اصلی این رستوران، یاکینکو است.

رستورانی شیک جنگلی در توکیو

این رستوران که در دو طبقه و در ساختمانی نوساز احداث شده، دارای طراحی داخلی منحصربفردی است و به همین دلیل صرف غذا در آن می تواند تجربه ای فراموش نشدنی باشد. طبیعت در دکور این رستوران نقشی اساسی ایفا می کند. در طبقه ی پایین آن میزی طویل قرار دارد که با الهام گیری از دره ی آنتلوپ آریزونا ساخته و در ساخت آن از رنگ ها و ملات دست ساز استفاده شده است. در طبقه ی دوم نیز میزهایی نیمه خصوصی وجود دارد و لوله های فلزی آن ها شبیه به درختان ساخته شده اند تا مشتری هنگام صرف غذا، آرامش جنگل را به خوبی احساس و تجربه کند. این سازه ها طوری طراحی شده اند تا به هیچ عنوان برای مشتریان ایجاد مزاحمت نکنند. طبقه ی بالای این رستوران نیز برای مشتریان تداعی کننده ی حال و هوای جنگل است.

این رستوران که توسط دفتر معماری ریوجی یِدوکورو (RyojiIedokoro) طراحی شده، در پشت بام خود دارای یک باربیکیو باز است و مشتریان می توانند در زیر ستاره ها از غذای خود لذت ببرند.

رستورانی شیک جنگلی در توکیو

منبع : Lonelyplanet

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.