رستوران های ارزان کیش با قیمت مناسب + آدرس و منو

5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
معرفی رستوران‌های ارزان و قیمت مناسب در جزیره کیش +‌ آدرس و منو
29 اسفند 1402 11:00
1

رستوران های ارزان کیش می‌توانند فرصت صرف غذا با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه را برای شما فراهم کنند. رستوران های کیش با قیمت مناسب، فرصتی عالی برای گردشگرانی ایجاد می‌کنند که می‌خواهند غذاهای خوش‌مزه و باکیفیت را بدون نگرانی از هزینه، نوش جان کنند. در این مطلب از لست‌سکند، رستوران های ارزان کیش با قیمت مناسب را بررسی می‌کنیم. این رستوران‌ها تنوع غذایی گسترده‌ای دارند و از فست ‌فود تا غذاهای سنتی را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. 

رستوران های ارزان.jpg

نمای رستورانی در جزیره کیش 

رستوران های کیش با قیمت مناسب

در جزیره کیش، رستوران‌هایی با قیمت مناسب وجود دارند که امکان سرو غذاهای متنوع و خوش‌مزه از سنتی گرفته تا انواع فست‌فود را با قیمت ارزان فراهم می‌کنند. به‌طور کلی رستوران های کیش با قیمت مناسب عبارت‌اند از:  

  • رستوران ایرانویچ کیش
  • کترینگ ترنگ طلایی کیش
  • آشپزخانه کوروش کیش
  • رستوران گل مریم کیش
  • رستوران شیرین‌پلو
  • رستوران سنتی طباخ کیش
  • رستوران سرآشپز کیش
  • کبابی الفنر

مشاهده لیست قیمت امروز تورهای کیش

رستوران ایرانویچ کیش

رستوران ایرانویچ کیش به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش با قیمت مناسب شناخته می‌شود. این رستوران با ارائه غذاهای فست‌فودی خوش‌مزه و قیمت مناسب، با استقبال گردشگران مواجه شده است. علاوه‌بر کیفیت مطلوب، برخورد مناسب پرسنل، داشتن محیط روباز و بزرگ هم جزئی از جذابیت‌های این رستوران است که محیطی دل‌چسب را برای لذت بردن از وعده‌های غذایی به‌ویژه بعد از گشت‌‌وگذار در کیش فراهم می‌کند. این رستوران نزدیک ساحل است و برخی از تفریحات کیش در اطراف آن قرار دارد. برای کسانی که علاقه‌مند به فست‌فودند و به‌دنبال رستوران ارزان در کیش هستند، ایرانویچ پیشنهادی عالی محسوب می‌شود​​.

آدرس رستوران ایرانویچ کیش

میدان پردیس، بلوار رودکی، ضلع شرقی هتل لیلیوم

شماره‌تلفن رستوران ایرانویچ کیش

07644422004

وبسایت رستوران ایرانویچ کیش

iranwich-kish.ir

ساعت کاری رستوران ایرانویچ کیش

شنبه تا جمعه از ساعت 1 ظهر تا 1 شب 

 موقعیت دقیق رستوران ایرانویچ کیش روی نقشه

رستوران ایرانویچ.gif

نمای بیرونی فست‌فود ایرانویچ، رستوران قیمت مناسب کیش  

منوی ایرانویچ.gif

منوی ایرانویچ 

منوی دئم ایرانویچ.gif

منوی فست‌فود ایرانویچ 

رستوران ترنگ طلایی کیش 

رستوران ترنگ طلایی در کیش با موقعیتی در منطقه صفین و ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر، یکی از رستوران های ارزان کیش از نوع کترینگ محسوب می‌شود. این رستوران که پیش‌تر نامش پدیده البرز بوده، تنوع غذایی مختلفی با انواع غذاهای ایرانی، دریایی و سنتی دارد. همچنین این رستوران، امکان سفارش تلفنی و تحویل در محل را هم دارد. محیط رستوران ترنگ طلایی، بسیار ساده است؛ اما تمرکز اصلیشان را بر روی کیفیت غذا و جلب رضایت مشتریان گذاشته‌اند. براساس نظرات، با توجه به تنوع غذایی، ترنگ طلایی جزو ارزان ترین رستوران های کیش به شمار می‌آید. چنانچه با تور کیش نوروز در ایام تعطیلات به جزیره سفر می‌کنید، حتماً با این رستوران تماس بگیرید تا از باز بودنش مطمئن شوید.

آدرس رستوران ترنگ طلایی کیش

مجتمع خدماتی فاز F، روبه‌روی رز دوم

شماره‌تلفن رستوران ترنگ طلایی کیش

09347683166

صفحه اینستاگرام رستوران ترنگ طلایی کیش

torang.talaei@

ساعت کاری رستوران ترنگ طلایی کیش

12 ظهر تا 10 شب

موقعیت دقیق رستوران ترنگ طلایی روی نقشه 

ترنگ طلایی کیش.gif
ترنگ طلایی، از رستوران های کیش با قیمت مناسب
منوی اول ترنگ طلایی.gif
 منوی رستوران ترنگ طلایی
ترنگ طلایی منوی دوم.gif

 منوی ترنگ طلایی 

آشپزخانه کوروش کیش

در بین رستوران های ارزان کیش، رستوران کوروش با ارائه غذاهایی که ترکیبی از طعم‌های سنتی ایرانی و فرنگی را در بر می‌گیرد، مکانی استثنایی برای افرادی است که به‌دنبال تجربه‌های غذایی خاص در جزیره کیش هستند. این رستوران، نمایی مدرن و چشم‌نواز دارد که براساس نظرات مردم و مسافران، در کنار کیفیت بالای غذاها، رعایت بهداشت و بسته‌بندی مناسب از دیگر ویژگی‌های این رستوران ارزان کیش است.

واقع شدن در مکانی با ظرفیت پذیرایی از 100 نفر، رستوران کوروش را به مکانی ایدئال برای دورهمی‌های خانوادگی، ملاقات‌های دوستانه و جشن‌های کوچک تبدیل کرده است. اگر در کنار جاهای دیدنی کیش به کنار دریا و اسکله کیش در قسمت آوای خلیج فارس بروید، می‌توانید برای صرف یک وعده غذایی مقرون‌به‌صرفه، آشپزخانه کوروش را انتخاب کنید که یکی از رستوران های کیش با قیمت مناسب است.

آدرس آشپزخانه کوروش کیش

انتهای بلوار اندیشه، کنار ساختمان معاونت اجتماعی

شماره‌تلفن آشپزخانه کوروش کیش

07644463050

صفحه اینستاگرام آشپزخانه کوروش کیش

kourosh.catering@

ساعت کاری آشپزخانه کوروش کیش

12 ظهر تا 5 عصر و 8 شب تا 1 شب

موقعیت دقیق آشپزخانه و تهیه غذای کوروش روی نقشه

رستوران کوروش.jpg

نمای آشپزخانه کوروش، از رستوران های کیش با قیمت مناسب 

غذای کوروش.jpg
چلوماهی کوروش
منوی رستوران کورش.jpg

  منوی رستوران کوروش، قیمت‌ها به ریال است. 

رستوران گل مریم کیش

رستوران گل مریم در کیش، به‌عنوان یک گزینه اقتصادی با کیفیت بالا، محبوبیت زیادی دارد. گل مریم که از رستوران های کیش با قیمت مناسب است، با استفاده از مواد اولیه تازه و باکیفیت، غذاهایی لذیذ شامل انواع خورش، کباب و غذای دریایی را ارائه می‌دهد. با توجه به قیمت غذا در کیش و نظر مشتریان، هزینه مناسب و حجم غذایی که رستوران گل مریم دارد، مقرون‌به‌صرفه است. همچنین در بین رستوران های ارزان کیش، گل مریم به غذاهای عربی‌اش هم شهرت دارد و علاوه‌بر سرویس‌دهی در محل، سفارش‌های بیرون‌بر را نیز با سرعت و کیفیت بالا تحویل می‌دهد. 

توجه داشته باشید که این رستوران دو شعبه یکی در شمال‌غربی و دیگری در شرق جزیره دارد. اگر به‌زودی و با توری مثل تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز قصد سفر به جزیره را دارید، موقعیت هتل‌ اقامتتان هرکجا که باشد، می‌توانید به سراغ این رستوران ارزان کیش بروید.

آدرس رستوران گل مریم کیش

شعبه 1: صفین، فاز G، خیابان فرهنگ
شعبه 2: شهرک صدف، خیابان جاجرود، نبش هراز 1 

شماره‌تلفن رستوران گل مریم کیش

09024434242 و 07644430819

صفحه اینستاگرام رستوران گل مریم کیش

golemaryam.restaurant@

ساعت کاری رستوران گل مریم کیش

12 ظهر تا 1 شب

بهترین هتل‌های کیش کدام‌اند؟

موقعیت شعبه 1 رستوران گل مریم

موقعیت شعبه 2 رستوران گل مریم

گل مریمم.jpg

شعبه 1 گل مریم، از رستوران های کیش با قیمت مناسب 

گل مریم منو.jpg

منوی ناهار رستوران گل مریم 

گل مریممم منو.jpg

منوی شام رستوران گل مریم 

آشپزخانه شیرین‌پلو

رستوران شیرین‌پلو در جزیره کیش، علاوه‌بر اینکه یکی از بهترین رستوران‌‌های کیش از نوع سنتی است، یکی از رستوران های کیش با قیمت مناسب هم هست که به‌عنوان رستورانی بسیار معتبر شناخته می‌شود و تخصص خاصی در ارائه انواع پلوهای ایرانی با رویکردی مدرن دارد. این رستوران در بین رستوران های ارزان کیش، به‌ویژه برای علاقه‌مندان به غذاهای ایرانی و کسانی که مایل به تجربه طعم‌های جدید و خاص هستند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

شیرین‌پلو که نام آن از یکی از غذاهای سنتی و محبوب ایرانی گرفته شده است، محیطی گرم و دعوت‌کننده با دکوراسیونی سنتی و هنری دارد که باعث می‌شود مشتریان احساس کنند به یک خانه ایرانی قدم گذاشته‌اند. غذاها با استفاده از بهترین مواد اولیه و با رعایت بهداشت آماده می‌شوند. منوی رستوران شامل انواع پلوها ازجمله شیرین‌پلو، زرشک‌پلو با مرغ، باقالی‌پلو با ماهیچه و سایر غذاهای سنتی ایرانی است که قیمت مناسبی در بین رستوران های ارزان کیش دارد. البته توجه داشته باشید که حجم غذا به نسبت قیمتش تقریباً زیاد است.

آدرس آشپزخانه شیرین‌پلو

شهرک صدف، میدان گلستان 

شماره‌تلفن آشپزخانه شیرین‌پلو

07644443072 و 09347694249

صفحه اینستاگرام آشپزخانه شیرین‌پلو

shirinpolokish.food@

ساعت کاری آشپزخانه شیرین‌پلو

12 ظهر تا 1 شب

موقعیت دقیق رستوران شیرین‌پلو روی نقشه

شیرین پلو.jpg

رستوران شیرین‌پلو، یک رستوران ارزان در کیش 

غذای شیرین پلو.jpg
چلوکباب در رستوران شیرین‌پلو
منوی شیرین پلو.jpg
 منوی شیرین‌پلو، از رستوران های ارزان کیش
منوی شیرین پبو1.jpg

 منوی روز رستوران شیرین‌پلو 

رستوران سنتی طباخ کیش

رستوران طباخ در کیش، جایی است که می‌توانید تجربه‌ای فوق‌العاده از خوردن غذاهای دریایی و سنتی جنوبی داشته باشید؛ ازجمله ماهی و میگوی دوپیازه و قلیه‌ماهی که به‌شدت توصیه می‌شود. این رستوران با قیمت‌هایی مناسب و کیفیت غذایی عالی، از نظر بسیاری از مشتریان بهتر از رستوران‌های گران‌قیمت و شلوغ دیگر در کیش است؛ در نتیجه یکی از بهترین رستوران های کیش با قیمت مناسب به شمار می‌آید.

علاوه‌بر غذاهای دریایی، انواع دیگری از غذاها مانند گوبولی گوشت نیز طرف‌داران زیادی در این رستوران دارد. محیط داخلی رستوران به سبک محلی است؛ هرچند که براساس نظر برخی مشتریان محیط پذیرایی آن کمی کوچک و محدود است. این رستوران که از رستوران های ارزان کیش محسوب می‌شود، به کیفیت بالای غذاها، پرسنل خوش‌برخورد و قیمت مناسب شهرت دارد و انتخابی عالی برای کسانی است که به‌دنبال غذای محلی جنوبی و عربی اصیل در کیش هستند.

آدرس رستوران سنتی طباخ کیش

منطقه صفین، کنار مسجد خاتم‌الانبیا(ص)

شماره‌تلفن رستوران سنتی طباخ کیش

09347681867

صفحه اینستاگرام رستوران سنتی طباخ کیش

tabakh.resturant1@

ساعت کاری رستوران سنتی طباخ کیش

12 ظهر تا 6 عصر و 7 شب تا 11 شب

موقعیت دقیق رستوران طباخ کیش روی نقشه

طباخ کیش.jpg
طباخ، از ارزان ترین رستوران های کیش
منوی طباخخخ.jpg

  منوی رستوران طباخ کیش 

کبابی الفنر کیش

کباب الفنر در کیش، رستورانی است که به ‌دلیل ارائه غذاهای خوش‌مزه و اصیل ازجمله مجبوس، کباب شتر و کباب بزغاله شناخته‌شده است. غذاهایی مانند مجبوس با ترکیباتی مانند نخود، کشمش، پیازداغ و گوشت ماهیچه، عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارند. این رستوران که از رستوران های کیش با قیمت مناسب است، با محیطی سنتی و قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه، لذت غذا خوردن در محیط روباز همراه با دکوراسیونی ساده را برایتان به همراه دارد.

با توجه به نظرات مردم، بهداشت و کیفیت غذاها در سطح خوبی است و کباب‌های متنوع و غذاهایی مانند میگوی تند و مجبوس برای طرف‌داران غذاهای پرادویه بسیار پیشنهاد می‌شود. کباب الفنر، با خدمات رضایت‌بخش، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه غذاهای لذیذ و محلی در کیش است و یک رستوران قیمت مناسب کیش محسوب می‌شود.

آدرس کبابی الفنر کیش

صفین قدیم، 100 متر پایین‌تر از شاورمای صفین

شماره‌تلفن کبابی الفنر کیش

 09337643008

صفحه اینستاگرام کبابی الفنر کیش

kababialfanar.kish@

ساعت کاری کبابی الفنر کیش

12 ظهر تا 6 عصر و 7 شب تا 11 شب

 موقعیت دقیق کبابی الفنر روی نقشه

کبابی الفنر.jpg
تصویر کبابی الفنر 
غذای الفنر.jpg
غذای الفنر، از رستوران های ارزان کیش
منوی الفنر.jpg

منوی کبابی الفنر، یک رستوران ارزان در کیش 

تهیه غذای ارزان در کیش

در جزیره کیش، رستوران‌هایی که غذاهای خوش‌مزه با قیمت مناسب ارائه می‌دهند، ازجمله انتخاب‌های محبوب گردشگران هستند. این مکان‌ها به شما این امکان را می‌دهند که طعم غذاهای ایرانی و حتی دریایی را در رستوران های ارزان کیش امتحان کنید. برای تهیه غذای ارزان در کیش می‌توانید از میان رستوران‌های زیر یکی را انتخاب کنید:

  • کترینگ گل مریم
  • آشپزخانه رضا
  • تهیه غذای جوان
  • کترینگ ترنگ طلایی
  • کترینگ کرمانشاه
  • غذای ایرانی شیرین‌پلو
  • تهیه غذای نمکدون
  • آشپزخانه الماس

نام رستوران

شمارهتلفن رستوران

آدرس رستوران

کترینگ و رستوران گل مریم

شعبه 1: 07644430819

شعبه 2: 09347689781

شعبه 1: فاز G، خیابان فرهنگ

شعبه2: شهرک صدف، خیابان جاجرود، نبش هراز 1

آشپزخانه رضا

07644424730

کیش، خیابان فردوسی، خیابان ابن‌سینا، کنار مجتمع کسری

تهیه غذای جوان

07644442279

کیش، خیابان کرمان، خیابان ارس، هامون

کترینگ ترنگ طلایی

09347683166

مجتمع خدماتی فاز F، روبه‌روی رز دوم

کترینگ کرمانشاه

07644471739

کیش، بلوار نوبنیاد، نیلوفر 8

غذای ایرانی شیرین‌پلو

07644443073

شهرک صدف، میدان گلستان، خیابان میرداماد

تهیه غذای نمکدون

09918604911

کیش، بلوار امیرکبیر، امیرکبیر پنجم

آشپزخانه الماس

076444426038

بلوار تهران، خیابان لوپ دیدار، خیابان کوشا

جدول لیست تهیه غذای ارزان در کیش

بررسی قیمت و خرید تورهای متنوع کیش در لست‌سکند

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، برای بررسی قیمت و خرید تورهای متنوع، سری به صفحه تور کیش در وبگاه لست‌سکند بزنید. با استفاده از فیلترهای گوناگون، می‌توانید نزدیک‌ترین گزینه را به تور دل‌خواهتان را پیدا کنید. قیمت‌ها براساس تعداد شب‌های اقامت و خدمات ارائه‌شده تغییر می‌کند و همچنین تورها با امکانات متفاوتی ارائه می‌شوند. علاوه‌بر این، شما می‌توانید برای مدیریت هزینه‌های سفرتان از گزینه تور کیش اقساطی استفاده کنید و هزینه تور را در چند قسط پرداخت بپردازید.

سخن آخر

رستوران های ارزان کیش، به مسافران این امکان را می‌دهند که طیف زیادی از غذاهای خوش‌مزه و باکیفیت را با قیمت‌های مناسب تجربه کنند. در این مطلب، رستوران های کیش با قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم؛ رستوران‌هایی که از فست‌فودها گرفته تا غذاهای سنتی و دریایی را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. اگر به‌زودی عازم این جزیره هستید، با خواندن راهنمای سفر به کیش هم می‌توانید از نکات مهم برای سفر به این مقصد دوست‌داشتنی آگاه شوید. اگر تاکنون به کیش سفر کرده‌اید، کدام‌یک از رستوران های ارزان کیش را برای صرف غذا پیشنهاد می‌دهید؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.