سفرنامه های یونان

روزهای رنگارنگ کریسمس از آتن تا ولز (4 قسمت)

سفرنامه نویسی آماتور خارجی 98

هر چیزی که تو ذهنمون تبدیل به باور بشه تو زندگیمون تبدیل به واقعیت میشه     اینجا مینویسم از سفری متفاوت با سفرهای گذشته ام ، تفاوت این سفر برای من تو رنگها بود رنگهای شاد و گرم تو روزهای سرد زمستون به چند شهر مختلف در نقاط پراکنده

َA Ri
ادامه مطلب

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) (4 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

خاطرات فراموش نشدنی اولین سفر اروپایی ما به یونان و ايتاليا (قسمت اول) « ... و دیدم که سفر وسیله دیگری است برای خود را شناختن. این که "خود" را در آزمایشگاه اقلیم‌های مختلف به ابزار واقعه‌ها و برخوردها و آدمها سنجیدن و حدودش را به

زهرا شهابی
27K

سفرنامه آتن و جزایر یونان

سفرنامه نویسی خارجی (دفعه اولی) 97

در یک روز زیبای بهاری ،  درست اول اردیبهشت سال 97 تصمیم گرفتم به سفارت یونان ایمیل بزنم و برای  14 تیر وقت مصاحبه بگیرم که به اتفاق همسرم و خانواده دو نفری خواهرم ، آتن و چند تا از جزایر یونان رو ببینیم ،

شهیده سیدجوادین
ادامه مطلب

سفر به جزایر عاشقانه ها با کشتی کروز (از بندر کوش آداسی تا سانتورینی شگفت انگیز) (2 قسمت)

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

فرقی نمی کند به کدام سمت رفته باشی سفر همان سفر است چه یک قدم از دل چه هزار قدم از خانه "سیروس جمالی"     به نام آفریننده خوبی ها   25 آذر 96 - 16 دسامبر 2017 امروز نتایج اولیه مسابقه سفرنامه نویسی سال 96 لست سکند اعلام میشه. چند صباحی بود که

پوریا اقتداری

یونان و پاراگالوهایش...

مسابقه سفرنامه نویسی حرفه ای سفرهای خارجی 97

روزگارِ وارونه : من (عصبانی): آقای عزیز من ویزا نمیخوام.پاسپورت من رو پس بدید. اون آقا ! : خیر عزیز.نمیشه ...برو مدارک رو بیار... من : اگر من نخوام به کی باید بگم ؟! پاسم رو بدید من برم... اون آقا ! : نمیشه که ! ویزاتون خورده ...برو

بهداد رنجبر
ادامه مطلب

سفرنامه تاریخی-فرهنگی آتن (2 قسمت)

مقاصد : آتنآتیکا
مسابقه سفرنامه نویسی 96

در تیرماه 96 برای گذراندن مدرسۀ تابستانه سفری دوهفته‌ای به آتن داشتم. از آنجا که سفرم به آتن برای گذراندن دوره‌ای علمی در زمینۀ سکه‌شناسی بود و از صبح تا عصر را در مؤسسه می‌گذراندیم، جزئیات دوره و سمینارها را فاکتور می‌گیرم و تنها تجاربم

رضا اردو
4.3

سفر به آتن و جزایر یونانی با کشتی کروز

همیشه آرزوی دیدن جزیره رویایی سانتورینی و آتن رو داشتم اما گرفتن ویزای شنگن یونان کار سختی بنظر میومد. وقتی تو سایتهای مختلف دنبال تورهای یونان بودم متوجه سایت یک آژانس مسافرتی شدم که امکان سفر به آتن و جزایر یونانی رو بدون نیاز به

الهه ر

سفرنامه یونان (قسمت سوم)

مقاصد : یونانآتن

بعد از دیدن این کلیسای نقلی و جالب , تصمیم گرفتم تا از تپه ها بالا برم و از درب جنوبی خارج بشم , اما بعد از کوه پیمایی با درهای بسته مواجه شدم(خیلی زور داشت)تو این فکر بودم که از نرده بپرم یا برگردم

سفرنامه یونان (قسمت دوم)

مقاصد : یونانآتن

پس از آن به جایی رسیدم که خیلی از ایرانیها نیز با آن آشنا هستند " سالن نمایش Odeon of Herodes Atticus " این همان سالنی است که "یانی" ( Yanni )موسیقیدان و رهبر ارکستر معروف , در آنجا برنامه زنده ای را اجرا کرده

3.5

سفرنامه یونان (قسمت اول)

مقاصد : یونانآتن

سلام به همه سفر دوستانی که این سفرنامه رو میخوانند. یونان کشوری در جنوب شرقی اروپا است، این کشور از شمال با: آلبانی، مقدونیه و بلغارستان ازشرق با: ترکیه دارای مرز مشترک زمینی است و از جنوب به مدیترانه و از شرق به وسیله دریای

سفرنامه کشتی کروز

درتاریخ24/4/90 تصمیم گرفتیم به همراه همسر، دو پسرم وخواهرم و خانواده برادرم، با یکی از کشتی های کروز سفری به یونان داشته باشیم. برادرم که درایتالیا زندگی می کند یکی از این کشتی ها را برای ما رزرو کرد. بنابراین قرار شد پس از ورود