سفرنامه های گرگان

آگهی لست سکند - سفرنامه - جایگاه K دسکتاپ

سفر به گرگان تا خالدنبی

به نام خدا با سلام خدمت خوانندگان لست سکند و همه دوستداران سفر و گردشگری مقدمه: آخرین سفر ما مهر سال 98 به استانبول بود و با شروع کرونا تا دو سال مسافرت نرفتیم البته برای استانبول سفرنامه نوشتم اگر خواستید به استانبول سفر کنید پیشنهاد میکنم سفرنامه

شیوا جلالی
20.7K
4.4
ادامه مطلب

از افراتخته تا دماوند ( خاطرات سفر در دیار گلستان و مازندران )

از نیمه دوم سال 89 که فراغت و انگیزه برای سفر و گشتن درکوه و طبیعت پیدا کردم تا کنون سفرهای زیادی رفته ام که عمدتا هم طبیعت گردی و کوهنوردی و پیمایش دره و جنگل در داخل ایران بوده است . تصاویری از سفرهایم تصویر 1

هادی انصاری
32.5K

سفرکی به مناطق سیل زده

به نام خداوند بخشندۀ مهربان مقدمه: نوروز سال 1398، سیل، سین هشتم سفره های هفت سین برخی از هم میهنان ما شد. حدود 3 ماه از این سیل تلخ می گذرد. من هم تصمیم گرفتم که با سفر به مناطق سیل زدۀ شمال کشور، همه چیز را

پناهی
18.4K
4.5
ادامه مطلب

پائیز هزار رنگ گرگان ( سفرنامه )

مقاصد : گرگان

با سلام خدمت خوانندگان لست سکند و همه دوستداران سفر و گردشگری و ضمن تشکر از مدیریت سایت که با سیاست های تشویقی خوبشان شوق سفر رو همیشه در دل ما زنده نگه میدارند. از اونجا که امسال توفیق سفر به مقاصد خارجی