دقایقی سفر به تایلند و بازدید از شهر چیانگ مای

4
از 8 رای

سفر به تایلند همیشه شما را غافل‌گیر می‌کند! زیبایی‌هایی که در تایلند قرار گرفته، گردشگران را از گوشه‌وکنار جهان، جذب این کشور می‌کند و سالیانه مسافران زیادی با تور تایلند سفر کرده تا شاهد دیدنی‌های خارق‌العاده این کشور باشند.

سفر به شهر چیانگ مای، جایی میان کوه‌ها

در شمال تایلند و در میان کوه‌ها شهری وجود دارد که از نظر جاذبه‌های دیدنی و تاریخی بسیار غنی است. شهر چیانگ مای تایلند با بیش از 300 معبد به عنوان مرکز فرهنگی و مذهبی کشور تایلند شناخته می‌شود و از جالب‌ترین مکان‌هایی است که در لیست جاهای دیدنی تایلند قرار گرفته و باید از آن دیدن کرد. آثار تاریخی که در این شهر وجود دارد می‌تواند شما را برای سفر به شهر چیانگ مای مشتاق کند؛ چراکه این شهر سرسبز، به زیبایی با تاریخ پیوند خورده و مناظر خارق‌العاده‌ای را به وجود آورده است.

غذاهای متنوع تایلندی و دریایی، معابد متفاوت و دیدنی و مردمان مهربان و قبایل بومی، از دیگر دلایلی است که مسافران برای سفر به تایلند و بازدید از این شهر وسوسه می‌شوند. شهر چیانگ مای تایلند می‌تواند مقصد بعدی شما برای سفر باشد. برای آن که سفری به‌صرفه‌تر را تجربه کنید، می‌توانید با تور اقساطی تایلند به این کشور و شهر چیانگ مای سفر کنید و شاهد زیبایی‌های آن باشید. در ادامه دقایقی با یک‌دیگر سفر به شهر چیانگ مای را تجربه می‌کنیم و در این شهر گشت می‌زنیم.

منبع: Youtube