قسمت دوم رادیو ماجرا؛ پادکست سفر مرد ایرانی به قطب جنوب!

4
از 23 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ماجرای عجیب سفر مرد ایرانی به قطب جنوب را از زبان خودش بشنوید!
05 فروردین 1399 19:45
9

 900-news-majara2.jpg

همانطور که باخبر هستید، چندی پیش اولین قسمت پادکست رادیو ماجرا منتشر شد و خوشبختانه با استقبال خوبی از سمت شما همراهان لست‌سکند نیز مواجه شدیم. در این بخش نیز قصد داریم تا دومین قسمت پادکست رادیو ماجرا را با یکدیگر بشنویم، ماجرایی که دست شما را می‌گیرد و با خود به قطب جنوب می‌برد.

در قسمت دوم پادکست رادیو ماجرا به انتهای کره زمین سفر می‌کنیم؛ جایی که جز یخ و سرما و یک آسمان آبی چیزی نیست و همه چیز به همنشینی این دو ختم می‌شود. قطب جنوب، یکی از چند مکان باقی مانده‌ای است که به خاطر فضای خشن و دور افتادگیِ آن، تنها تعداد کمی از گردشگران به سراغ آن می‌روند. بد نیست بدانید قطب جنوب خشک ترین نقطه کره زمین است. برخی آن را بزرگترین کویر جهان می خوانند و برخی آن را به عنوان تنها قاره ای که هیچ خزنده ای ندارد!

قطب جنوب، زیبا، الهام بخش و رام نشدنی است. جایی که در آن هر کاشف خردمندی خود را به مانند ذره ای کوچک در این مکان وسیع، نامهربان و شگفت انگیز احساس خواهد کرد. در اینجا مادر خشمگین طبیعت تنها حامی شما خواهد بود. قطب جنوب سرزمین کاخ های یخی است، جایی که کوه های بکر و دست نخورده به آنی از میان توده ی مه دریایی مرگبار آشکار می شوند؛ جایی که آب و هوا زیر و بم های تاریک و خوفناک خود را دارد.

در این قسمت با علیرضا مهنا همسفر می‌شویم، به جنوبگان و ماجراهایی که در این سفر تجربه کرده است. با علیرضا علاوه بر صحبت درباره سفر به جنوبگان، درباره سبک سفر ماجراجویانه هم صحبت کرده‌ایم که در این قسمت می‌شنوید، پس تا انتها همراهمان بمانید.

 

از نوار بشنوید.

 

برای شنیدن تمامی قسمت‌های رادیو ماجرا به صفحه رادیو ماجرا مراجعه کنید.

اگر تا امروز پادکست گوش ندادید یا راههای نصب اپلیکیشن های پادکست را نمی‌دانید میتوانید از طریق مطلب زیر به آنها دسترسی پیدا کنید.

پادکست چیست؟

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.