بهترین سینماهای تهران؛ سینماهای معروف و خوب تهران + قیمت

5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لیست بهترین و معروف‌ترین سینماهای تهران برای فیلم دیدن
15 بهمن 1402 08:00
0

سینماهای تهران، فرصت یک تفریح فرهنگی را فراهم می‌کنند. سینما، یکی از محبوب‌ترین انواع تفریح و سرگرمی در سراسر جهان است. این تجربه که فراتر از تماشای فیلم در خانه است، فرصتی برای غرق شدن در دنیایی جدید و هیجان‌انگیز را ایجاد می‌کند. این تفریح به ما اجازه می‌دهد که در کنار خانواده، دوستان یا حتی به‌تنهایی، لحظاتی خاص و به‌یادماندنی را تجربه کنیم. سینما رفتن، به‌عنوان یک ابزار فرهنگی، ما را با داستان‌ها و دیدگاه‌های متفاوت آشنا می‌کند. در این مطلب از مجله لست‌سکند، بهترین سینماهای تهران را بررسی می‌کنیم و لیست سینماهای معروف تهران را در اختیارتان قرار می‌دهیم. البته علاوه‌بر معرفی سینماها، به اطلاعاتی نظیر آدرس دقیق، قیمت بلیط و ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر سینما نیز اشاره می‌کنیم. معرفی این سینماها براساس تنوع امکانات، دسترسی و کیفیت نمایش فیلم‌هاست.

180308165131-one-plus-partnership-shanghai-1.jpg
نمای داخلی سالن سینما

بهترین سینمای تهران

در لیست سینماهای تهران، پردیس سینمایی ایران مال، به‌دلیل ویژگی‌های برجسته و نوآورانه‌ای که دارد و البته نظرات کاربران، به‌عنوان بهترین سینمای تهران شناخته می‌شود. این مجموعه با داشتن بزرگ‌ترین پرده نمایش در ایران، تکنولوژی پخش فیلم 4K و سیستم صدای سه‌بعدی، تجربه‌ای فراتر از یک سینمای معمولی ارائه می‌دهد. افزون‌بر این، سالن‌های VIP با امکانات فوق‌العاده و طراحی داخلی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی، همگی به ارتقای سطح تجربه تماشاگران کمک می‌کنند. در ادامه، به معرفی سینمای ایران مال و برخی دیگر از بهترین سینماهای تهران خواهیم پرداخت.

پردیس سینمایی ایران مال

مجتمع سینمایی ایران مال که در بازار بزرگ ایران قرار دارد، یکی از مدرن‌ترین و بهترین سینماهای تهران است که فعالیت خود را با نمایش فیلم «مسخره‌باز» در جشنواره فیلم فجر آغاز کرد. این مجموعه سینمایی پیشرفته با مساحت 5700 متر مربع، 12 سالن با ظرفیت بیش از 1800 نفر دارد که شامل 9 سالن برای اکران فیلم‌های روز، 3 سالن اختصاصی خانوادگی با ظرفیت هریک 17 نفر و سالن ویژه کودکان است. امکانات خاص این مجموعه شامل بزرگ‌ترین پرده نمایش سینمایی در ایران، سیستم تصویری 4K/RGB LASER و سیستم صوتی فوق مدرن AROUMAX است که در بین لیست سینماهای تهران بسیار منحصربه‌فرد هستند. ازطرفی، 221 صندلی موجود در این پردیس، امکان تنظیم موتورایز زیرپایی و زاویه تکیه‌گاه دارند.

این سینما همچنین امکان استفاده از اتوماسیون و سیستم دریافت مستقیم فیلم از ماهواره و پخش هم‌زمان در اکران‌های جهانی را نیز فراهم کرده است. این امکانات پیشرفته، ایران مال را به یکی از پیشروترین و مجهزترین مراکز سینمایی در ایران تبدیل کرده است. سینما ایران مال، به‌عنوان یکی از بهترین سینماهای تهران، نه‌تنها یک مکان برای تماشای فیلم‌های ایرانی و جهانی است و بهترین سینما در تهران محسوب می‌شود، بلکه به‌دلیل امکانات ویژه‌ای مانند پارکینگ، کافه‌های متعدد، فضاهای فروشگاهی و خرید، یک سرگرمی متفاوت را برای بازدیدکنندگانش فراهم می‌کند و یکی از بهترین تفریحات تهران به شمار می‌آید.

  • آدرس پردیس سینمایی ایران مال: اتوبان شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران

  • دسترسی به پردیس سینمایی ایران مال با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی ایران خودرو (خط 5)
  • قیمت بلیط پردیس سینمایی ایران مال: 40 تا 80 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی ایران مال روی نقشه

2021-11-18.jpg
سینما ایران مال، عکس از مجید مددی

پردیس سینما آزادی

سینما آزادی واقع در تهران، با نام اولیه شهر فرنگ، در ۳ اردیبهشت ۱۳۴۸ با نمایش فیلم «مارلیک» افتتاح شد. برادران روحانی، بنیان‌گذاران این سینما، پس از مدتی نام آن را به آزادی تغییر دادند. این سینما، به‌سرعت مرکزی محبوب برای دوستداران هنر سینما شد و نمایش فیلم‌های معروفی مثل «جنگ ستارگان» آن را به جاذبه‌ای گردشگری و تفریحی تبدیل کرد. در سال ۱۳۷۶، یک حادثه آتش‌سوزی سینما را تخریب کرد؛ اما با برپایی بیست‌وششمین جشنواره فیلم فجر، سینما آزادی دوباره فعالیت خود را از سر گرفت و یکی از سینماهای معروف تهران شد.

پردیس سینمایی آزادی اکنون به پنج سالن سینما، رستوران و پارکینگی با ظرفیت هزار خودرو مجهز است. این مجموعه به یکی از نقاط عطف فرهنگی در خیابان بهشتی تهران تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های مهم سینما آزادی، موقعیت آن در مرکز شهر تهران است که دسترسی به دیگر مکان‌های تفریحی مانند کافه‌های تهران را به‌راحتی ممکن کرده است و اگر تمایل داشتید، می‌توانید بعد از دیدن فیلم در این سینما با دوستانتان به کافه‌ای بروید و درباره آن فیلم گپ بزنید.

  • آدرس سینما آزادی: خیابان بهشتی، نبش خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)

  • دسترسی به سینما آزادی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی میرزای شیرازی (خط 3)، ایستگاه بی‌آرتی بهشتی

  • قیمت بلیط سینما آزادی: 40 تا 80 هزار تومان

موقعیت دقیق سینما آزادی روی نقشه

Azadi_Cinema_Complex_1655.jpg
نمای پردیس سینما آزادی تهران

پردیس سینماگالری ملت

سینما گالری ملت، به‌عنوان یکی از بهترین سینماهای تهران شناخته شده که بیشتر به‌علت معماری منحصربه‌فردش که از بتن و شیشه است، شهرت دارد. این سینما در کنار پارک ملت واقع شده و یکی از زیباترین ترکیب‌های شهری تهران را ایجاد کرده است. مجموعه سینما گالری ملت، 11 سالن سینما با ظرفیت‌ 280 نفر و یک سالن چندمنظوره با ظرفیت 237 نفر دارد. همچنین این پردیس، دومین سینماپلکس کشور از نظر تعداد صندلی است و با به‌روزترین سیستم‌های نمایشی مجهز شده است. این مجموعه علاوه‌بر سینما، گالری‌های نقاشی و عکاسی، کافه‌های زیبا و پارکی دل‌نشین با منظره‌ای عالی دارد که مجموعه ملت را به یکی از بهترین مکان‌های فرهنگی و تفریحی در کنار دیگر جاهای دیدنی تهران تبدیل کرده‌ است. این مکان هم برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی مانند جشنواره فیلم فجر و هم برای اوقات‌فراغت خانواده‌های تهرانی مناسب است.

با توجه به همه ویژگی‌های خوب سینما ملت، این روزها این سینما کمی از آب‌و‌تاب گذشته خود افتاده است. یکی از نقاط ضعف این مجموعه که باعث شده نظرات کاربران تا حدود زیادی منفی شود، نداشتن پارکینگ مناسب است. موقعیت سینما به‌گونه‌ای است که دسترسی آن از سمت اتوبان نیایش امکان‌پذیر است که جای پارک مناسبی ندارد. ازطرفی، فقط یک زمین بسیار کوچک کنار ساختمان ملت به پارکینگ اختصاص داده شده است که ورودی 15 هزار تومانی دارد و البته فقط تا 9 شب باز است. در نتیجه برای رفتن به سینما ملت باید به‌فکر جای پارک و ساعت سانس سینما باشید. بعد از تماشای فیلم در پردیس سینمایی ملت، می‌توانید در خیابان خاطره‌انگیز ولی‌عصر قدم بزنید و این‌گونه یکی از تفریحات رایگان تهران را هم امتحان کنید.

  • آدرس پردیس سینمایی ملت: تهران، خیابان ولی‌عصر، بزرگ‌راه نیایش، روبه‌روی بزرگ‌راه کردستان، پارک ملت، پردیس سینمایی ملت

  • دسترسی به پردیس سینمایی ملت با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه بی‌آرتی نیایش (سامانه ۷)

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی ملت: 40 تا 60 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی ملت روی نقشه

stringio.jpg
پردیس سینمایی ملت

پردیس سینمایی چارسو

این سینما در 7 بهمن 1393 تأسیس شده و با 6 سالن و پارکینگ 6 طبقه با ظرفیت هزار خودرو، به‌عنوان یک مکان فرهنگی مهم در تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری شناخته می‌شود. پردیس سینمایی چارسو در تهران، با موقعیتی برجسته در طبقه هفتم مجتمع بازار چارسو و نمای مدرن و خیره‌کننده، یکی از پردیس‌های سینمایی نوپای پایتخت و از بهترین سینماهای تهران محسوب می‌شود. این مجموعه، با رعایت استانداردهای بین‌المللی در ساخت‌وساز، شامل پنج سالن سینما با تکنولوژی دیجیتال پیشرفته است. بزرگ‌ترین سالن آن با 330 صندلی و قسمتی ویژه برای معلولان، مناسب کنفرانس‌ها، کنسرت‌ها و نمایش‌هاست.

با توجه به موقعیت این سینما در بازار چارسو، در طبقه آخر این مجتمع فودکورت و کافه‌های متنوعی قرار دارد که می‌توان قبل یا بعد از تماشای فیلم از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که بردن برخی خوراکی‌ها مانند بستنی، تخمه یا غذا به داخل سالن‌های این سینما ممنوع است. در نزدیکی مجتمع چارسو، یکی از کاخ‌های معروف پایتخت، یعنی کاخ مرمر قرار دارد. این کاخ که اکنون با عنوان موزه هنر ایران شناخته می‌شود، یکی از کاخ‌های تهران است که می‌توانید قبل از تماشای فیلم در پردیس چارسو، از آن بازدید کنید. البته برای بازدید از آن، باید از طریق وبسایتش رزرو انجام دهید.

  • آدرس پردیس سینمایی چارسو: خیابان جمهوری، تقاطع حافظ

  • دسترسی به پردیس سینمایی چارسو با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی تئاتر شهر (خط 3)، ایستگاه متروی سعدی (خط 1)، ایستگاه اتوبوس جمهوری

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی چارسو: 40 تا 60 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی چارسو روی نقشه

چارسو2-1.jpg
ساختمان پردیس سینمایی چارسو

پردیس سینمایی مگامال

پردیس سینمایی مگامال واقع در شهرک اکباتان، فعالیت خود را از 20 اردیبهشت 1396 با اکران فیلم «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» آغاز کرد و یکی از جدیدترین و مدرن‌ترین سینماهای ایران است. این مجموعه با ۱۰ سالن نوساز و ظرفیت کلی ۱۴۰۰ نفر، یک سینمای لوکس و به‌روز محسوب می‌شود. موقعیت مکانی مگامال به‌گونه‌ای است که در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد. بنابراین با استفاده از وسایل نقلیه عمومی و کمی پیاده‌روی به‌راحتی می‌توانید به آن برسید. ازطرفی، پارکینگ این مجموعه هم با ظرفیت فراوانی که دارد، این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید با خودروی شخصی و بدون داشتن دغدغه جای پارک، به مگامال بروید.

در نتیجه در کنار فیلم دیدن، از کارهای پرطرفدار دیگری که می‌توانید انجام دهید و از آن‌ها لذت ببرید، رفتن به کافه یا رستوران برای خوردن غذاست. اگر علاقه‌مندید برای خوردن غذا به رستورانی خارج از اکباتان بروید، پیشنهاد می‌کنیم لیست بهترین رستوران‌‌های تهران را ببینید تا رستوران مد نظرتان را پیدا کنید.

  • آدرس پردیس سینمایی مگامال: تهران، شهرک اکباتان، فاز 2، مجتمع مگامال

  • دسترسی به پردیس سینمایی مگامال با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی اکباتان (خط 4)

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی مگامال: 30 تا 60 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی مگامال روی نقشه

16_Cineplex.jpg
پردیس سینمایی مگامال در اکباتان

سینما فرهنگ

سینما فرهنگ که در سال ۱۳۴۷ خورشیدی افتتاح شده، یکی از جذاب‌ترین و مجهزترین سینماهای تهران است و در جشنواره فجر نیز جزو سینماهای اکران مردمی محسوب می‌شود. این سینما که در ابتدا به‌نام سینما سیلورسیتی شناخته می‌شد، توسط مهدی میثاقیه، تهیه‌کننده معروف سینمای پیش از انقلاب، تأسیس شده و سپس به‌دست بهروز وثوقی، بازیگر مشهور، خریداری شد.

سینما فرهنگ پس از بازسازی در اوایل دهه ۱۳۸۰ خورشیدی، اکنون با دو سالن مجزا و ظرفیت‌های ۳۶۵ و ۲۳۹ صندلی به‌عنوان یک سینمای پنج ستاره و ممتاز در میان مردم شناخته می‌شود. این سینما امکاناتی مثل کتاب‌فروشی، کافی شاپ و فودکورت با انواع فست‌فود دارد. فیلم‌های سینمای ایران و جهان با زیرنویس فارسی در سانس‌های مختلف در سینما فرهنگ اکران می‌شوند و مخاطبان می‌توانند از پارکینگ اختصاصی سینما نیز استفاده کنند. سینما فرهنگ، مکانی دل‌نشین برای دوستداران فیلم است. 

  • آدرس سینما فرهنگ: خیابان شریعتی، بالاتر از خیابان دولت
  • دسترسی به سینما فرهنگ با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی قلهک (خط یک)، ایستگاه اتوبوس سینما فرهنگ
  • قیمت بلیط سینما فرهنگ: 40 هزار تومان

موقعیت دقیق سینما فرهنگ روی نقشه

7140_13721--سینما-فرهنگ.jpg
سینما فرهنگ

پردیس سینمایی زندگی

پردیس سینمایی زندگی، واقع در غرب تهران، سینمایی محبوب میان ساکنان آن منطقه و البته بیش از یک سینماست. این مجموعه که بخشی از مرکز تجاری تفریحی پردیس زندگی است، تجربه‌ای متفاوت از تماشای فیلم را فراهم می‌کند. پردیس سینمایی زندگی، با پنج سالن سینما و یک سالن تئاتر، از سال 1388 با ظرفیت هزار نفر شروع به کار کرده و امکاناتی مثل فودکورت، کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های مختلف دارد. صندلی‌های راحت، سیستم تصویر و صدای مدرن و محیط دل‌نشین آن، باعث می‌شود تماشاگران تجربه‌ای خوشایند و به‌یادماندنی داشته باشند.

این پردیس سینمایی با دسترسی آسان به پارکینگ، به یک مقصد پرطرف‌دار برای تماشای فیلم‌ها و لذت بردن از امکانات جانبی تبدیل شده است. همچنین اگر در کنار فیلم دیدن به تفریحات دیگری هم علاقه‌مند هستید که کمی هیجان‌انگیزتر باشند، می‌توانید با یکی از بهترین کارتینگ‌های تهران در نزدیکی این سینما، لذت تفریحاتتان را تکمیل کنید. 

  • آدرس پردیس سینمایی زندگی: میدان صادقیه، بلوار کاشانی، بلوار اباذر

  • دسترسی به پردیس سینمایی زندگی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی صادقیه (خط 2)، تاکسی‌های خط بلوار اباذر

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی زندگی: 30 تا 60 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی زندگی روی نقشه

1-7.jpg
پردیس سینمایی زندگی

پردیس سینمایی کورش

سینما کورش در یکی از بهترین مراکز خرید تهران، یعنی مجتمع تجاری کورش قرار دارد و بزرگ‌ترین پردیس سینمایی کشور در بین سینماهای تهران و مخصوصاً سینماهای مردمی برای اکران فیلم‌های دهه فجر محسوب می‌شود. سالن‌های سینما کورش در طبقات 4 و 6 مجتمع واقع شده و نام آن‌ها از نام سینماهای لاله‌زار تهران الهام گرفته شده است. این پردیس سینمایی با 12 سالن سینما، در سال 1393 با اکران فیلم «شهر موش‌ها 2» آغاز به کار کرد. سالن‌های این سینما، از نظر طراحی و سیستم نمایش، استانداردهای مطلوبی دارند. با توجه به موقعیت پردیس سینمایی کورش در پاساژ کورش، امکان استفاده از پارکینگ طبقاتی داخل مجتمع وجود دارد؛ اما چون ممکن است صف ورودی پارکینگ که از اتوبان ستاری دسترسی دارد، طولانی باشد، اگر خودرو دارید باید حدود یک ساعت زودتر از زمان آغاز فیلم آنجا باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. این موضوع به‌ویژه در تعطیلات و آخرهفته‌ها بیشتر دیده می‌شود.

در کنار تماشای فیلم، وجود مغازه‌های متعدد پوشاک، کافه‌ها، رستوران‌ها و فودکورت، برای گذراندن اوقات‌فراغت، گزینه‌های خوبی هستند. یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران، یعنی اتاق فرار سرقت از بانک، در طبقه دوم این مجتمع تجاری قرار دارد و فرصت تفریح دسته‌جمعی و هیجان‌انگیزی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین شهربازی سرپوشیده ژوپیتر، یکی دیگر از سرگرمی‌هایی است که می‌تواند تفریح را برایتان لذت‌بخش‌تر کند.

  • آدرس پردیس سینمایی کورش: اتوبان حکیم غرب، اتوبان ستاری شمال، کنار خیابان پیامبر مرکزی
  • دسترسی به پردیس سینمایی کورش با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی صادقیه (خط 2)، تاکسی‌های مجتمع کورش
  • قیمت بلیط پردیس سینمایی کورش: 40 تا 80 هزار تومان

بهترین شهربازی‌های تهران کدام‌اند؟

موقعیت دقیق پردیس سینمایی کورش روی نقشه

poster_6a669961-77c2-4b02-803f-7871d6ba3403.jpg
مجتمع تجاری کورش

پردیس سینمایی هروی سنتر

در بین لیست سینماهای تهران، پردیس سینمایی هروی سنتر، طرف‌داران زیادی به‌ویژه در مناطق شرق و شمال‌شرق تهران دارد. این پردیس سینمایی در مجتمع تجاری هروی سنتر واقع شده و سه سالن سینما با طراحی مدرن و سیستم پخش حرفه‌ای دارد. محیط تازه‌تأسیس این سینما در کنار امکاناتی مانند پارکینگ، فروشگاه‌هایی برای خرید، فضایی برای بازی کردن کودکان، فودکورت و کافی‌شاپ، موجب شد خیلی سریع هروی سنتر به محیطی برای تفریح و سرگرمی تبدیل شود. توجه داشته باشید که پارکینگ مجتمع، به سیستم خودکار برای هدایت و شمارش خودرو مجهز است که باعث شده چالش‌هایی مثل صف طولانی ورودی پارکینگ به حداقل برسد. بااین‌حال ممکن است در ساعت‌هایی ترافیک محلی زیادی در محدوده هروی باشد؛ درنتیجه بهتر است زودتر از زمان آغاز فیلم به آنجا بروید. 

  • آدرس پردیس سینمایی هروی سنتر: میدان هروی، خیابان ‌موسوی، نبش خیابان نازک، مرکز خرید هروی سنتر

  • دسترسی به پردیس سینمایی هروی سنتر با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی حسین‌آباد (خط 3)، ایستگاه اتوبوس خیابان افتخاریان

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی هروی سنتر: 40 تا 80 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی هروی سنتر روی نقشه

2023-01-04.jpg
مجتمع تجاری هروی سنتر، عکس از مهدی امینی

پردیس سینمایی معین مال

یکی دیگر از سینماهای تهران که طبق نظرات کاربران، کیفیت بسیار مطلوبی از نظر تصویر و پخش صوتی دارد، پردیس سینمایی معین مال است. پردیس سینمایی معین مال در مجتمعی تجاری به همین نام قرار دارد. این پردیس سینمایی در سال 1400 با اکران فیلم «دینامیت» آغاز به کار کرد و به‌دلیل محیط امروزی و مدرنی که دارد، در این مدت با استقبال فراوان مردم محله آزادی و استاد معین مواجه شده است. از دیگر مزیت‌های این سینما می‌توان به پارکینگ، کافی‌شاپ، فودکورت و کتاب‌فروشی‌های جذاب در مجتمع تجاری معین مال اشاره کرد. 

  • آدرس پردیس سینمایی معین مال: ابتدای خیابان آزادی، ابتدای خیابان استاد معین، مجتمع تجاری معین مال

  • دسترسی به پردیس سینمایی معین مال با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی استاد معین (خط 4)، ایستگاه بی‌آر‌تی استاد معین

  • قیمت بلیط پردیس سینمایی معین مال: 40 تا 80 هزار تومان

موقعیت دقیق پردیس سینمایی معین مال روی نقشه

ei_16344630894186447501757092079822.jpg
مجتمع تجاری معین مال

سخن آخر

در این مطلب، بهترین سینماهای تهران را به شما معرفی کردیم. از پردیس‌های سینمایی بزرگ مانند ایران مال با امکانات پیشرفته تا مجموعه‌های دوست‌داشتنی مانند پردیس زندگی که تجربه‌ای فراتر از تماشای فیلم را ارائه می‌دهند، هریک داستانی منحصربه‌فرد دارند. این سینماها با ارائه امکانات فوق‌العاده و تجربه‌های چندوجهی، می‌توانند هر بیننده‌ای را جذب کنند و خاطره‌ای به‌یادماندنی از سینما در ذهنتان ثبت کنند. بسیاری از سینماهای تهران در نزدیکی جاهای دیدنی تهران با مترو هستند و شما می‌توانید ضمن دسترسی سریع‌تر، با یک تیر چندین نشان بزنید. شما کدام‌یک از سینماهای تهران را بیشتر می‌پسندید؟ به‌نظر شما بهترین سینمای تهران، کدام سینماست؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.