قسمت سوم رادیو ماجرا؛ همراه با منصور ضابطیان در دنیایی از سفر!

4.4
از 22 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مرد سفر ایران از تجربیاتی می گوید که روی کاغذ ثبت شده اند!
15 فروردین 1399 19:30
12

news-900-majara03.jpg

اگر همراه ما بوده باشید پس بدون شک قسمت اول و قسمت دوم رادیو ماجرا را طی هفته‌های گذشته گوش داده‌اید. امروز نیز با قسمت سوم این مجموعه پادکست‌ها در خدمت شما هستیم. در این قسمت با یکی از برجسته‌ترین چهره‌های سفر و گردشگری، منصور ضابطیان همراه شده‌ایم، کسی که سال‌هاست تجربه‌های سفرهایش را در قالب سفرنامه‌های مختلف منتشر کرده و کمتر کسی هست که اهل سفر باشد و از عطش او در مورد سفر بی‌خبر مانده باشد.

منصور ضابطیان (متولد ۷ آذر ۱۳۴۹ در تهران) روزنامه‌نگار، کارگردان، مجری رادیو و تلویزیون، پادکست ساز، نویسنده و تهیه‌کننده است. او کار حرفه‌ای را با روزنامه‌نگاری شروع کرد و مصاحبه‌ها و گزارش‌های مختلفی برای مجلات و روزنامه‌های حیات نو، چلچراغ، گزارش فیلم و کلک می‌نوشت. در سال ۱۳۷۸ کار در تلویزیون را آغاز کرد. «سبد»، «مردم ایران سلام»، «جغرافیای فریاد»، «فرش واژه»، «نقره»، «رادیو هفت» و «صدبرگ» از معروف‌ترین کارهای او در تلویزیون است.

در قسمت سوم پادکست رادیو ماجرا، همسفر شدیم با منصور ضابطیان و با هم درباره سفرنامه‌نویسی‌ها و تجربه‌هایش از سفرهای مختلفش صحبت کرده‌ایم؛ اینکه چقدر سفر می‌تواند تجربه‌‌های مختلفی را رقم بزند و چقدر سفرنامه‌نویسی می‌تواند در منتقل کردن حس و نوع نگاه نویسنده به سفر موثر باشد.

حالا که روزهای عجیب قرنطینه را سپری می‌کنیم، بد نیست در این قسمت با منصور ضابطیان همراه شویم و در دنیای سفرهای او راهی شده و حال و هوایی عوض کنیم. پس همراهمان بمانید.

 

برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.