سفرنامه های ترکیه

تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ

استانبول، شهری مدرن در دل تاریخی کهن

سفرنامه‌های خارج از مسابقه - ۱۴۰۲

من و همسرم که خسته از فعالیتهای روزمره و کار بودیم تصمیم به سفر گرفتیم.با توجه به اینکه در سال 94 به امارات و شهر دبی سفر کرده بودیم اولویت سفر را برای یکی از کشورهای ترکیه،گرجستان و یا ارمنستان قرار دادیم.بعد از خواندن سفرنامه

احسان غلامی
3.4

سفر زمینی و پر ماجرای من به وان ترکیه

مقاصد : وان
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور داخلی ۱۴۰۲

سلام امیدوارم حال دلتون خوش باشه کنار عزیزانتون. امیر هستم و قصد دارم در این سفرنامه از اولین تجربه سفر خارجیم بنویسم براتون. سفری که پر از ماجراهای خوب و بد در شهر وان کشور ترکیه گذشت. وان یه شهر کوچیک و نزدیک ترین شهر

امیررضا جامی
17K
4.2

توفیقی اجباری برای سفر مجدد به وان

مقاصد : وان
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

از اونجایی که سفر رفتن جزو اهداف اصلی و جدایی ناپذیر زندگی منه، ناخودآگاه همیشه در مسیر بازگشت از سفر قبلی، شروع به سرچ و تحقیق درباره مقصدی جدید برای سفر بعدی هستم. فردای بازگشت از سفر دبی، پی اطلاعات کافی برای یک سفر داخلی

فرنوش گرامی

سلام استانبول

مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

چه کسی گفته است، سفر مانند یک فنجان چای برای همه دلپذیر نیست؟ عشق به سفر در وجود همه ما وجود دارد. اما برخی از مردم آن را کشف کرده و پرورش می دهند و برخی نیز تسلیم محدودیت ها و شرایط جامعه شده و

azi
3.7

چالش های سفر با خودروی شخصی به دور ترکیه در ۱۸ روز

سلام و‌ عرض وقت بخیر خدمت تمامی دوستان و عاشقان سفر، الان که حدود چهار ماه از این سفر پرماجرا گذشته , هرگز به نوشتن سفرنامه فکر نمیکردم , همیشه کلافه بودم و خودم رو سرزنش میکردم که بی معرفت , این همه از بقیه

علی مقدم

تجربه سفر به بدروم، شهر مناظر رویایی

مقاصد : بدروم
مسابقه سفرنامه نویسی - آماتور خارجی ۱۴۰۲

خیلی ها سفر به ترکیه رو تنها محدود به دو شهر استانبول و آنتالیا میدونن. منم تا قبل این سفر فکر میکردم که بقیه شهرهای ترکیه زیاد توریستی نیست و ارزش رفتن نداره ولی سفر به بدروم زیبا همه چیز رو برام عوض کرد.  پاییز

reza25444

سفر ترکیبی به کاپادوکیا، قونیه و آنتالیا

مقدمات قبل سفر آخرین سفر خارج از ایران ما  تابستان 98 و قبل شروع کرونا بود و ما شهرهای ازمیر و کوشی آداسی و چشمه و آلاچاتی و پاموکاله که در منطقه دنیزلی هست و و حسابی گشتیم و بهمون خوش گذشت و آب و هوا

مژده بامدادی
3.8
ادامه مطلب

استانبول با طعم کنافه (2 قسمت)

مقاصد : استانبول

به کجا چنین شتابان گون از نسیم پرسید دل من گرفته زینجا هوس سفر نداری زغبار این بیابان به سلامتی گذشتی      به شکوفه ها به باران برسان سلام مارا با سلام به خوانندگان عزیزو گرامی ؛ سفر روح ما را جلا می دهد و زنگار خستگی از روزمره گی ها را از درون

حمیده خدادوست

سفر زمینی به باتومی زیبا با ماشین شخصی

سلام به همه ی سفر دوستان لست سکندی همین اول کار از همگی بابت سبک نگارش و کم و کاستی های سفرنامه م عذر میخوام ، اولین سفرنامه م هست و قصدی برای نوشتن سفرنامه نداشتم و بعد سفر احساس کردم اگر سفرنامه بنویسم شاید برای

سعید امینی
4.3

سفر به مارماریس با کوچولوی 2 ساله

مقاصد : مارماریس

قدم اول انتخاب شهر قبل از هرچیز ،برای شروع سفرمون شروع به تحقیق و خوندن سفرنامه های لست سکند کردم و بین آنتالیا، مارماریس ، باتومی و کوش آداسی، مارماریس رو انتخاب کردم. با توجه به کودکی که همراهمون بود ،طبق تحقیقاتی که کردم مارماریس و باتومی

حانیه زرگرزاده
6K

سفری خاطره‌انگیز به آنتالیا، نگین مدیترانه

مقاصد : آنتالیابلک

سلام بر دوستان عزیز... این دومین سفرنامه ای هست که من در سایت لست سکند برای شما عاشقان سفر قرار میدم.امیدوارم که بتونه مفید باشه. برای تعطیلات نوروز من و همسرم تصمیم گرفتیم برای سفر برنامه ریزی کنیم. ما از اوایل بهمن شروع به گشتن برای تور نوروز

ریحانه
3.8

قرار ما، استانبول

مقاصد : استانبول

روزای عجیبی بود... قیمت دلار و یورو و سکه لحظه ای در حال گرون شدن بود و هر روز خودمو از برنامه سفری که دو سال بود براش نقشه داشتم دورتر و دورتر میدیدم... هنوزم هر روز قیمت تورها رو چک میکردم، تور سریلانکا، تورتایلند،

آیدا حسین زاده
4.1

سفر زمینی به دور تا دور ترکیه با 206

اسب من یه پژو ۲۰۶ قدیمی هست و این داستان سفر احمقانه من به ترکیه ست! سفری که هر لحظه اش از خودم می پرسیدم: واقعا داری چه غلطی می کنی؟! چند سال پیش و اون زمان ها که هنوز قیمت ها ده بیست برابر

مهدی فنائی
ادامه مطلب

سفری با طعم خرید و خوردنی (2 قسمت)

مقاصد : استانبول

اوایل تیرماه بود با همسرم(مصی) داشتیم کنار دریاچه چیتگر قدم میزدیم که با تماس فرشید(پسرداییم) که مقیم استانبول هم هست حال و هوای استانبول افتاد به سرمون و وقتی با خانواده مطرحش کردیم دو تا از خواهرام(آذر و فاطمه) هم اظهار تمایل کردن که باهامون

Amir.moharami
13K
4.3

سفری شیرین و به یاد ماندنی به استانبول

مقاصد : استانبول

سلام به همه لست سکندی های عزیز. دو سه سالی بود که همش به همسرم میگفتم حتما باید یه سفر خارجی بریم و حتما از استانبول هم شروع کنیم. من عاشق سفرم همیشه سفرنامه های لست سکند رو که میخوندم با خودم میگفتم کی میشه

فاطمه اسکندری
3.5

بار دیگر استانبول زیبا

مقاصد : استانبول

با اینکه تیر ماه امسال تازه از سفر دبی اومده بودیم ولی هیجان یه سفر تازه ولمون نمیکرد . تو این شرایط بد اقتصادی فکراینکه در یه سال دو بار سفر خارجی بری خودش هیجان انگیزه چه برسه به اینکه انجامش بدی . البته من

الف الف
3.7

سفر به استانبول از وان با چاشنی قوی خرید

مقدمه در این سفرنامه توضیحات کاملی در مورد سفر زمینی من تا خوی و پرواز از وان به استانبول،‌ به همراه همسرم ، برادرم . دوستانمون  خواهم داد تا دوستانی که تمایل دارند به جای سفر با تور استانبول، با هزینه کمتری سفر کنند بتوانند از

H.H
3.1

سفر سولو و هیجان انگیز به استانبول و آنتالیا

به نام خداوند زیبایی ها سلام به همه عزیزانی که دوستدار سفر هستن و سفرنامه من رو میخونن و سلامی ویژه خدمت دوستان لست سکندی امیدوارم هرجا هستید شاد ، سلامت و موفق باشید. این اولین سفرنامه من هست و خیلی بابت نوشتنش هیجان دارم، امیدوارم

علیرضا انور

سفر زمینی پر ماجرا به استانبول

سلام معرف حضورتون هستم که بعد از نوشتن سفرنامه سریلانکا سفرنامه دور جنوبی سریلانکا در 10 روز و کامنت های پر انرژی تصمیم به نوشتن سفر زمینی پرخاطره تهران استانبول گرفتم و حالا اینجا در خدمتتونم . 4800 کیلومتر ،الان دارم بهش فکر میکنم نمیدونم چجوری پدر

پریسا یوسف زاده راویزی

از رفتینگ تا پاراگلایدر در اوزون گل ترکیه

تو وجود همه ما آدما عشق به سفر و کسب تجربیات جدید وجود داره حالا یه سری ها اونو پرورش میدن و واسش وقت میذارن و یه سری هاام به خاطر محدودیت ها و شرایط اجتماع و ... سراغش نمیرن و اون حس و عشق