• 17

9284

سفرنامه بازدید از نمایشگاه گردشگری عرب 2018 دبی

چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط saeedtrips دبی

روز اول تصویر 1. مدینه جمیرا دبی همیشه برای من شهر خاطره انگیزی بوده است و از سفری که در کودکی به این شهر داشتم خاطرات بسیار خوبی دارم و شنبه 1 اردیبهشت 1397 روزی بود که برای دومین بار عازم این...

• 30

10788

سفرنامۀ ورکشاپ راه اندازی کسب و کار در دبی

شنبه، 5 مرداد 1398 ساعت 09:00 توسط saeedtrips دبی

دبی پایتخت تجارت و اقتصاد خاورمیانه است و کشور امارات متحدۀ عربی در طی سالیان اخیر هرساله توانسته رتبۀ خود را در رتبه بندی کسب و کار جهان ارتقا داده و در خاورمیانه هم تقریبا در تمام شاخص های اقتصادی از جمله...

• 34

21365

سفر به دبی با بچه در 12 بهمن 97

دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 09:00 توسط shanay دبی

سلام دوستان سفر به دبی سفری هیجان انگیز برای ما بود. دبی تنها شهریه که  سفر به آن تمامی سلیقه های مختلف را راضی خواهد کرد. من سعی میکنم تمامی نکات مهم سفر را بهتون خلاصه بگم، عکس زیاد نمیزارم چون با سرچ درگوگل خیلی راحت میتونید تصاویر رو ببینید....

• 27

22540

سفر به دبی و ابوظبی با طعم مادرید (2 قسمت)

شنبه، 17 فروردین 1398 ساعت 09:00 توسط احسان مقدم ابوظبی دبی

سفر به دبی و ابوظبی با طعم مادرید سلام من احسان و دوستم شهرام با توجه به سفر تیم رئال مادرید به ابوظبی جهت شرکت در مسابقات جام باشگاه های جهان در اواخر آذر ماه 97 تصمیم گرفتیم سفری به کشور امارات داشته باشیم(ما...

• 27

10614

گشتی کوتاه در سرزمین آسمانخراش ها، دبی

دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 09:00 توسط زهره دشتی دبی

گشتی کوتاه در سرزمین آسمانخراش ها، دبی هرساله تعداد زیادی از نمایشگاه های مختلف بین المللی در دبی برگزار می‌شود. یکی از این نمایشگاه‌ها، نمایشگاه تکنولوژی جیتکس است که در ابتدای آبان ماه شمسی مخاطبین زیادی از سرتاسر دنیا دارد. ما در یک شرکت IT...

• 88

31569

دبی! شهر برترین های تصنعی

سه شنبه، 4 دی 1397 ساعت 08:00 توسط نیما علایی دبی

دبی! شهر برترین های تصنعی دبی! شهری پر از ساختمان های سر به فلک کشیده, شهر رکوردهای گینس, شهری که به نیویورک آسیا شهرت داره, شهری که انقدر بزرگنمایی و تبلیغ براش شده که هر توریستی دوست داره بره و از نزدیک این همه...

• 30

15285

سفر دو روزه به دبی

یکشنبه، 11 آذر 1397 ساعت 12:00 توسط سپیده ص دبی

زیباترین چیزی که در دنیا وجود دارد، خود دنیاست.   دو روز گشت در دبی چند وقتی بود دلمون یه سفر می خواست اما به خاطر مسائل مالی ش نمی تونستیم فکرش بکنیم یه دفعه اتفاقی با یه آژانس که طرف قرارداد اداره مون بود...

• 74

17398

سفری جذاب و در عین حال اقتصادی به دبی

شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 09:00 توسط فرزانه ابوظبی دبی

به نام خدا سلام مثل اینکه بالاخره نوبت به خودم رسید که سفرنامه دبی بنویسم. قبل از سفر خیلی از اطلاعات  سفرنامه ی بقیه توی این سایت استفاده کردم و امیدوارم با نوشتن سفرنامه خودم و همسرم بتونم کمکی بکنم به دوستانی که قصد سفر...

• 60

31641

سفرنامک خارجه - شاید ، باید همه بدانند

شنبه، 16 تیر 1397 ساعت 08:00 توسط سعید عسکریان بانکوک پاتایا دبی

قصد و غرض از نگارش این سفرنامک، شرح یک سفر با ارائه جزئیات نیست ، به کرات دیده ایم در سفرنامه ها، رویدادهای خوش و لحظات شادی آور هایلایت شده و بیان می شود، به ذهنم رسید از لابلای سفرها ، اتفاق های بامزه...

• 14

16171

سفر کاری و تفریحی اقتصادی به دبی (2 قسمت)

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:00 توسط مهدی حق بجانب دبی

سلام به همه سفر دوستان سفر من به دبی جهت شرکت در نمایشگاه Gulfood بزرگترین نمایشگاه صنایع غذایی در دبی بود و این اولین سفر من به کشور امارات محسوب میشد. قبلا به کشورهای زیادی مثل ترکیه و مالزی و سوریه و عراق و...

• 50

33150

سفر به نیویورک کوچولو (2 قسمت)

چهارشنبه، 22 فروردین 1397 ساعت 09:00 توسط mhila دبی ابوظبی

سلام به همه لست سکندی های عزیز بعد خوندن سفرنامه های مختلف و اطلاعات خیلی خوبی که از اینجا به دست آوردم نوبت من شد که براتون از دبی بنویسم. سعی کردم اطلاعات اضافه ای که تو سفرنامه های قبل تکرار شده رو نیارم و...

• 63

20546

سفر به نگین خاورمیانه، امارات (سفرنامه دبی و ابوظبی) (2 قسمت)

دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 09:00 توسط پوریا اقتداری ابوظبی دبی

تا جایی که می توانید سفر کنید به دور دست ترین جاهایی که می توانید بروید، تا زمانی که می توانید. یادتان باشد، زندگی برای زیستن در یک نقطه نیست! (منبع اینترنت) به نام خداوند مهربانی ها مقدمات پیش از سفر با سلام خدمت مخاطبان...

• 32

18452

دبی در هفته اخر ژانویه

شنبه، 5 اسفند 1396 ساعت 09:00 توسط بهروز ت دبی ابوظبی

یا حق با سلام و عرض ادب خدمت تمام سفر دوستان و هم وطنان عزیز از انجایی که سفرنامم رو هر شب در هتل یا در اوقات بیکاری نوشتم ممکنه نثر یکدستی نداشته باشه که امیدوارم به بزرگواری خودتون ببخشید. قبل از این سفر به...

• 185

21665

سفر به سرزمینِ حاکمانِ دور اندیش ( سفرنامه دبی و ابوظبی ) (2 قسمت)

شنبه، 28 بهمن 1396 ساعت 09:00 توسط مجید میرزادی ابوظبی دبی

داخلی – روز – اجلاس سران عرب – دهه 1980 میلادی   شیوخ و سران عرب در حال گفتگو هستند . یکی از جنگ بین ایران و عراق می گوید و یکی هم از بحران فلسطین ! همهمه ای به راه افتاده و فضا بسیار...

• 66

31213

144

سفری اقتصادی اما عالی به دبی

یکشنبه، 10 دی 1396 ساعت 15:00 توسط SADLAFI دبی

دبی یکی از مدرن ترین وپیشرفته ترین کشورهای دنیا، که شامل بزرگترین پارک آبی  و شگفت انگیزترین  آکواریوم صفحه ای، بلندترین آسمان خراش ها و بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه است. کشوری که در آن ساحل مزین شده به صحرا اتصال پیدا کرده است. مدت ها...

• 33

20684

دبی ، شهر گینس پرور !

چهارشنبه، 22 آذر 1396 ساعت 15:00 توسط سروش آذری دبی

با عرض سلام خدمت همه کاربران سایت لست سکند که منت گذاشتین ، سفرنامه بنده را مطالعه می کنید. همین اول جا داره تشکر جانانه ای از تمام دوستانی که سفرنامه ماقبل من رو نوشتند تا من بتونم یه سفر هیجان انگیز و تکرار...

• 125

49830

دیوانگی سفر تابستانه به دبی (سفرنامه)

دوشنبه، 30 مرداد 1396 ساعت 09:00 توسط سید امیر مهدویان دبی

شاید سفر تفریحی دبی اونم وسط تابستون عاقلانه به نظر نیاد، اما فکر میکنم با خوندن این سفرنامه نظرتون کمی عوض بشه.  نقشه نقاط بازدید شده در این سفر  برنامه سفر دبی نکات مثبت سفر در تابستان: درسته که هوا توی فضای آزاد گرمه ولی...

• 71

35340

الماسی در قلب بیابانها (سفرنامه دبی)

چهارشنبه، 11 مرداد 1396 ساعت 09:00 توسط بهشاد بردبار دبی

به نام خدا با سلام خدمت مخاطبین وبسایت لست سکند. حدود اردیبهشت ماه 96 بود که تصمیم گرفتم همراه با دوستم به دبی سفر کنم. این اولین سفرم به دبی بود و قبلا خیلی ازش تعریف شنیده بودم. دبی در سال ۱۸۳۳ به عنوان یک...

• 46

26606

خاطرات خوش دبی به همراه خانواده

یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 19:53 توسط سینا شفیعی دبی

با عرض سلام به دو دلیل این سفرنامه رو براتون مینویسم : یکی اینکه : خودم اطلاعات خوبی از خوندن سفرنامه ها بدست آوردم و برای من که اولین سفر خارج از کشورم بود بسیار مفید بود و وظیفه دونستم که منم همین کار رو...

• 54

31815

سفری خاطره انگیز به دوبی، شهر شگفتی ها + تصاویر

یکشنبه، 3 اردیبهشت 1396 ساعت 13:50 توسط م پ دبی

با سلام خدمت تمامی دوستان میخوام تجربه سفر خودم و همسرم رو به دبی براتون بنویسم. از اونجایی که مطالعه سفرنامه دوستان در سایت بسیار خوب لست سکند در دو سفر مالزی و دبی خیلی به ما کمک کرد تصمیم گرفتم این بار تجربیاتمون رو...