سفرنامه های گلپایگان

جاذبه هایی از خوانسار و گلپایگان (+ دره بید + رود گلپایگان + ارگ گوگد )

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای داخلی ۱۴۰۱

این بار شما را به دیدار از برخی جاذبه های طبیعی و تاریخی خوانسار و گلپایگان می برم. دو شهری که هرچند در قسمت شمال غربی استان اصفهان قرار دارند ولی وابستگی و قرابت فرهنگی نزدیکی با شهرهای استان مرکزی و تهران دارند و در

هادی انصاری
4.1

سیاحت 3روزه در فلات مرکز ایران (اصفهان و گلپایگان)

سفرنامه نویسی آماتور ایرانگردی 98

سلام بعد ازيک سال سرزدن در سايت لست سکند و خوندن سفرنامه هاي مختلف و استفاده کردن از تجارب افراد در سفر ها تصميم گرفتم خودم هم در اين برنامه شرکت کنم تا بتونم تجربياتم رو در اختيار شما بگذارم و در تصميم گيري ها

MNoroozi

قصه برف 6 ماهه‌ی ایران در سرآقاسید زیبا

سفرنامه نویسی حرفه ای ایرانگردی 98

نویسنده:لیلا موحدیان سفرنامه ی روستایی که 6 ماه از سال زیر برف است. سفری پرچالش به ماسوله ی زاگرس،سرآقاسید زیبا قرارمان روستای زیبای سرآقاسید بود و مسیر حرکتمان تهران-قم-خمین-محلات-گلپایگان-خوانسار-شهرکرد-کوهرنگ-چلگرد و در نهایت روستای پلکانی و زیبای سر آقا سید. در این سفر دو زوج همسفر هستیم و یک کودک