چابهار، نگین فیروزه ای ایران زمین

4.6
از 22 رای

در آبان ماه امسال، فرصتی دست داد تا سفری چندروزه به شهر زیبای چابهار داشته باشم. زیبایی و جذابیت های چابهار برای من کافی بود تا از دورترین نقطه ایران نسبت به این شهر و درست در نقطه مقابل آن یعنی از شمال غرب به جنوب شرق برم. قبل از اینکه به این شهر سفر کنم، از کسانی که با تور چابهار سفر کرده بودند، در مورد زیبایی های آن شنیده بودم، اما وقتی به این شهر رسیدم، علاوه بر زیبایی های آن، با محرومیت های آن هم آشنا شدم.

چابهار؛ درخشنده و تماشایی

چابهار به معنای واقعی زیباست. آنقدر که شاید زیبایی های عکس و ویدیو های توی اینترنت اون رو به خوبی نشان ندهند. جاهای دیدنی چابهار به معنای واقعی بکر است، دارای سواحلی زیبا، شنی و فوق العاده زیبا. سواحلی که حتی در مالدیو هم به زیبایی آن ندیدم! این شهر عشق است! عشق! شهری که در آن مردمانش مهربانند و عاشق. عاشق میهمانند و محبت. شهری که دوست دارین ساعت ها در بنادر آن بنشینید و ساعت ها به تماشای قایق ها و لنج ها سپری کنید. چابهار بوی خلیچ میدهد! بوی زندگی و استوا دارد.

دریا در چابهار در هر نقطه یک رنگ است و این یک  پدیده بی نظیر است که فقط وقتی با تور جنوب به چابهار سفر می‌کنید، می‌بینید. پتانسیل گردشگری این شهر به حدی هست که می توان یک مملکت رو با آن اداره کرد! در این ویدیو سواحل فوق العاده سحر انگیز و زیبای چابهار رو به همراه خلیج گواتر می توانید ببینید. جایی که در آن تماشای پرنده ها و مرغان آبی و نگین فیروزه ایی چابهار، حال هر آدمی را خوب می کند!