سفرنامه های کشتی کروز

شهری بر امواج اقیانوس (2 قسمت)

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی     صوفی نشود صافی تا درنکشد جامی (سعدی) گفتار اول نوروز امسال مصادف با هفتادمین بهار زندگی من است. فرزندان من، به ویژه پسرم پژمان آرزو دارد به گونه ای زادروز مرا گرامی بدارد. به همین مناسبت ترتیبی داده است تا به نزد

بیژن پیوندی

سفر به جزایر عاشقانه ها با کشتی کروز (از بندر کوش آداسی تا سانتورینی شگفت انگیز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

فرقی نمی کند به کدام سمت رفته باشی سفر همان سفر است چه یک قدم از دل چه هزار قدم از خانه "سیروس جمالی"     به نام آفریننده خوبی ها   25 آذر 96 - 16 دسامبر 2017 امروز نتایج اولیه مسابقه سفرنامه نویسی سال 96 لست سکند اعلام میشه. چند صباحی بود که

پوریا اقتداری

سفر به آتن و جزایر یونانی با کشتی کروز

همیشه آرزوی دیدن جزیره رویایی سانتورینی و آتن رو داشتم اما گرفتن ویزای شنگن یونان کار سختی بنظر میومد. وقتی تو سایتهای مختلف دنبال تورهای یونان بودم متوجه سایت یک آژانس مسافرتی شدم که امکان سفر به آتن و جزایر یونانی رو بدون نیاز به

الهه ر

سفرنامه کشتی کروز

درتاریخ24/4/90 تصمیم گرفتیم به همراه همسر، دو پسرم وخواهرم و خانواده برادرم، با یکی از کشتی های کروز سفری به یونان داشته باشیم. برادرم که درایتالیا زندگی می کند یکی از این کشتی ها را برای ما رزرو کرد. بنابراین قرار شد پس از ورود