طبیعت سریلانکا، از فراز آسمان

4.4
از 10 رای

معنای لغوی سریلانکا در زبان سانسکیریت، یعنی جزایر با‌شکوه و حقیقتا نامی بهتر از این نمی‌شد برای این کشور انتخاب کرد. سریلانکا کشور سواحل بی‌انتها، جنگل‌های سبز و صخره‌های عظیم است. اگر با تور کلمبو، به پایتخت جزیره شکوه سفر کردید، می‌توانید از پارک ملی سریلانکا که پارکی محافظت شده و پر از گونه‌های گیاهی و جانوری خاص و نادر است، بازدید کنید. در این ویدئو، از فراز آسمان تصاویری از طبیعت بکر و بی‌نظیر سریلانکا را خواهیم دید.

تصاویر هوایی، از طبیعت شگفت‌انگیز سریلانکا

سریلانکا، جزیره‌ای در جنوب غرب آسیا است و دورتادور آن را آب‌های نیلگون اقیانوس هند احاطه کرده است. وقت‌گذرانی در سواحل شنی با آب‌های روشن و شفاف، یکی از تفریحات ثابت مسافران تور سریلانکا است. بی‌انصافی است اگر صحبت از طبیعت سریلانکا در میان باشد و به جنگ‍ل‌های انبوه و سبز آن اشاره نکنیم. جنگل‌های سریلانکا به عنوان میراث جهانی به ثبت یونسکو رسیده‌اند و مملو از گونه‌های گیاهی اعجاب‌انگیز هستند.

از دیگر تصاویری که در این ویدئو می‌بینیم، صخره باستانی سیگیریا است که علاوه بر اهمیت تاریخی آن، این صخره امکان تماشای طبیعت شگفت‌انگیز سریلانکا را از ارتفاع و نمایی بالاتر به ما می‌دهد. اگر کنجکاو شدید که بیشتر از سریلانکا بدانید، راهنمای سفر به سریلانکا، راهنمای جامعی برای دانستن از سیر تا پیاز این جزیره زیبا است.