‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

5
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏
18 مهر 1396 12:00
0

تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت در زمینه سفرکردن نیز رخ می دهد. شاید تا به حال فکر می کردید تلفن همراه شما تنها تکنولوژی مورد نیازتان در سفر است ، اگر دوست دارید گجت های مختلف و موثری را با خود به سفر ببرید با این 5 گجت پوشیدنی آشنا شوید.

دستبند GPS

همراه با فرزندتان به سفر می روید و نگران گم شدن او هستید ؟ برای اینکه مراقبت بیشتری از او در سفر داشته باشید می توانید برای او دستبند GPS تهیه کنید. برخی از این دستبندها قابلیت تماس گرفتن و ذخیره کردن شماره نیز دارند و از آنجایی که دکمه زیادی ندارند آموزش استفاده از آنها برای کودکانی که خیلی کوچک هستند راحت تر خواهد بود.

‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

کابل شارژ دستبندی

این کابل شارژ ها که مخصوص گوشی های آیفون و تبلت های آیپد هستند دور دست شما همانند یک دستبند بسته می شوند ، بنابراین دیگر نگران نداشتن کابل شارژ در سفرتان نخواهید بود و راحت می توانید با همراه داشتن یک پاوربانک کوچک و سبک ، بدون اینکه نیاز داشته باشید وسایل زیادی همراه خودتان ببرید به گردش بروید.  علاوه بر اینها ظاهر این کابل ها نیز دور دست شما طوری نیست که به نظر برسد چیزی غیر از دستبند به دستتان بسته اید.

‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

دستبند سلامتی ( Fitness Trackers )

اگر از جمله افرادی هستید که همیشه در سفر عذاب وجدان ورزش نکردن و بیش از حد غذاخوردن را دارید همراه داشتن یک دستبند سلامتی می تواند به شما کمک کند تا فعالیتتان را در سفر بالا ببرید و ببینید با هر روز گردشتان در سطح شهر چه میزان کالری سوزانده اید. این دستبندها تعداد قدم های روزانه شما را می شمارند و در کنار میزان خوابی که داشته اید و غذایی که خورده اید به شما نشان می دهد سفر سالمی داشته اید یا خیر !

‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

جاسوییچی دفاع شخصی (eAlarm )

فرقی نمی کند در شهر خودتان به گردش می روید یا تنها به سفر رفته اید و می خواهید گشتی در شهر بزنید ، هیچوقت ضرری ندارد چنین وسیله ای همراهتان داشته باشید چرا که نه برای شما نه برای افراد دیگر خطرناک نیست. این جاسوییچی ها فقط همانند یک آلارم عمل می کنند ، بنابراین اگر جایی بودید و فردی مزاحم شما شد می توانید دکمه این آلارم را زده و صدای بلند آن را فعال کنید تا افراد بیشتری متوجه حضور شما در آنجا بشوند. حمل کردن چنین وسیله کوچکی سخت هم نخواهد بود.

‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

برچسب UV ( UV Patch)

اگر به مقصدی آفتابی و گرم سفر کرده اید ، این برچسب ها می توانند به شما کمک کنند تا مراقبت بیشتری از پوستتان داشته باشید. برچسب را روی دستتان می چسبانید و بارکد آن را با گوشی می خوانید ، از این به بعد تلفن همراه شما به شما می گوید چطور از پوستتان محافظت کنید و چه زمانی نیاز است مجددا کرم ضد آفتاب بزنید. اگر عادت به کرم ضد آفتاب زدن مکرر ندارید با این برچسب می توانید عادتتان را اصلاح کنید. این برچسب ها تا سه روز دوام دارند و به خوبی در برابر گرما و یا خیس شدن مقاوم هستند.

‏5 تکنولوژی پوشیدنی که سفر را ساده تر می کنند ‏

 

منبع : smartertravel

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.