مناظر طبیعی هند از فراز آسمان

4.8
از 8 رای

 هند، مقصد محبوب بسیاری از اهالی سفر است و از قول شاهدان عینی، تور هند تجربه‌ای است که تا سالیان دراز خاطرات، تصاویر و قصه‌های فراموش‌نشدنی به همراه خواهد داشت.‌ در این ویدئو، گوشه‌ای از این زیبایی‌های طبیعی را که از لنز دوربین و فراز آسمان به تصویر کشیده شده‌ است تماشا می‌کنیم.

طبیعت بی نظیر هند از لنز دوربین

بسیاری از ما وقتی نام هندوستان را می‌شنویم، تصاویری از تاج محل، ساری‌های رنگارنگ، رقص و آواز، آداب‌ورسوم عجیب برایمان تداعی می‌شود، اما هند در‌ کنار تمام این جاذبه‌ها، طبیعت خارق‌العاده‌ای هم دارد که شاید در سایه گوناگونی جذابیت‌های بی‌کران هندوستان قرار‌گرفته و کمتر دیده شده‌ است. هند دومین کشور پرجمعیت جهان و هفتمین کشور پهناور دنیا‌ است. هند کشور تنوع و تکثر است، از تنوع ادیان، مذهب‌ها، قومیت‌ها، زبان تا تنوع آب‌‌و‌هوا، کوهستان‌های همیشه پوشیده از برف هیمالیا تا مناطق خشک و بیابانی کویر تار. همین تنوع آب‌وهوا باعث شده که این شبه قاره طبیعت متفاوت و چشمگیری داشته باشد.

در نتیجه سفر به هند نه فقط برای علاقمندان به فرهنگ و تاریخ که برای عشاق طبیعت هم سفری بی‌بدیل خواهد ‌بود. اگر عازم هند هستید یا دیدن این ویدئو وسوسه سفر به هند را به دلتان انداخته است، توصیه می‌کنیم سری به راهنمای سفر به هند بزنید و مفصل و کامل با جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی این شبه قاره اسرار‌آمیز آشنا‌ شوید.

منبع: Youtube