به کدام شهر ترکیه باید سفر کرد؟ انتخاب مقصد سفر بر اساس سلیقه و نیاز شما

4.6
از 25 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
کدام شهر ترکیه برای سفر بعدی شما مناسب تر است؟ بررسی دلایل و قیمتها
17 تیر 1397 08:00
8

 

تابستان آغاز شده و سفر به مقصد ترکیه مانند همه ساله یکی از گزینه های اصلی مسافران ایرانی است. برای کسانی که تا کنون به شهرهای ترکیه سفر نداشته اند یکی از مهم ترین سوالات این است که کدام شهر برای ما مناسب تر است و در اصل مقایسه بین شهرها از عمده سوالاتی است که در بخش نظرات سایت لست سکند پرسیده میشود.

اگر دنبال کننده سایت باشید باید متوجه شده باشید که اخیرا بخشی با نام "مقصد (Location)" به سایت افزوده شده است که شما میتوانید تمامی موارد مرتبط با یک شهر یا کشور را یک جا مشاهده فرمایید. در این صفحات امتیاز یک شهر و اینکه آن شهر برای چه کارهایی مناسب و برای چه کارهایی نا مناسب است، تورها، هتل ها ، اخبار ، سفرنامه ها، رستورانها ، جاذبه های گردشگری و ویدئوهای مربوط به آن شهر مشاهده فرمایید .

در دسترس بودن این موارد و از همه مهمتر امتیازی که آن مقصد (شهر ) دارد و اینکه برای چه کارهایی و در چه زمانهایی مناسب است کار را برای انتخاب مقصد سفر آتی بسیار سهل و آسانتر از گذشته نموده است . این امتیازات و نقد و بررسی ها توسط مسافران ایرانی در سایت درج شده اند و به همین جهت با نظر و سلایق بقیه مسافران آتی این شهرها نزدیک خواهد بود.

البته این امتیازات و نقد و بررسی ها بر اساس تعداد قابل توجهی نظر بدست نیامده و در مدت زمان کوتاه افتتاح بخش "مقصد" این نظرات در این بخشها درج شده است . در همین جا از شما دعوت میکنیم در صورتیکه تجربه مسافرت به هر یک از شهرهای توریستی را دارید ، شما نیز در بخش نقد و بررسی مقاصد شرکت کنید و با اشتراک گذاری تجارب خود با دیگر مسافران آتی در مسابقه نقد و بررسی های شهر ها، هتلها ، رستورانها و جاذبه های گردشگری شرکت کنید . جهت مشاده لیست مسابقات و جوایز اینجا کلیک کنید.

شما نیز میتوایند با مراجعه به صفحه اصلی سایت به قسمت "شهرها " مراجعه کرده و با وارد کردن نام شهر مورد نظر خود به فارسی ، صفحه شهر مورد نظر خود را بیابید

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

استانبول ، بهترین گزینه برای خرید

امتیاز 3.9 از 5

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید استانبول مناسب ترین گزینه برای خرید است . البته از تفریح کردن و مشاهده آثار فرهنگی و تاریخی نیز نباید غافل شد . در بین آیتمهای امتیاز دهی مشاهده می فرمایید که خورد خوراک (رستوران و شکم گردی) و همچین سهولت دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و دیدنی بالاترین امتیاز را کسب کرده اند. و 76% از مسافرانی که به استانبول سفر داشته اند از سفر خود کاملا خوشحال و راضی بوده اند. در بین تمامی شهرهای مقایسه شده نیز پایین ترین گزینه برای امنیت و آرامش و همچنین آشنایی عمومی با زبان انگلیسی را استانبول کسب کرده است. جهت ورود به صفحه استانبول، رستورانهای استانبول ، جاذبه گردشگری استانبول کلیک کنید.

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

آنتالیا، بهترین مکان برای آرامش و استراحت

امتیاز 4.2 از 5

آنتالیا به عنوان مطرح ترین مقصد تفریحی و استراحتی برای ایرانیان شناخته میشود و علیرغم سختیهای دسترسی به این شهر توریستی و پرطرفدار میتوان مشاهده کرد که 82% مسافران قبلی این شهر از سفر خود رضایت کامل داشته اند. این شهر بهترین گزینه برای کسب آرامش و استراحت میباشد و 100% مسافران گزینه آرامش و استراحت را شایسته انتخاب خود دانسته اند . البته در کنار آن تفریح و تفریحات ساحلی به عنوان گزینه های دیگر انتخاب شده اند . بالاترین امتیاز با عدد 4.8 به امنیت و آرامش در آنتالیا تعلق گرفته است و بعد از آن مهمان نوازی و رفتار مناسب با توریستها و خورد و خوراک (رستوران و شکم گردی) به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند. جهت ورود به صفحه آنتالیا کلیک کنید

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

کوش آداسی، انتخاب دم دستی و ارزان

امتیاز 4.1 از 5

در بین شهرهای مقایسه شده کوش آداسی کمترین امتیاز را کسب کرده است و تنها 47% از مسافران قبلی این شهر رضایت کاملشان به این شهر جلب شده . البته کوش آداسی گزینه 1 در دسترسی و شاید ارزانترین مقصد ساحلی برای ایرانیان باشد اما از لحاظ تجارب به دست آمده قبلی این شهر در گزینه "مناسب برای " آرامیش و استراحت و بعد از آن تفریح و تفریحات ساحلی انتخاب اول کاربران بوده است . البته این انتخاب ها با درصد رضایت کمتری به نسبت آنتالیا کسب شده اند. سهولت دسترسی و حمل و نقل عمومی و بعد از آن نیز امنیت و آرامش نیز بالاترین امتیازها را در این بخش کسب کرده اند. جهت ورود به صفحه کوش آداسی کلیک کنید.

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

مارماریس، سرسبز، بکر، متفاوت و عالی برای تفریح

امتیاز 4.5 از 5

در بین تمامی شهرهای مقایسه شده، مارماریس ناشناخته ترین و شاید به نوعی کم طرفدار ترین محسوب میشود اما این دلیلی بر دست کم گرفتن این شهر متفاوت و سرسبز نیست .همانطوری که میتوانید مشاهده فرمایید 86% مسافران تور مارماریس کاملا راضی و خوشحال از سفر به خانه های خود بازگشته اند. دسترسی به مارماریس (و بدروم) بسیار سخت تر از دیگر شهرهاست اما مسافران قبلی این شهرها بالاترین امتیاز را به مارماریس داده اند . امتیاز 4.5 از 5 باعث میشود که مارماریس به عنوان بهترین شهر در این مقایسه انتخاب شود. 3 گزینه تفریح ، آرامش و استراحت و تفریحات ساحلی همگی 100% رضایت مسافران قبلی این شهرها را به دست آورده اند. همچنین امتیاز بسیار ارزشمند 5 برای امنیت و آرامش و امتیاز عالی 4.9 برای حمل و نقل عمومی و امتیازهای بسیار بالای 4.7 برای خورد و خوراک (رستوران و شکم گردی) ، سهولت دسترسی ، مهمان نوازی با توریست و بهداشت و تمیزی، مارماریس را مقصدی به نسبت بکر و عالی معرفی کرده اند. نقطه ضعف بزرگ مارماریس در ضعف رانندگان محسوب شده است.

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

بدروم، بهترین گزینه برای تفریحات شبانه

امتیاز 4.2 از 5

و اما آخرین شهر، بدروم است . بدورم از لحاظ امتیازی عدد 4.2 را که مشابه آنتالیا است کسب کرده ، البته این امیتاز بر اساس تعداد نقد و بررسی کمتری کسب شده است . همچنین تنها 60% مسافران قبلی رضایت کاملشان جلب شده است. نقطه تمایز بدروم با دیگر شهرها در کسب رضایت 100% مسافران قبلی از تفریحات شبانه این شهر است که این آیتم در کنار تفریحات ساحلی و آرامش و استراحت میتوانند بهترین دلایل انتخاب سفر شما به بدروم باشند . بالاترین امتیاز نیز به امنیت و آرامش و خورد و خوراک اعطا شده است. جهت ورود به صفحه بدرومکلیک کنید.

کدام شهر تورکیه برای شما مناسب تر هست؟

شما نیز می توانید با مراجعه به صفحات این شهرها از تجارب و اطلاعات خود درباره آنها سخن بگویید و در مسابقه سال 97نیز با بیش از 170 میلیون تومان جوایز متنوع نیز شرکت نمایید

 

turk-lastsecond.jpg