سفرنامه های لیتوانی

ویلنیوس، دروازه ای به قرون وسطی

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۲

چکیده به کشوری سفر میکنم که روزگاری با وسعتی از دریای بالتیک تا دریای سیاه، بزرگترین قلمروی اروپا را داشت. بله، لیتوانی کشور کوچک امروزی با ۳ میلیون نفر جمعیت، که حاصل قرنها مبارزه و تلاش برای استقلال از سیطره کشورهای همسایه اش است. آنها بقدری

وهب کازرونی

سفر خاص و بی مانند به اروپا (لیتوانی، هلند، فرانسه، بلژیک و ایتالیا)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

از خود، ما خانواده ای سه نفره هستیم، بعد از سفر به کشورهای اطراف با ماشین، قطار و هواپیما، نوبت سفر به تعدادی از کشورهای حوزه شنگن شد. قبل از این بگویم چون کارمند هستم قاعدتا زمان آزاد زیادی برای مسافرت ندارم و سال 1402 تنها

فرید

سفر زمینی در سرزمین‌های شمالی

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

به لطف عزیزان فعال در صنعت گردشگری، اطلاعات جامعی در مورد شهرها و مکان‌های گردشگری، بایدها و نبایدها و … در اینترنت موجود است. بنابراین در نگارش این سفرنامه سعی کرده‌ام از تکرار مکررات اجتناب کرده و تنها به بیان تجربه‌ی شخصی بپردازم. چند سال