سواحل سریلانکا، آبی تمام نشدنی

3.9
از 7 رای

سواحل سریلانکا را شاید بتوان مهم‌ترین جاذبه این کشور نامید، سواحلی که پایانی ندارند و انگار تصویری از یک کارت پستال خیالی هستند. خصوصا شهر کلمبو پایتخت سریلانکا که یک شهر  بندری با سواحل بی‌انتهاست و برای عاشقان تفریحات ساحلی، انتخابی بسیار محبوب است.

تور کلمبو، امکان سفر مستقیم به پایتخت سریلانکا را برای مسافران فراهم کرده و بلافاصله بعد از رسیدن به این شهر، به هر سو که سر بچرخانید، سواحل سریلانکا را خواهید دید. در این ویدئو سری به جاذبه‌ها و ساحل سریلانکا زدیم.

سواحل سریلانکا، آبی دور دست بی‌انتها

سواحل سریلانکا و امکان تجربه تفریحات ساحلی، این کشور را تبدیل به یک مقصد دوست داشتنی در میان مسافران تور سریلانکا کرده است. وقتی از ساحل سریلانکا حرف می‌زنیم، منظورمان کیلومتر‌ها سواحل شنی دست نخورده است که تقریبا شبیه هیچ‌کدام از سواحلی نیست که قبلا دیده‌اید. تفریحات آبی از موج‌سواری، غواصی، قایق‌سواری و آفتاب گرفتن، تا پایکوبی و جشن‌های ساحلی، فقط گوشه‌ای از خوش‌گذرانی‌هایی است که در سواحل سریلانکا می‌توانید تجربه کنید.

به سواحل سریلانکا، غذا‌های لذیذ و نوشیدنی‌های جالب و مهیج را هم اضافه کنید که در تنوع و خوشمزگی بی‌رقیب هستند. واقعا دیگر هیچ جای سوالی باقی نمی‌ماند که چرا، هر ساله هزاران نفر سریلانکا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. اگر هم به زودی عازم سفر به این کشور هستید، یا اینکه مشتاق شدید  بیشتر از این کشور بخوانید، راهنمای سفر به سریلانکا، فهرست کامل و دقیقی از تمام جزئیات و دیدنی‌های زیبای سریلانکا ارائه داده است.