سفرنامه های هلند

اوترخت، یک شعر ناتمام در مرکز هلند

مقاصد : روتردام

مقدمه هنگامیکه در روتردام بودم، تصمیم گرفتم سفر یک روزه ای به شهر زیبای اوترخت (Utrecht) که از نظر جغرافیایی در مرکز هلند قرار دارد، داشته باشم. اوترخت یکی از قدیمی ترین شهرهای هلند است که در سال ۵۰ پس از میلاد بوسیله رومی ها تاسیس

Voka

فنلو، سرزمین جنگجوی صلح آمیز در هلند

مقاصد : هلند

مقدمه: اگر بدانید بدون هیچ هزینه اضافه ای، از هر نقطه از آلمان میتوانید به شهری از هلند برسید که همه ویژگی ها و زیبایی های معماری، شهری و فرهنگی هلند را به شما نشان میدهد، آیا از این گزینه صرفنظر میکنید؟! چه بخواهید با گشتی

Voka

آمستردام و باغ گل ها (سفرنامه آمستردام)

مقاصد : آمستردام
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

سلام و احترام به اهالی لست سکند یکی از سرگرمی های من که عاشق سفر کردن هستم توی دوران قرنطینه کرونایی خوندن سفرنامه های سایت لست سکند بود و هست. با خوندن این سفرنامه ها علاقمند شدم که خودم هم تجربیات سفرم رو هم با دیگران به

شيرين

اروپا با طعم ساقه طلایی (سفرنامه اروپا) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

اروپا با طعم ساقه طلایی   مقدمه سفر به خارج از کشور آن هم به اروپا در شرایطی که ایران به خاطر نوسات قیمت ارز، درگیر مشکلات اقتصادی است و همه ما با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنیم، نه تنها یک امر غیر ضروری بلکه

شهاب فرج اللهی

سفر به پاریس شهر عشق

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

من همیشه از خوندن سفرنامه های سایت لذت می بردم ولی میگفتم تا وقتی به پاریس نرم چیزی نمی نویسم تا اینکه اردیبهشت به شهر عشق رفتم که بهترین سفر عمرم بود. ما دعوتنامه داشتیم از مراحل ویزا نمیگم دیگه که تو سایتم زیاد توضیحاتش رو

shahrzod moho
3.7

اروپا با حال و هوای کریسمس (2 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

آغاز ماجرا چند وقتی می شد که از طریق اینستاگرام خاطرات سفر اروپای چند زوج رو دنبال می کردم. سفرهایی که توسط خود افراد برنامه ریزی شده بود و خبری از آژانسهای چند میلیونی نبود. سفرهایی که بعضا هزینه هاشون از خیلی از سفرهای داخلی کمتر

مریم

در خاطر این شهر ایستاده بمان ، رولاند (سفرنامه اروپا)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

در خاطر این شهر ایستاده بمان ، رولاند به نام خدا   سوار بر غول آلماني: سوم فروردين ماه 1397 است و ما سوار بر هواپيماي لوفت هانزا ، آسمان ايران را به مقصد فرانكفورت ترك ميكنيم. شرايط جوي نامناسب است و هواپيما تكان هاي زيادي مي خورد ،

sepideh ebr

شمالت تا جنوبت عشق، ایتالیا (3 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر گاهی ترسناک، گاهی رنگارنگ، گاهی بی روح، گاهی پر جنب و جوش و همیشه  منحصر به فرد است. هر تمدن به ترتیب جای خود را به دیگری داده و  تاریخ را رقم زده است. این تاریخ در ایتالیا، کلیساها، موزه ­ها، خیابان­ های باریک، پیاده

الی

«آمستردام، پاریس، بروکسل» و «مونالیزا»

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

یک آن، تُهی شدم و احساس کردم، تمام زندگی‌ام فقط برای این بوده که روزی و در این لحظه، در این زمستانِ بارانی، در این کافه‌ی غریب، و در این گوشه‌ی دنج، این لبخند زیبا را ببینم...   پنج‌شنبه 1 مارس 2018 / 10 اسفند 1396: اسخیپول

حامد نوری

سفرنامه پیمایش بخشی از قاره سبز در حدود یک ماه ! (7 قسمت)

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

چشم تا باز کنم فرصت دیدار گذشت همه ی طول سفر یک چمدان بستن بود (قیصر امین پور)   مقدمه رویاها را می توان نقطه آغاز هر سفری دانست. با توجه به این رویاها جستجو خود به منظور سفر را شروع می کنیم. خب، کجا بهتر از اینترنت !! مکان

(س. موسوی) mytripsvision

سفر یهویی و تقریبا اقتصادی دو نفره به اروپا

سفرنامه نویسی حرفه ای خارجی 98

سفر یهویی و تقریبا اقتصادی  دو نفره به اروپا : با عرض سلام به همه دوستان عزیزی که سفرنامه من رو میخونن ، هرجا که  هستید براتون آرزو میکنم سفرهای هیجان انگیزی پیش روتون باشه و از سفرهاتون لذت ببرید. هدف من از نوشتن سفرنامم : هدف من

هما یزدویی

گشتی میان دوچرخه سواران آسیابان، روتردام

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

قبل از هر چیز درباره مقدمات سفر به هلند بگم. بعد از ارسال ایمیل درخواست وقت مصاحبه ویزا، شرکت VFS برای حدود سه ماه بعد به شما وقت میده و حدود 2 تا 3 هفته هم زمان بررسی مدارک توسط سفارت هلند هست. بنابراین بهتره

صادق

مسافر پاییزی ، سپتامبر 2018 - هلند ، آلمان ، چک، ایتالیا (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

زندگی ماجراجویی جسورانه ایست ، در غیر اینصورت ، هیچ چیز نیست . (هلن کلر)   با عرض ادب و احترام خدمت تمامی دوستان عزیز من عاشق سفرم و سفر یکی از اولویت های من توی زندگیمه ، این سفرنامه را می نویسم که شریک بشم قسمتی از

َA Ri

خیتورن (Giethoorn) سوار بر قایق رویا

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفر چهار نفره ما به هلند 12 مرداد ماه 97 و بدون تور پس از کلی برنامه ریزی انجام شد. مقدمات این سفر رو از اوایل سال فراهم کردیم و  در نهایت پس از آمدن  ویزا ها (به دو نفرمون مولتی 3 ماهه و دو

الی

سفر 100 یورویی به اروپا (8 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

*** بنام یگانه ای که در سفر باید شناخت ***   مقدمه درود به همه کاربران و دوستان عزیز من اولین سفرنامه خودم را دو سال قبل به اسم  “سفر مجانی به دبی”  نوشتم که جزو  پربازدیدترین و پر نظرترین سفرنامه های سایت هست، بطوریکه سوال و جواب های

امید سرافرازی

تلفیق رویا و واقعیت در کشوری سرسبز، قانونمند و سرد، آلمان و گذری به هلند

مسابقه سفرنامه نویسی 96

سفر به اروپا موضوعی بود که همیشه بخشی از ذهنم را به خودش مشغول کرده بود. همینطور به خاطر سختی گرفتن ویزا و هزینه های بالای آن و دلایل دیگر، همیشه در ذهنم خودم را به صورت تنها در کشورهای مختلف اروپایی می دیدم. تا

الی پیامی

سفرنامه جامع اروپا ( دور اروپا در 33 روز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

به نام خدا با سلام خدمت لست سکندیهای عزیز. سفرنامه بنده تجربه 33 روزه تور اروپا بنده رو روایت میکنه. سعی کردم تمام جزییات رو بنویسم که برای دوستان مفید باشه.  چند وقتی بود که رویای سفر به اروپا بدجوری ذهنم رو درگیر کرده بود. از

مجید تحویلیان

سفر به سرزمین دوچرخه ها (سفرنامه هلند)

مسابقه سفرنامه نویسی 96

با سلام به تمامی دوستان عزیز لست سکندی. این سفرنامه بخش اول از یک سفرنامه سه قسمتی می­باشد که امیدوارم بتواند مورد استفاده دوستانی که قصد سفر به این قسمت زیبا از اروپا را دارند قرار گیرد. همچنین امیدوارم بتوانم با توضیحات و عکسهای مناسب

مریم رجایی

از جشن بیکران تا شب‌های آوینیون (سفرنامه اروپا)

آفتاب که غروب می‌کند، تو از پنجره اتاقت به بیرون خیره شده‌ای. آدم‌ها در رفت و آمد هستند و شهر در جنب و جوش است. فکر تو در دور دست‌ها سیر می‌کند. به فردا می‌اندیشی. روزهایی بی‌نظیر و پر از تجربه‌های تازه را از سر

هومان باقریان

سفرنامه دنهاخ و رتردام ( هلند)

مقاصد : هلند

با عرض سلام خدمت تمامی شما دوستان سفردوست. سفرنامه ای که در پیش روتون هست, ادامه سفرنامه آمستردام میباشد. از روزی که برنامه سفر به آمستردام رو تنظیم کردیم. قرار بود که تا جایی که امکانش هست، از شهرهای مهم هلند هم دیدن کنیم.