سفرنامه های بلغارستان

وارنا، با طعم صوفیا (حاجی واشنگتن باز می‌گردد) (2 قسمت)

مقاصد : وارناصوفیا

بنام خدا درود. در سنوات قبل ، ما که خودمان حاجی واشنگتن زمانه ایم ویگانه روزگار، حکایت سفرمان به بلاد عثمانی را روایت کردیم و چون رفقای این سامان مرام پهلوانی داشتند ولطفی سرشار، به جای فحش وفضیحت، بسیار ما را نواختند وتعریفمان کردند و هندوانه ای

حاجی واشنگتن

شبِ مرز (3 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

این سفر، هیچ قرار نبود سفر باشد: که ما، یعنی آصفه ی 32 ساله ی این روزها معلم زبان انگلیسی و همسرم مجید 36 ساله ی دانشجوی پی اچ دی و این روزها ساکن بروکسل، بعد از دو هفته ای گشت و گذار تو اطریش

تلخاتون

سفر رایگان به اروپا (سفرنامه وارنا)

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۱

تابستان رو خیلی دوست دارم، نه به خاطر سبزی درختها، نه به خاطر میوه های خوشمزه اش و نه به خاطر داغی آفتابش بلکه به خاطر اینکه تابستان برای من فصل سفر است. دیگر از اوایل خرداد فکرکردن به اینکه کجا برم و چطور برم و

منصوره اسکندری

وارنا ، با صفا ، آرام ، سرسبز و زیبا

مقاصد : وارنا
سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

سفرنامه وارنا قبل از شروع باید توضیح بدم که در وقت سفر اصلا" خبر نداشتم که قراره سفرنامه بنویسم ؛ بعد از اتمام سفر وقتی داشتم برای سفر بعدی در نت جستجو میکردم ؛ به این سایت رسیدم که در نهایت تصمیم گرفتم برای اولین بار

زهرا کارآگاه

سفری هیجان انگیز و ماجراجویانه به سرزمین گل های رز و آفتابگردان، بلغارستان

مقاصد : وارناصوفیا
مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

سفری هیجان انگیز و ماجراجویانه به سرزمین گل های رز و آفتابگردان، بلغارستان ( وارنا ، پلوودیو ، صوفیا، نسبار، بالچیک، کرانوو) چند روزی بود که تصمیم گرفتیم سفر امسالمون رو انتخاب کنیم ، قرار بود امسال بریم تور کشتی کروز یونان ولی خوب با افزایش نرخ

فاطمه خرقه پوش

سفرنامه وارنا-بلغارستان من و همسر

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

بخاطر مشغله کاری،اولین سفر امسال به اواخر تیرماه افتاد.ما که اول قصد داشتیم به مالزی بریم و کلی سفرنامه درباره مالزی خونده بودم،چون سفرمون عقب افتاد،با توجه به گرما و شرجی بودن شدید مالزی تصمیم گرفتیم مقصد سفرمون رو عوض کنیم.قبرس و چندجای دیگه رو

الهه نراقی پور

سفر به شرق اروپا و سواحل فراموش نشدنی بلغارستان (2 قسمت)

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپاست که پایتخت آن شهر سوفیا است. جمعیت این کشور بالغ بر ۷٬۳۶۴٬۵۷۰ نفر است که هر ساله از آن کاسته می‌شود. بلغارستان بیشترین رشد منفی جمعیت را در جهان دارد .زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن

مانی نقاش

وارنا، تفرجگاه جوانان اروپایی (سفرنامه)

مقاصد : وارنا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

بعد از سفر به تایلند (بانکوک و پاتایا) که بصورت انفرادی و بدون تور انجام شد به دنبال سفر به یک سرزمین متفاوت بودم. کار تحقیق و انتحاب همسفر از اواخر سال 94 پیگیری شد ..بعد از بررسی و خواندن چندین سفرنامه بالاخره مقصد رو

غلامرضا صانعی پور

سفری ماجراجویانه به طلایی ترین سواحل بلغارستان (گلدن سندز)

بلغارستان یکی از اون کشورهایی بود که من بارها از کنار اسمش توی لیست تورها گذشته بودم و هر بار فکر ویزا گرفتن ‏و برو بیاش منو منصرف می کرد از انتخابش. در هر حال برای خیلی از ماها تا سال گذشته انتخاب یکی از

الهه ر

گلدن سندز، اروپای کوچک (سفرنامه بلغارستان)

با سلام خدمت تمامی دوستان وسروران گرامی و دوستداران سایت گردشگری لست سکند پیشاپیش باتوجه به اینکه تا کنون سفر نامه ای ننوشتم اگر در درج مطالب ایراد واشکالی مشاهده کردید عذر خواهی میکنم . آشنایی مختصری با بلغارستان: کشوریست درجنوب شرقی اروپا