بهترین هتل دبی برای خانواده کجاست؟

4.7
از 12 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
کدام هتل های دبی برای خانواده ها بهتر است؟
24 تیر 1402 08:00
0

انتخاب بهترین هتل دبی برای خانواده، معیارهای مختلفی دارد و این نوع از هتل‌ها را بیشتر براساس امکانات و ویژگی‌های مناسب بچه‌ها، برای خانواده‌ها هم مناسب می‌دانند. از بین این امکانات و ویژگی‌ها می‌توانیم به زمین‌های بازی مخصوص برای کودکان، استخر کودک، اسباب‌بازی، فضای بزرگ برای اتاق‌ها و سوییت‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کنیم.

دبی، مقصد جذابی برای عموم مردم و همچنین خانواده‌های بزرگ و کوچک است، به همین خاطر، همه‌جور مسافری در رده‌های سنی مختلف با خانواده‌هایشان به این شهر سفر می‌کنند. سعی کرده‌ایم در این مطلب از مجله لست‌سکند، به‌طور اختصاصی در ارتباط با بهترین هتل های دبی برای خانواده ها صحبت کنیم.

بهترین هتل های دبی برای خانواده ها کدام‌اند؟

در لیست بهترین هتل دبی برای خانواده می‌توانیم به هتل‌های پالم تری کورت، آتلانتیس د پالم، بلو بیچ، تاج دبی، ریکسوس و هتل‌های دیگر اشاره کنیم که هرکدامشان ویژگی خاصی دارند. برخی اوقات، هزینه یک شب اقامت در بعضی از این هتل‌ها بسیار زیاد است، اما با تهیه تور اقساطی دبی، کنترل‌کردن این هزینه‌ها نسبتاً راحت‌تر می‌شود. در ادامه مطلب، این هتل‌ها را به صورت کامل معرفی کرده‌ایم.

1.‏ هتل پالم تری کورت (JA Palm Tree Court‏)

یکی از بهترین هتل های دبی برای خانواده، هتل پالم تری کورت یا JA Palm Tree Court است. این هتل که یک ساحل ‏اختصاصی دارد، در ساحل خلیج فارس واقع است و توسط باغ‌های زیبایی احاطه شده است. این هتل تعداد زیادی رستوران و کافه لوکس و زیبا در کنار انواع مختلف استخرها دارد و همچنین اسپای بی‌نظیر هتل پالم تری کورت در کنار اتاق‌های مجهزش، اینجا را به یکی از بهترین هتل های خانوادگی دبی بدل کرده است. وجود اتاق‌هایی در وضعیت رفاهی مطلوب و در کنار مناظر زیبایی از باغ و ‏دریا همراه با تمامی امکانات رفاهی لوکس، این هتل را به یکی از هتل های خوب دبی برای خانواده ها تبدیل کرده است.

هتل، در ساحل جبل علی واقع شده و طراحی آن به‌گونه‌ای است که قسمت‌های مختلفش در ساحل پراکنده هستند. در هتل پالم تری کورت می‌توانید وعده‌های غذایی مختلفی را امتحان کنید که در بین آن‌ها وعده‌های مخصوص خانواده هم وجود دارد. همین‌طور فعالیت‌های مختلفی مثل تفریحات آبی، تیراندازی، سوارکاری و مانند آن‌ها هم کارهای دیگری هستند که می‌توانید در این هتل انجام دهید. نکته منفی هتل پالم تری کورت، فاصله‌اش از وسایل نقلیه عمومی است، به همین خاطر باید برای جابه‌جایی‌هایتان از تاکسی استفاده کنید و خود را به مترو یا مقصد مورد نظرتان برسانید.

  • امتیاز هتل پالم تری کورت در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل پالم تری کورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل پالم تری کورت روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm.jpg
نمایی از هتل پالم تری کورت
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm-4.jpg
برخی از اتاق‌های هتل پالم تری کورت
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm-1.jpg
امکانات و ویژگی‌های هتل پالم تری کورت
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm-3.jpg
قسمت‌های مختلف هتل پالم تری کورت

2.‏ هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis, The Palm‏‏)

هتل آتلانتیس د پالم در جزیره نخل جمیرا واقع شده است. این هتل لوکس 5 ستاره، ساحل شنی اختصاصی با ‏چشم‌اندازی زیبا ‏و فوق‌العاده از خلیج فارس دارد. برای هتل، یک آکواریوم زیر آب طراحی کرده‌اند و همچنین محوطه‌ای ویژه برای شنا با ‏دلفین‌ها در نظر گرفته‌اند. ‏مهمانان هتل می‌توانند به پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) و آکواریوم لاست چمبرز (Lost Chambers) آتلانتیس دِ پالم هم بروند و از تفریحات آبی پارک آبی و دیدنی‌های آکواریوم استفاده کنند. مخصوصاً اگر قرار است با تور دبی مرداد در اوج گرما به دبی سفر کنید، اقامت در هتل‌هایی با پارک آبی متنوع می‌تواند جذاب باشد.

هتل آتلانتیس، اتاق‌های فراوانی هم دارد که دکورشان ترکیبی از سبک عربی و اقیانوسی است. هر یک ‏از آن‌ها امکاناتی مدرن دارند و چشم‌اندازی زیبا از خلیج فارس به شما می‌دهند. داخل اتاق‌ها یک تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، محوطه‌ای جدا برای نشستن، مینی بار، صندوق امانات و امکانات دیگری مثل چای یا قهوه‌ساز وجود دارد. در هر اتاق، حمامی اختصاصی هست که دوش و وان جداگانه دارد. همچنین، اینترنت ‏Wi-Fi‏ به‌صورت رایگان در سراسر ‏هتل در ‏دسترس گردشگران است.

از نظر خوردوخوراک هم نیاز نیست که نگران باشید؛ چراکه رستوران‌ها و غذاخوری‌های متعددی در این هتل وجود دارند و انواع غذاهای بومی و بین‌المللی را ارائه می‌کنند. ‏رستوران ‏یوان ‏‎(Yuan)‎‏ غذاهای سنتی چینی را در فضایی مدرن و زیبا سرو می‌کند. رستوران نوبو ‏‎(Nobu)‎‏ که ‏جایزه هم برده است، غذاهای ژاپنی و عربی تهیه می‌کند. مهمانان می‌‏توانند در رستوران لبنانی لِون‌تین (‏Levantine‏) انواع غذاهای لبنانی را میل کنند و در عین حال نمایی زیبا از جزیره نخل و آسمان‌خراش‌های دبی ببینند.

اگر به‌دنبال تفریح در این هتل می‌گردید، پارک آبی آکواونچر، بزرگ‌ترین پارک آبی در خاورمیانه و از بهترین پارک های آبی دبی است که سرسره‌های آبی متعدد و مهیجی دارد و گزینه بسیار خوبی برای گذران اوقات فراغت در این هتل است. برای کودکان هم ‏‏تفریحات آبی دیگری در نظر گرفته شده است و آن‌ها می‌توانند در پارک آبی کوچک‌تری تفریح کنند؛ علاوه بر اینکه بخش مخصوصی در این هتل برای کودکان 3 تا 12 سال در نظر گرفته‌اند که پر از تفریحات مختلف است. در ساحل ‏اختصاصی ‏هتل هم انواع امکانات برای تفریحات آبی مثل غواصی و موج‌سواری وجود دارد. همچنین برای ‏علاقه‌مندان به ‏ورزش تنیس، یک زمین تنیس مجهز و وسیع در این هتل موجود است. مجموع این امکانات، بسیاری از گردشگران و منتقدان را به این باور رسانده که هتل آتلانتیس، بهترین هتل دبی برای خانواده است.

  • امتیاز هتل آتلانتیس در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل آتلانتیس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل آتلانتیس د پالم روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-atlantis.jpg
نمای کلی از هتل آتلانتیس د پالم
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-atlantis-1.jpg
نمایی از اتاق‌های هتل آتلانتیس د پالم
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm-3.jpg
برخی از بخش‌های هتل آتلانتیس د پالم
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-palm-4.jpg
بعضی از امکانات و ویژگی‌های هتل آتلانتیس د پالم

3. هتل بلو بیچ تاور (Blue Beach Tower‎)

این هتل آپارتمان فقط یک دقیقه با ساحل فاصله دارد. موقعیت بسیار خاص این هتل و امکاناتی که دارد، از عواملی هستند که باعث ‏شده آن را جزو لیست بهترین هتل دبی برای خانواده قرار دهیم. این هتل، انواع ‏امکانات رفاهی را در هر اتاقش برای میهمانان مهیا کرده است. اتاق‌های این هتل، همگی منظره‌ای زیبا روبه خلیج فارس و شهر دبی دارند که اقامت در بلو بیچ تاور را جذاب‌تر می‌کنند.

هر کدام از اتاق‌های این هتل مانند یک خانه هستند و شامل بخش‌های مختلفی مثل آشپرخانه، اتاق خواب، سرویس و قسمت‌های دیگر است. به‌این‌ترتیب واقعاً حس حضور در یک خانه را به شما می‌دهد و کمتر احساس بودن در یک هتل را پیدا می‌کنید. طراحی این اتاق‌ها، باعث می‌شوند برای خانواده‌ها بسیار مناسب باشند و فضایی خوب و کافی به آن‌ها می‌دهد.

از دیگر امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد، دو استخر، رستوران و کافی‌شاپ، Wi-Fi رایگان، باشگاه بدن‌سازی، فضای مخصوص کودک و امکانات و ویژگی‌هایی از این دست است.

  • امتیاز هتل بلو بیچ تاور در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل بلو بیچ تاور در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل بلو بیچ تاور روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-oasis.jpg
نمایی از هتل بلو بیچ تاور
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-oasis-blue-beach.jpg
برخی از امکانات هتل بلو بیچ تاور
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-oasis-blue-beach1.jpg
بخش‌هایی از هتل بلو بیچ تاور
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-oasis-blue-beach2.jpg
نمایی از برخی اتاق‌های هتل بلو بیچ تاور

4. هتل ریکسوس باب‌البحر (Rixos Bab Al Bahr‏‎)

ریکسوس باب‌البحر (‏Rixos Bab Al Bahr‏) هتلی لوکس و مجلل در رأس‌الخیمه است که فاصله‌ای 75 کیلومتری از فرودگاه ‏دبی دارد. این هتل علاوه بر ساختمان زیبا و تجهیزات مدرنش، به‌علت قرارگرفتن در کنار طبیعت بکر و ساحل تماشایی، ‏مکان مناسبی برای گذران تعطیلات در دبی و رأس‌الخیمه محسوب می‌شود، مخصوصاً اینکه هتل ریکسوس، برنامه‌هایی را اجرا می‌کند که می‌توانید با توجه به علاقه‌تان در آن‌ها شرکت کنید.

این هتل برای سرگرم‌کردن هرچه بیشتر شما و برطرف‌کردن نیازهایتان در سفر، برنامه‌های مختلفی مثل ورزش‌های آبی و انجام فعالیت‌هایی مثل تنیس، فوتبال، بیلیارد و مواردی از این دست پرداخته است. به تمامی این‌ها، تنوع رستوران‌ها بدون دریافت هزینه اضافی، تنوع در تفریح و زندگی شبانه، فراهم‌آوردن بخش‌هایی مخصوص کودکان را هم اضافه کنید. همچنین این هتل امکانات ویژه‌ای برای برگزاری نشست‌‏های کاری و تجاری هم فراهم کرده است.

همان‌طور که اشاره کردیم، رستوران‌هایی که در این هتل وجود دارند، تنوع بسیار خوبی را برای ارائه انواع غذاها به گردشگران دارند. از غذاهای دریایی و ایتالیایی گرفته تا غذای ترکی و بین‌المللی و میان‌وعده‌های دیگر را می‌توانید در این رستوران غذا میل کنید.

  • امتیاز هتل ریکسوس باب البحر در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل ریکسوس باب البحر در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل ریکسوس باب‌البحر روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-rixos.jpg
نمایی از هتل ریکسوس باب‌البحر
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-rixos1.jpg
برخی از امکانات هتل ریکسوس باب‌البحر
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-rixos2.jpg
برخی از بخش‌های هتل ریکسوس باب‌البحر
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-rixos3.jpg
نمایی از اتاق‌های هتل ریکسوس باب‌البحر

5.‏ هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree by Hilton Dubai Jumeirah Beach‏‏)

یکی دیگر از بهترین هتل های دبی برای خانواده ها، هتل دابل تری بای هیلتون جمیرا بیچ است. این هتل که در ساحل جمیرا واقع ‏شده، از نظر موقعیت، وضعیت خوبی دارد و فقط با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به‏ جاهای دیدنی دبی برسید. در این هتل امکانات مختلفی وجود دارد که آن را برای خانواده‌ها بسیار مناسب می‌کند.

هتل دابل تری، فضای خارجی سبزی دارد که می‌توانید در آن ریلکس کنید یا فعالیت‌های مختلفی مثل ورزش یا شنا در استخر را درونش تجربه کنید. اتاق‌های این هتل، پنجره‌های بزرگی دارند که منظره‌ای زیبا و متحیرکننده را پیشکش چشمانتان می‌کنند.

  • امتیاز هتل دابل تری بای هیلتون در گوگل: 4.4 از 5

  • امتیاز هتل دابل تری بای هیلتون در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت دقیق هتل دابل تری روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-tree.jpg
نمایی از هتل دابل تری
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-tree1.jpg
برخی از امکانات هتل دابل تری
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-tree2.jpg
نمایی از اتاق‌های هتل دابل تری
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-tree3.jpg
بخش‌هایی از فضای هتل دابل تری

6. هتل تاج دبی (Taj Dubai)

هتل تاج، از دیگر هتل های خوب دبی برای خانواده‌ها است که 296 اتاق مجلل دارد. این هتل از آن دست هتل‌هایی است که در کارنامه خود، جایزه هم دریافت کرده است. همچنین، غذاهای هتل تاج هم از این قاعده مستثنی نیستند و جایزه‌ای هم برای غذاهای این هتل داده‌اند. درهرصورت پیشنهاد می‌کنیم غذایتان را مطابق با سلیقه‌ای که دارید سفارش دهید و حتماً از نوع مواد غذایی داخل وعده غذایی‌تان جویا شوید.

  • امتیاز هتل تاج در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل تاج در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت دقیق هتل تاج دبی روی نقشه

lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-taj.jpg
نمای بیرونی هتل تاج
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-taj1.jpg
برخی از امکانات هتل تاج
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-taj2.jpg
قسمت‌های مختلف هتل تاج
lastsecond.ir-best-family-hotels-dubai-double-taj3.jpg
نمای داخلی از یکی از اتاق‌های هتل

سفر به دبی با تور

تفریحات دبی آن‌قدر متنوع است که کودکان را سرگرم کند و برای همه افراد خانواده چیزی داشته باشد؛ اما اقامت در بهترین هتل های مناسب خانواده هم می‌تواند سفرتان را دلچسب‌تر و راحت‌تر کند. حالا اگر دنبال تور دبی با این هتل‌ها می‌گردید، در صفحه تورها به راحتی می‌توانید آخرین قیمت تور این هتل‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید، در نهایت هر کدام را خواستید، تهیه کنید.

سخن آخر

بیشتر هتل‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، جزو بهترین هتل های دبی هم هستند؛ اما با امکانات و ویژگی‌هایی که دارند به‌عنوان بهترین هتل های دبی برای خانواده شناخته می‌شوند. بخش‌های گوناگونی که هریک از آن‌ها دارند، می‌تواند برای سنین متفاوت جذاب باشد و آن‌ها را سرگرم کند. هزینه اقامت در بهترین هتل های دبی برای خانواده ها معمولاً گران است، پس بهتر است که پیش از سفر، قیمت همه‌چیز را دربیاورید. اگر تصمیم دارید که به بیشتر تفریحات و جاذبه‌ها برسید و مدت‌زمان بیشتری را در دبی سپری می‌کنید، می‌توانید تور دبی 7 شب و 8 روز را تهیه کنید و قسمتی از هزینه‌هایتان را مشخص کنید. بهتر است این نکته را هم بدانید، جایی که به‌عنوان بهترین هتل دبی برای خانواده شناخته می‌شود، به‌تنهایی سرگرمی‌های فراوانی را در خودش جای داده است.

شما بهترین هتل های خانوادگی دبی را کدام هتل‌ها می‌دانید؟

پویا دهقان
پویا دهقان

گردشگری خوانده‌ام و به‌شدت دوست دارم با ماجراجویی، چیزهای جدیدی کشف کنم و کارهای هیجان‌انگیزی انجام بدهم. سعی می‌کنم این‌طور آگاه‌تر شوم. دوست دارم فرصت‌های خالی‌ام را به شنیدن موسیقی و عکاسی توی کوچه‌پس‌کوچه‌های طهران بگذرانم و از حس‌وحالم بنویسم. کتاب خواندن، فیلم دیدن، معاشرت و کسب تجربه‌های جدید، دنیایم را کامل‌تر می‌کند!