باغ های عمودی چین، سکونتی سبز و دل‌نشین

4.8
از 11 رای

باغ های عمودی چین چاره‌ای است هوشمندانه و جذاب برای زندگی در قلب شهر، اما در میان محیطی سبز و آرامش‌بخش. ساختن باغ های چین باعث شده تا کسانی که از زندگی در شهرهای شلوغ و آلوده خسته شده‌اند، با ابتکاری تازه زندگی آرامی را در این باغ‌های عمودی تجربه کنند. 

باغ های عمودی چین، آپارتمان‌هایی دوست‌داشتنی!

ممکن است برای هر یک از ما پیش آمده باشد که بخواهیم در خانه‌ای ویلایی، با آرامش و در فضایی سرسبز زندگی کنیم، اما در نهایت گرفتار زندگی آپارتمانی و شهری شده‌ایم. تصور کنید که بتوانید ترکیبی از این دو زندگی را داشته باشید، انتخابش می‌کردید؟ اگر جوابتان بله باشد احتمالا زندگی در باغ های عمودی چین را امتحان کنید. کافی است تصور کنید که در سفرتان با تور چین، ساکن یکی از این باغ‌های عمودی باشید و در حالی که شهر زیر پایتان قرار گرفته، جنگلی سرسبز هم اطرافتان را محاصره کرده باشد.

از آن جایی که چین کشوری است که زیباترین جنگل های جهان را در خود جای داده است، حال تلاش می‌کند تا با الهام از آن و ساخت جنگل های عمودی چین، برای ساکنین هم فضایی سبز و آرام ایجاد کند. در ادامه برای آن که بتوانیم جنگل‌ های عمودی چین را ببینیم و نظر ساکنان‌ آن را بشنویم، همراه ما باشید تا ویدئویی جالب از این آپارتمان‌ها تماشا کنیم.

منبع: Youtube