هتل نوا پلازا کریستال استانبول ( Nova Plaza Crystal Hotel)

3.5
از 13 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی ویژه گردشگران در استانبول + تصاویر
01 اسفند 1399 09:00
0

در این مطلب به معرفی و بررسی یکی از پنج هتل برند نوا پلازا در استانبول به نام نوا پلازا کریستال (Nova Plaza Crystal) خواهیم پرداخت. هتلی 4 ستاره که در محله اروپایی استانبول و نزدیک به میدان تکسیم و کاخ دولما باغچه بنا شده است.

نوا پلازا کریستال هتلی تازه ساخت است که از نوامبر 2017 فعالیت خود را آغاز کرده، به گفته صاحبان هتل نوا پلازا، این هتل گردشگرانی را  مورد هدف قرار داده است که علاوه بر اقامت در هتلی لوکس، خواهان سپری کردن اوقات خود در مرکز استانبول و محیط‌های پویایی چون خیابان استقلال و میدان تکسیم هستند. اکنون  اگر شما هم به دنبال هتلی با چنین ویژگی‌هایی هستید در ادامه مطلب همراه لست سکند باشید تا به طور دقیق‌تر به بررسی هتل نوا پلازا کریستال بپردازیم.

موقعیت هتل نوا پلازا کریستال

هتل نوا پلازا کریستال موقعیت مناسبی دارد. همانطور که در نقشه زیر می‌توانید ملاحظه کنید، نوا پلازا کریستال در قلب استانبول و نزدیک به جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله باغ دولما باغچه ساخته شده است. این موضوع در کنار نزدیک بودن فرودگاه و قرار داشتن ایستگاه مترو در شعاع 200 متری هتل نوا کریستال بر ارجحیت آن‌ نیز می‌افزاید.

 

 

 

امکانات هتل نوا پلازا کریستال

امکانات نوا پلازا کریستال را دو بخش معرفی می‌کنیم. بخش اول خدمات و امکاناتی که در اتاق‌های این هتل در نظر گرفته شده‌اند و بخش دوم امکانات دیگری که به طور عمومی در هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند به صورت رایگان یا با پرداخت‌‍ هزینه‌های اضافی از آن استفاده کنند. امّا سایر امکانات هتل عبارتند از:

  1. در تمامی اتاق‌های هتل نوا کریستال، تلویزیون تخت LCD، تلفن، اینترنت پرسرعت رایگان، چای یا قهوه ساز، میز کار، مینی بار، گاوصندق، سرویس روزانه اتاق‌ها، سیستم تهویه هوا، دوش، سشوار، حوله، دمپایی و سیستم اطفای حریق وجود دارد.

  2. خدمات اسپا نظیر بادی اسکارب و ماساژ، تجهیزات ورزشی، پارکینگ باز هزینه 10 یورو در روز، استخر سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، خشکشویی، صرافی، حمل و نقل فرودگاهی هم از دیگر ویژگی‌های این هتل هستند.

لازم به ذکر است، استعمال دخانیات و به همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل ممنوع است، امکانات لازم برای افرادی که نیاز به استفاده از ویلچر دارند در هتل نوا پلازا کریستال فراهم شده است و کودکان نیز مادامی که نیاز به تخت اضافی نداشته باشند، قادر هستند بدون هزینه اضافی و به طور رایگان در اتاق‌ها اقامت داشته باشند.

 

spa.jpg

turkish-bath.jpg

sauna.jpg

indoor-pool.jpg

رستوران هتل نوا پلازا کریستال

به غیر از از بار لانژ، در نوا پلازا کریستال، رستورانی به ظرفیت 50 نفر در نظر گرفته شده است که صبحانه در آن به صورت رایگان و بوفه‌ای سرو می‌شود. برای صرف ناهار و شام نیز سرآشپزان با منویی متنوع که غذاهای بین‌المللی، ترکی، آسیایی و مدیترانه‌ای را در برمی‌گیرد، آماده پذیرایی از مهمانان هستند. غذاهای کودک و سفارش غذای خارج از منو و صرف وعده‌های دیگر غیر از صبحانه نیز هزینه‌های اضافی را در برمی‌گیرد. همچنین غذاهای حلال و گیاهی برای مسلمانان، وگن یا گیاه‌خواران در این هتل موجود است. رستوران هتل نوا پلازا کریستال همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب دایر است.

 

breakfast .jpg
بوفه صبحانه
breakfast.jpg
رستوران

 

bar.jpg
بار

 

اتاق‌های هتل نوا پلازا کریستال

پس از بررسی رستوران و امکانات، می‌رسیم یه اتاق‌های نوا کریستال، جایی که 70 اتاق در 5 نوع مختلف قرار گرفته است. ضمن اینکه امکانات و تجهیزات تمامی اتاق‌ها یکسان بوده و درست همان مواردی است که در تیترهای قبلی به آن پرداخته شد. اصلی‌ترین تفاوت اتاق‌های هتل نوا پلازا کریستال در متراژ، نوع و تعداد تخت‌های آن خلاصه می‌شود.

  1. اتاق استاندارد دو نفره (Standard Double Room): دارای یک تخت 2 نفره و اتاقی به متراژ 27 متر مربع.

  2. اتاق استاندارد دو تخته (Standard Twin Room): دارای دو تخت تک نفره و اتاقی به متراژ 27 متر مربع.

  3. اتاق استاندارد سه تخته (Standard Triple Room): دارای سه تخت تک نفره مجزا و اتاقی به مترآژ 33 متر مربع.

  4. کانکت روم (Connected Room): شامل دو اتاق متصل به هم می‌شود که می‌تواند ترکیبی از Double Room و Twin Room باشد.

  5. اتاق خانوادگی (Family room): دارای دو تخت 2 نفره و اتاقی به متراژ 37 متر مربع.

 

Standard Twin Room.jpg
اتاق استاندارد دو تخته
Standard Double Room.jpg
اتاق استاندارد دو نفره
Standard Double Bed.jpg
اتاق استاندارد دونفره
Standard Triple Room.jpg
اتاق استاندارد سه تخته
connecting room.jpg
کانکت روم
connected-room.jpg
کانکت روم

 

جاذبه‌های نزدیک هتل پلازا کریستال

همانطور که پیش‌تر اشاره شد، هتل پلازا کریستال از نظر گردشگری در یکی از بهترین لوکیشن‌های استانبول واقع شده است و امکان دسترسی به بیش از 220 رستوران و 76 جاذبه توریستی را در حد فاصل پانصد متری فراهم می‌کند. از جمله جاذبه‌هایی که در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌ عبارتند از:

  • خیابان استقلال در 500 متری هتل پلازا کریستال

  • برج ساعت دولما باغچه در 1 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • برج گالاتا در 1.2 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • برج مایدن در 2.6 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • مسجد ایاصوفیه در 3.5 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • مسجد سلیمانیه در 3.2 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • آب انبار باسیلیکا در 3.5 کیلومتری هتل پلازا کریستال

  • ستون کنستانتین در 3.7 کیلومتری هتل پلازا کریستال

 

هتل نوا پلازا کریستال استانبول  

جهت اطلاع از هزینه تورهای هتل پلازا کریستال روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

 

منابع: booking و novaplazahotels

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.