شهر پوشکار هند، سرزمین شترهای رنگارنگ!

3.7
از 3 رای

در سرزمین هند، شهری وجود دارد که مردمانش، یکی از جالب‌ترین مسابقات را برگزار می‌کنند. شهر پوشکار هند، شهری است که با اجرای نمایشگاه شتر، سالانه گردشگران بسیاری را به شوق دیدن آن، با تور هند به این شهر دعوت می‌کند.

نمایش شترها در شهر پوشکار هند

پوشکار هند در حاشیه کویر تار و در ایالت شمال شرقی هند راجستان واقع شده است. این شهر، صدها معبد و جاذبه برای بازدید دارد و بخشی از زیباترین جاهای دیدنی هند در این شهر قرار گرفته است. پوشکار شهری است که به واسطه معبد براهما، مقدس شمرده می‌شود و مسابقه سالانه شترهای آن، شهرت به خصوصی دارد؛ از همین نظر است که شهر پوشکار، یکی از بهترین شهر‌های هند برای گردشگران به شمار می‌آید. تماشای مسابقه شترها، برای هر کسی که مسافر این شهر می‌شود، جالب و دیدنی است. این مسابقه با شترسواری آغاز می‌شود و شترها با تزئینات رنگارنگ خود، مهارت‌هایشان را به نمایش می‌گذارند.

اگرچه این مسابقات در گذشته تنها برای تجارت شترها به اجرا در‌می‌آمد، اما امروزه سبب شده است که هر سال گردشگران بسیاری از مناطق و شهرهای مختلف دنیا، برای دیدن این مسابقات به شهر پوشکار هند سفر کنند. اگر شما هم مشتاق تماشای این مسابقات هستید اما هزینه‌های سفر شما را نگران کرده است، می‌توانید با یکی از تورهای اقساطی به پوشکار هند سفر کنید و شاهد رقابت هیجان‌انگیز شترها باشید! در ادامه برای تماشای بخشی از این اجرای جالب با هنرنمایی شترها، همراه لست‌سکند باشید.