ایران و مردمش از نگاه یک توریست آمریکایی

4.5
از 106 رای

آیا می‌دانید نظر آمریکایی ها درباره ایران چیست؟ اختلاف‌های ایران و آمریکا بر کسی پوشیده نیست؛ اما این اختلاف‌ها ریشه در مسائل سیاسی دارد و مردم این دو کشور می‌توانند فارغ از مباحث سیاسی، نظرشان را درباره همدیگر بیان کنند. اگر می‌خواهید بدانید آمریکایی‌ها درخصوص کشورمان چه می‌گویند، این ویدئو را تماشا کنید و بشنوید هنگامی که یک توریست آمریکایی در ایران بوده است، چگونه مجذوب مردم ایران و فرهنگ غنی آن‌ها شده است.

ایران از دریچه دید یک گردشگر آمریکایی

همان‌طور که در این ویدئو می‌بینید، روابط انسانی، ورای مرزها و سیاست است. شاید وقتی نظر گردشگران خارجی در مورد ایران را می‌شنوید، این‌همه تعریف و تمجید از زیبایی‌های ایران، برایتان باورپذیر نباشد؛ اما حقیقت دارد. اغلب کسانی که با تور ایرانگردی، به دیدار جاذبه‌های ایران می‌روند، چنان دل‌بسته دیدنی‌های این سرزمین و مهمان‌نوازی مردمش می‌شوند که نشانه‌های شگفت‌زدگی در کلماتشان هویداست.

دیدن ایران، یک خوشبختی است

با شنیدن صحبت‌های یک آمریکایی که مدتی به‌عنوان توریست در ایران بوده و هم‌سفره با ایرانی‌ها، طعم بهترین غذاهای ایرانی را چشیده است، حس وطن‌پرستی به سراغتان می‌آید. جالب است بدانید که نظر آمریکایی ها درباره ایران چیست و لذت‌بخش است که بشنوید این توریست، تماشای ایران را خوشبختی می‌داند و پس از معاشرت با ایرانیان، نظری مثبت درباره مردم ایران دارد و آن‌ها را با صفاتی نیک، توصیف می‌کند.