عمیق‌ترین استخر جهان در لهستان!

4.1
از 11 رای

عمیق‌ ترین استخر که تاکنون دیده‌اید چقدر عمق داشته است؟ بعضی از ما اگر پایمان به کف استخر نرسد احساس امنیت خود را از دست می‌دهیم. اما این استخر که در لهستان افتتاح شده است، بیشتر از این حرف‌ها عمق دارد. البته برای علاقه‌مندان به غواصی و شنا می‌تواند جای بسیار جذابی باشد ولی برای کسانی که می‌ترسند، هرگز! در این استخر بخش‌های مختلفی وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا در عمیق ترین استخر دنیا نقاط غواصی کنید. با ما همراه باشید تا در این ویدئو از این مکان دیدنی بازدید کنیم!

استخر ورشو، عمیق ترین استخر جهان!

عمیق ترین استخر دنیا در جنوب غربی ورشو در شهر Mszczonow افتتاح شد. این استخر که دیپ اسپات نام دارد، 45 متر عمق دارد و مساحت آن به اندازه 27 استخر 25 متری است. این عمیق ترین استخر دنیا که برای شنا و غواصی طراحی شده دمایی بین 32 تا 34 درجه سانتیگراد دارد. کسانی که علاقه‌مند به شنا در استخر نیستند می‌توانند از طریق تونلی شیشه‌ای به تماشای آکواریومی که به استخر متصل است بنشینند. دیپ اسپات رکورد عمیق ترین استخر دنیا را از Y-40 Deep Joy‎‏ ربوده است.

البته دیپ اسپات تنها استخر شگفت‌انگیز دنیا نیست، شما در مطلب عجیب ترین استخرهای جهان می‌توانید لیست مفصلی از استخرهای عجیب و شگفت‌انگیز را در نقطه به نقطه جهان ببینید.

منبع: Youtube