• 1

7035

سفری کوتاه و پرخاطره به استانبول در شهریور98

دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 12:00 توسط گلانا منصوری استانبول

ممکن است در آغاز سفر شما حرفی برای گفتن نداشته باشید،اما سفر در پایان از شما یک نویسنده می سازد.(ابن بطوطه) هر بار که مسافرت میرم (فرقی نمیکنه کجا و چه مدت) وقتی برمیگردم احساس میکنم یه وجه دیگری از خودم رو بیشتر شناختم...

• 15

5645

سفرنامه کوتاهی از کنستانتین

پنجشنبه، 2 آبان 1398 ساعت 09:00 توسط رضا محمودثانی استانبول

مقدمه: زندگي سفري طولاني است که انسان با پيمودن اين مسير از زمانيکه کوچک است و تا وقتي که جوان و بزرگ تر مي شود , با به دوش کشيدن کوله باري از تجربيات و خاطرات بار سفر را مي بندد و به مقصدگاه...

• 17

8948

سفر با ماشین شخصی به ترکیه

شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط محمدظاهر محمدی استان ازمیر آنتالیا استانبول ارزروم قونیه ترکیه

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی  صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی انسان همواره عاشق دانستن و کسب  تجربه بوده این میسر نمی شود مگر با سفر کردن قصد دارم شرح سفرم به ترکیه را با خانواده و اتومبیل شخصی ام برای...

• 47

11342

ترکیه، از توهم تا واقعیت (2 قسمت)

چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط Zahra Yekta ازمیر چشمه آلاچاتی استانبول

1- مقدمه 1-1 چرا ترکیه ؟ مدت ها بود قصد سفر خارجی دیگه ای رو داشتیم، قبلا دبی و مالزی رو دیده بودیم و این دفعه اصرار همسرم به تایلند یا چین و اصرار من به ترکیه یا روسیه بود! قبلا خیلی حس خوبی...

• 65

39754

محمود به فرنگ میرود (2 قسمت)

دوشنبه، 15 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط محمود رضایی استانبول

00محمود به فرنگ میرود سفرنامه ای که میخوانید برای سفر آبان ماه  96 من به همراه همسرم نسترنه(بهترین همسفرم) واولین وآخرین سفر خارجی من تا به امروزه.ممنونم که وقت گرانبها تون رو گداشتید و دارید این سفرنامه ی پر از ایراد من رو میخونید...

• 25

12103

مرحبا استانبول

سه شنبه، 9 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط ml استانبول

به نام خدا   زندگی کن،به سفر برو،ماجراجویی کن،عبادت کن و هیچ گاه متاسف نباش.(جک کرواک) مقدمه مرحبا استانبول این اولین سفرنامه و اولین تجربه من در نوشتنه.اگه کم و کاستی بود به خاطر بی تجربگیه. من و همسرم که اهل شمال،اصالتآ ترک هستیم...

• 42

7444

سفری متفاوت به قسطنطنیه

یکشنبه، 7 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط am.s استانبول

بنام یزدان پاک  مدت ها بود که میخواستم یکی از سفرنامه هامو بنویسم اما متاسفانه به دلیل مشغله زیاد فرصتی پیش نیومده بود اما این دفعه تصمیم گرقتم که حتما بنویسمش سفر من و خانمم ازونجایی برنامه ریزی شد که خواهرم تصمیم به مهاجرت...

• 31

12869

سفری متفاوت به استانبول با فرزند خردسال و کالسکه

سه شنبه، 2 مهر 1398 ساعت 09:00 توسط عباس حسین نژاد تبریز استانبول

بیش از دو سال بود که به خاطر حاملگی همسرم و بعدش به دنیا آمدن پسرمان، مسافرتهایمان محدود شده بود به چند مقصد داخلی نزدیک تهران. از بهمن ماه 97 تصمیم گرفتیم برای اولین مسافرت خارج از کشور با پسرمان به استانبول برویم تا...

• 80

13019

راهنمای کشف استانبول (فصل سوم) (3 قسمت)

شنبه، 9 شهریور 1398 ساعت 09:00 توسط بهزاد حصاریها استانبول

راهنمای کشف استانبول (فصل سوم) "بسیار سفر باید تا پخته شود خامی" سلام مجدد خدمت همه دوستداران سفر و علاقمندان استانبول و خصوصا دوستانی که فصل اول  و فصل دوم این سفرنامه رو دنبال کردن و منتظر مطالعه فصل سوم اون هستن. خوب الوعده، وفا!...

• 40

13090

177

سفرنامه استانبول

شنبه، 26 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط احسان غلامی استانبول

سفرنامه استانبول شهری مدرن در قلب تمدنی بزرگ و طبیعتی بکر تابستان 97 فرارسیده بود.من و همسرم که خسته از فعالیتهای روزمره و کار بودیم تصمیم به سفر گرفتیم.با توجه به اینکه در سال 94 به امارات و شهر دبی سفر کرده بودیم اولویت...

• 54

12836

استانبول شهر زیبای امپراطوری های کهن در محل تلاقی دو قاره

چهارشنبه، 16 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط Limo استانبول

با سلام خدمت همه دوستان و عاشقان سفر، من برای بار دوم هست که سفرنامه می نویسم و خوشحال می شم که با این کار بتونم به همه کمک کوچکی کرده باشم.خوشحال می شم اگه از سفرنامه خوشتون اومد ،لایک کنید و من هم...

• 74

15590

استانبول شهر زیبایی های بی پایان - سفر ارزان ولی باکیفیت

شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط ن.ن درزی استانبول بویوک آدا

سلام دوستان لست سکندی امیدوارم با این سفرنامه بتونم به سفر با کیفیت و ارزانتر شما کمک کنم. بعد از تصمیم خانواده مبنی بر سفر به استانبولِ زیبا برای دریافت پاسپورت اقدام کردیم که 4 روز طول کشید و حدودا نفری 400 تومن هزینش...

• 74

23857

149

استانبول شهر رویاها

شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 09:00 توسط محسن خرمایی استانبول

سلام این اولین سفر نامه من هست و بابت همه کم و کاستی ها عذرخواهی می کنم و به زبان عامیانه می نویسم تا ساده و روان باشه. اردیبهشت ماه 1395 بود که به پیشنهاد پسر عموم که عاشق ماشینه تصمیم گرفتیم برای دیدن...

• 56

19932

104

سفر به استانبول رویایی ( راهنمای گردشگری )

چهارشنبه، 21 فروردین 1398 ساعت 09:00 توسط پونه شفیعی استانبول

دوستان عزیز لست سکندی سلام پیش از هر چیز بهتون تبریک میگم برای انتخاب استانبول به عنوان مقصد سفرتون . استانبول یکی ازقشنگ ترین شهرهای دنیاست که تقریبا هیچ موقع از سال خالی از توریست نیست . من اولین باره سفر نامه مینویسم و سفرنامه...

• 59

17467

سفرنامه ترکیه - در مسیر استانبول (فصل اول)

دوشنبه، 5 فروردین 1398 ساعت 09:00 توسط کریم شقاقی تهران استانبول

شروع قصه سفر چند روزیست که خواهرم و دو دخترش (یکی 10 ساله و دیگری 2 ساله) برای تعطیلات تابستانی از استانبول به تهران آمده اند . یکی از اهداف سفرش، خرید یکدستگاه خودرو بود که در نظر داشت  موقع برگشت با خود...

• 41

19491

سفر به استانبول

دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 12:00 توسط همسفر استانبول

سفر به استانبول سلام و عرض ادب خدمت همگی دوستانی که قصد مسافرت به استانبول را دارند. مطمئنا مراجعه به سفرنامه ها همیشه به رفع بسیاری از ابهامات و نگرانیهای ما قبل از سفر کمک می کند لذا من هم تصمیم گرفتم تا تجربیات خودم...

• 47

8102

سفر جذاب ما به صربستان با تجربیاتی عجیب

دوشنبه، 24 دی 1397 ساعت 08:00 توسط پیام جمال لیوانی استانبول بلگراد

به نام حضرت حق.. سفر جذاب ما به صربستان با تجربیاتی عجیب، از گم شدن چمدانهای ما در پرواز تا دستگیر شدن ما توسط پلیس صربستان با عرض سلام، بنده پیام هستم و به همراه همسر و فرزندم رادوین که حدود 4 ساله است در...

• 57

16523

راهنمای کشف استانبول (فصل دوم) (2 قسمت)

یکشنبه، 16 دی 1397 ساعت 08:00 توسط بهزاد حصاریها استانبول

"بسیار سفر باید تا پخته شود خامی" سلام مجدد خدمت همه دوست داران سفر و علاقمندان کشف سرزمین های جدید و آشنا شدن با فرهنگ و رسوم ملل مختلف. همونطور که در فصل اول این سفرنامه اشاره کردم، من قصد دارم تا در این سفرنامه...

• 66

26313

راهنمای کشف استانبول (فصل اول)

جمعه، 14 دی 1397 ساعت 09:00 توسط بهزاد حصاریها استانبول

سلام خدمت همه دوستدارن سفر و علاقمندان به کشف سرزمین های جدید و آشنا شدن با فرهنگ و رسوم ملل مختلف. سعدی شیرین سخن که خودش بسیار اهل سفر بوده و سفرهای زیادی در طول حیاتش انجام داده، چه خوش گفته که "بسیار سفر...

• 98

11289

بر بال های افسانه پگاسوس، در مسیر سبز ترکیه (2 قسمت)

دوشنبه، 10 دی 1397 ساعت 08:00 توسط نیلوفر ورزش نژاد مارماریس استانبول

سلام به همه دوستان خوبم و خوانندگان عزیز سایت لست سکند. سفرنامه ای که می خوام براتون بنویسم، مربوط به سفر نوروزی خانواده ماست. من فکر می کنم که لذت هر سفر و خوندن سفرنامه، به لمس و همراه شدن با تجربیات و حس...