قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش

4.6
از 50 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
سفری پر از هیجان به قلب وحشت در جنوبی ترین نقطه ایران + تصاویر
26 اردیبهشت 1397 08:00
6

قلعه وحشت اولین قلعه وحشت کیش در ایران است که به تازگی شروع به کار کرده است. این مکان در کیش یک کلبه چندصد متری در جزیره کیش است که حالا تبدیل به یک مکان مهیج و جذاب برای عده ای شده که دوست دارند هیجان و ترس را با تمام وجودشان احساس کنند تمام کسانی که به کیش سفر می کند کمتر پیش میاید که سری به قلعه وحشت نزنند یکی از جدید ترین مراکز تفریحی کیش است که تونسته تمام بازدید کننده هاراضی نگه دارد. فعلا روزی نزدیک به ۱۰۰ نفر توی صف می ایستند و بلیط تهیه می کنند .

قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش

البته زیاد جالب نیست که ما همه‌ی اتفاقاتی را که داخل قلعه وحشت رخ می دهد برای شما بگوییم چرا که از جذابیت آن کم می‌شود. اما ابتدا که وارد می شوید با فضای کاملا تاریک روبه‌رو می‌شوید به طوری که تعدادی از افراد در همان ابتدا انصراف می دهند. پس از ورود به قعه وحشت یک فرد به عنوان لیدر برای شما باید ها و نباید ها را توضیح می دهد. پس از عبور از مسیر پیچ در پیچ و تاریک و تجربه کردن ترس به وسیله چیزهایی که در آنجا وجود دارد با اره برقی دنبال شما می کنند و شما باید مسیر خروجی را پیدا کنید. توجه داشته باشید که مسیر را اشتباه نروید که کار برای شما سخت می شود.

قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش

در مقایسه با دیگر تفریحات کیش، قلعه وحشت قیمت مناسب تری دارد به طوری که برای ورود به آن صف های طولانی تشکیل می‌دهند پس اگر قصد سفر به کیش را دارید قلعه وحشت کیش را در لیست مکان های تفریحی خود قرار بدهید.لازم به ذکر است که عکاس هایی در داخل قلعه وحشت از شما عکس می گیرند و شما می توانید بعد از خارج شدن عکس خود را با پرداخت مبلغی تحویل بگیرید.

قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش

قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش

قلعه وحشت، اولین کلبه ترسناک کیش