وعده‌ای در کنار پرندگان در رستوران درختی تایلند

4.2
از 10 رای

رویای ساخت خانه‌ درختی را هر یک از ما، در دوران کودکی خود داشته‌ایم و حال، رستوران درختی تایلند فضایی است که آرزوی بسیاری از مسافران را برآورده کرده است! جایی که می‌توانید در سفرتان با تور تایلند، در ارتفاعات و میان انبوهی از درختان، ساعت‌ها وقت‌گذرانی کنید و از طبیعت تایلند لذت ببرید.

رستوران درختی در تایلند، وعده‌ای متفاوت با همیشه

تجربه‌های تکرار نشدنی در زندگی ما انسان‌ها کم اتفاق می‌افتند. اینکه در بهترین چشم‌انداز و با منظره‌ای از یک جنگل سرسبز، غذایتان را میل کنید، اتفاقی است که می‌توانید در رستوران درختی تایلند تجربه کنید. درست است که در سفر به تایلند، کارهای بسیاری هست که انجام دهید. اما در کنار بازدید از جاهای دیدنی تایلند، بد نیست که تجربه‌ای ناب و فراموش‌نشدنی را به خود هدیه بدهید و یکی از وعده‌های خود را در رستوران درختی تایلند میل کنید. اگر هزینه‌های سفر شما را برای سفر به تایلند دو دل کرده است، به خاطر داشته باشید که با توجه به تنوع تورهای تایلند، می‌توانید با انتخاب تور اقساطی، هزینه‌های خود را به بهترین شکل مدیریت کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. 

در ادامه همراه ما باشید تا از درخت‌‎ها بالا برویم و شاهد منظره‌ای تماشایی از ارتفاعات باشیم. اگر شما هم برای تجربه این رستوران وسوسه شده‌اید، می‌توانید با یکی از پر تقاضاترین تورها، یعنی تور تایلند نوروز به این کشور سفر کنید و از رفتن به رستوران درختی تایلند هم لذت ببرید.

منبع:Youtube