سفرنامه های روانسر

سفر با دوچرخه از ارتفاع منفی 20 متری تا 2500 متری (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

ای سفر کرده کجا رفتی و احوال چه شد سفرنامه یعنی پاسخ به این مصراع! یعنی گفتن نام مقصد و بازگو کردن احوالی که بر ما در آنجا گذشت. این سفر، یه سفر خاص و متفاوت به استان کردستان و کرمانشاه بود. سفری که از مریوان با

Shamim

سفر به سرزمین کردها (کرمانشاه و کردستان) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۱

روستاهای مسیر: نجار، داریان، هجیج، نوین، سلین، بلبر مقدمه سلام. من رضوان هستم یک دختر اهل سفر و طبیعتگرد و البته تورلیدر طبیعتگردی . سفرهای زیادی می رم. هر هفته سفرم و دور ایران می گردم. اولین سفرنامه ای که می خوام بنویسم مربوط به سفر هفت

مارکوگرل
4.1

سفر به کرماشان، شه شهرهای ایران

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای داخلی (ایران) 97

سفر به کرماشان،شه شهرهای ایران  تو ای کرمانشهان،ای شهر شیرین                  تو  گویای  تمدن های  دیرین ز دوران کهن  تا  عصر  حاضر                         هزاران ساله تاریخت به خاطر ز   کوه بیستون و   طاق بستان                     شده کرمانشهان چون باغ