خاطرات سفرهای آلمان

جام جهانی فوتبال و کادوی نمایشگاهی

مقاصد : آلمانهانوفر

سال 2006 میلادی که برای بازدید از نمایشگاه صنعتی به شهر هانوفر در آلمان رفته بودم، مصادف با برگزاری جام جهانی فوتبال به میزبانی آلمان در همان‌سال شده بود و به این دلیل نمایشگاه حال و هوای فوتبالی به خود گرفته بود. اکثر غرفه‌ها انواع

مقاصد : آلمانهانوفر

سال 2006 میلادی بود و برای بازدید از نمایشگاهی به شهر هانوفر در آلمان رفتم. اکثر هتلهای شهر پر بودند و یا قیمت‌هایشان خیلی بالا بود به همین دلیل از قبل هتلی در یکی از روستاهای اطراف با قیمتی مناسب رزرو کرده بودم. هر یک

مقاصد : مونیخ

سال 95 بود که یه نمایشگاه تو نورمبرگ آلمان به اتفاق مدیرعامل شرکت رفته بودیم و 2 روز بازدید از نمایشگاه کردیم و روز آخر که پروازمون ساعت 4:30 بود من تصمیم گرفتم به آرزوی دیرینم که دیدن ورزشگاه تیم مورد علاقم (بایرن مونیخ) بود

اشکان

مقاصد : ایرانتهرانآلمانهامبورگ

تو سالن فرودگاه قرار گذاشته بودیم. وقتی اومد، یک چمدون و یک کیف خلبانی نو دستش بود. به شوخی و خنده گفتم مبارکه، حالا دیگه کیف خلبانی دست می‌گیری... گفت دارندگی و برازندگی، ما اینیم دیگه! رفتیم بارها را تحویل بدیم. گفتم کیفت را نمیدی قسمت بار؟ گفت

مقاصد : آلمانمونیخ

غروب سوم آپریل (چهارده فروردین) به شهر مونیخ در آلمان رسیدم. یک شب اقامت در مونیخ داشتم و روز بعد قرار بود به هانوفر بروم. تا خود را به هتل برسانم و اتاقم را تحویل بگیرم، هوا تاریک شده بود. چون خسته بودم، تصمیم گرفتم