دیدنی‌های سریلانکا در چند دقیقه!

4.4
از 36 رای

فهرست دیدنی‌های سریلانکا، فهرستی طول و طویل است. جاذبه‌های این جزیره رویایی تنوع خیلی زیادی دارد و همین غنا و تنوع جاذبه‌های سریلانکا است که باعث محبوبیت روز‌افزون تور سریلانکا در بین مسافران شده است. در این ویدئو به سراغ دیدنی‌های سریلانکا رفتیم و گشتی در این جزیره رویایی می‌زنیم و از دریچه دوربین جاذبه‌های آن را می‌بینیم.

دیدنی‌های سریلانکا در چند چشم به هم زدن!

شمردن و نام بردن جاذبه‌های سریلانکا کار راحتی نیست! چرا که این جزیره دیدنی برای هر سلیقه‌ای جاذبه‌ای جالب توجه دارد. اگر از علاقه‌مندان به سواحل، تفریحات آبی و وقت گذرانی در کنار دریا هستید سریلانکا یک مقصد رویایی برای شماست. خصوصا اگر به بنتوتا سفر کنید که مرکز ورزش‌های آبی سریلانکا است. در راهنمای سفر به بنتوتا مفصل از این شهر ساحلی و زیبا نوشته‌ایم تا در سفر خود با تور بنتوتا اطلاعات دسته اول و جامعی داشته باشید. 

سریلانکا برای علاقه‌مندان به طبیعت و مسافرانی که بازدید از حیات وحش برای آنها جالب و جذاب است، یک مقصد مطلوب و رویایی است. از پارک ملی یالا که گونه‌های گیاهی و جانوری خاصی در آن زیست می‌کنند تا پرورشگاه فیل‌های بی سرپرست؛ جاذبه‌های سریلانکا برای عاشقان طبیعت بی‌پایان است. اما این به آن معنا نیست که جاذبه‌های سریلانکا صرفا محدود به طبیعت است. علاقه‌مندان به تاریخ و معماری هم انتخاب‌های زیادی از بین دیدنی‌های سریلانکا دارند. معبد سیگیریا، معبد دندان مقدس و معبد طلایی دامبولا از جمله دیدنی‌های سریلانکا هستند که برای مشتاقان تاریخ و قصه‌های تاریخی مقاصد بی‌نهایت جذاب و جالب توجهی هستند.