بازدید از مکان های دیدنی اروپا در زمانی کوتاه

4.8
از 5 رای

بازدید از مکان های دیدنی اروپا آن‌قدر هیجان‌انگیز است که هر گردشگری را به وجد می‌آورد. حالا تصور کنید قرار باشد این بازدید در سریع‌ترین شکل ممکن انجام شود! در این ویدئو خواهید دید چگونه یک گردشگر انگلیسی درحالی‌که فقط 30 روز به خروج انگلستان از اتحادیه اروپا باقی مانده، تصمیم گرفته به کشورهای حوزه شینگن برود و بدون نیاز به ویزا، دیدنی های اروپا را ببیند؛ دیدنی‌های فراوانی که تعدادی از آن‌ها انگیزه مهم مسافران تور اروپا و لذت‌بخش‌ترین قسمت سفرشان است. با ما همراه باشید.

از ونیز تا ایفل راهی نیست!

اروپا به‌قدری جاذبه دارد که هیچ گردشگری از سفر به این قاره خسته نخواهد شد. هریک از کشورهای اروپایی به‌اندازه‌ای آثار ارزنده دارند که عطش مسافران را برای دوباره سفر کردن بیشتر می‌کنند. مثلاً کسانی که تجربه تور ایتالیا را دارند، می‌دانند دیدنی‌های این کشور چنان گسترده است که نمی‌توان در مدت محدود از همه آن‌ها بازدید کرد. در وصف جاهای دیدنی ایتالیا می‌توان هزاران کلمه نوشت و باز هم قانع نشد.

ناگفته پیداست که جاهای دیدنی فرانسه هم بسیار است و در بازه زمانی کوتاه نمی‌شود تک‌تک دیدنی‌های این کشور را تماشا کرد. گواه این سخن، کسانی هستند که با تور فرانسه عازم این کشور شده‌اند. آنچه در این ویدئو موجب حیرت می‌شود، این است که چطور یک گردشگر انگلیسی توانسته در زمانی اندک به مکان های دیدنی اروپا، از ونیز گرفته تا ایفل، برود و با نهایت سرعت از آن‌ها بازدید کند.