پنج حقیقت جالب درباره جزیره موریس!

5
از 1 رای

جزیره موریس، کشور جزیره‌ای در اقیانوس هند، واقع در سواحل شرقی آفریقا است. پایتخت این کشور پورت لوئیس است. ممکن است شما هم چیز زیادی در مورد این کشور ندانید و با سوال موریس کجاست، مواجه باشید. آیا تا‌به‌حال به جزیره موریس سفر کردید یا چیزی در مورد فرهنگ موریس می‌دانید؟ قسمت مورد علاقه شما در مورد این کشور چیست؟ در ادامه و در این ویدئو اطلاعات جالبی از جزیره موریس به دست خواهیم آورد. با ما همراه باشید!

موریس و عجایب پنهان آن

موریس با نام جمهوری موریس (Republic of Mauritiu) یک جزیره است که در حدود 800 کیلومتری شرق ماداگاسکار قرار دارد. قلمروهای اطراف آن جزیره رودریگز، کارگادوس کاراجوس شوال و جزایر آگاگا هستند. موریس همچنین مدعی حاکمیت بر مجمع الجزایر چاگوس (از جمله دیگو گارسیا) است که در 2000 کیلومتری شمال شرقی آن قرار دارد، اگرچه این ادعا مورد مناقشه بریتانیا است. این جزیره مکان‌های عجیب و بی‌نظیری را در خود جای داده است و از همین جهت بسیار دیدنی است.

شاید تصور کنید که سفر به موریس خیلی طرفدار نداشته باشد، اما استقبالی که جهانگردان و مسافران از تور جزیره موریس دارند این ادعا را رد می‌کند. در جزیره موریس تنوع نژادی زیاد است و بعضی از مردم فرانسوی تبار، بعضی انگلیسی و بعضی هندی تبار هستند. تنوع نژادی و فرهنگی، سواحل زیبا و طبیعت بکر از جذابیت‌های سفر به جزیره موریس است. اگر به‌دنبال اطلاعات جامع‌تری از این مقصد زیبا هستید مطلب راهنمای سفر به جزیره موریس را از دست ندهید.

منبع: Youtube