تقویم فروردین ۱۴۰۳؛ اختصاصی لست‌سکند با کیفیت بالا +‌ دانلود

4.9
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ اختصاصی لست‌سکند + دسکتاپ و موبایل
15 اسفند 1402 08:00
0

تقویم فروردین ۱۴۰۳ مناسبت‌های مهم و تعطیلات این ماه را به شما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن به تاریخ دل‌خواهتان دسترسی داشته باشید و برای کارهایتان برنامه‌ریزی کنید. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند با ما همراه باشید.

تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

پیش‌تر با تقویم ۱۴۰۳ در یک نگاه تقویم سال جدید را در یک صفحه دیدید. اکنون با فراهم شدن امکان دانلود تقویم فروردین 1403 برای دسکتاپ، می‌توانید تقویم نخستین ماه سال جدید را روی صفحه نمایش کامپیوترتان ببینید و در حال‌وهوای فرارسیدن بهار به کارهایتان رسیدگی کنید. شما می‌توانید با دیدن تعطیلات فروردین ۱۴۰۳ در این تقویم، به‌آسانی برای سفر با تور نوروزی برنامه‌ریزی کنید. 

Farvardin-1403-lastsecond-calendar-desktop.jpg
تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه دسکتاپ

تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه موبایل

ازآنجایی‌که این روزها گوشی موبایل همراه همیشگی اغلب افراد شده است، در این قسمت از مطلب می‌توانید با دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ برای موبایل، رنگ‌وبوی بهاری به تلفن همراهتان بدهید. همچنین می‌توانید با دسترسی سریع به تعطیلات فروردین ۱۴۰۳، برای سفر با تور داخلی برنامه‌ریزی کنید.

farvardin-1403-lastsecond-calendar-mobile (2).jpg
عکس تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه موبایل

دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ نسخه موبایل

چنانچه قصد دارید همه مناسبت‌ها و تعطیلات سال جدید را ببینید و به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توانید با رفتن به صفحه تقویم ۱۴۰۳ به‌سادگی آن را دانلود کنید و تقویم تمامی ماه‌های سال را ببینید.

دانلود تقویم ۱۴۰۳

تعطیلات تقویم فروردین ۱۴۰۳

۱ فروردین: آغاز نوروز
۲ فروردین: عید نوروز
۳ فروردین: عید نوروز
۴ فروردین: عید نوروز
۱۲ فروردین: روز جمهوری اسلامی ایران
۱۳ فروردین: روز طبیعت
۲۲ فروردین: عید سعید فطر
۲۳ فروردین: تعطیل به‌مناسبت عید سعید فطر

پیشنهاد مقاصد برای سفر در تعطیلات فروردین

بسیاری از افراد هرساله برای سفر در فصل بهار و تعطیلات نوروز، برنامه‌ریزی می‌کنند و بی‌صبرانه چشم‌انتظار فرارسیدن بهارند. سفر با تور طبیعت‌گردی یکی از محبوب‌ترین پیشنهادها برای تعطیلات فروردین است. تماشای بهار در هم‌نشینی شکوفه‌ها، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. اگر در تدارک سفر خارجی هستید، یکی از مقصدهای پیشنهادی برای سفر در تعطیلات فروردین، سفر با تور استانبول است؛ مقصدی جذاب برای اغلب سلیقه‌ها. البته ناگفته نماند که بهار و تعطیلات فروردین، فرصت خوبی برای سفر به یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیاست و سفر با تور دبی این فرصت را در اختیارتان می‌گذارد.

سخن آخر

در این مطلب، تقویم فروردین ۱۴۰۳ را در اختیارتان قرار دادیم. لست‌سکند با فراهم کردن امکان دانلود تقویم فروردین ۱۴۰۳ برای دسکتاپ و موبایل، بار دیگر کنار شماست تا سالی نیکو را آغاز کنید و به‌راحتی بتوانید برای سفر با تور دل‌خواهتان در هر فصل برنامه‌ریزی کنید. شما چه مقصدهایی را برای سفر در نوروز و فروردین پیشنهاد می‌دهید؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.