هتل فریزر پلیس آنت هیل، استانبول ‏(Fraser Place Anthill)

4.7
از 26 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
آپارتمان‌های لوکس با چشم‌اندازی خارق العاده در استانبول + تصاویر
17 اسفند 1399 08:00
6

 ob4TW6mk0XXJjzHzzjSnqyePtFdbLFNy4CIeWwwj.jpeg

کمپانی هتل داری فریزر هاسپیتالیتی (Fraser Hospitality)، یکی از شناخته شده‌‌ترین نام‌ها در عرصه هتل‌داری است که بیش از 70 هتل در سراسر جهان تاسیس کرده. در شهر استانبول ترکیه، هتل فریزر مجموعاً دو هتل لوکس دارد که در این متن به معرفی و بررسی هتل فریزر پلیس انت هیل (Fraser Place Anthill) می‌پردازیم. هتلی لوکس  و 5 ستاره‌ که به صورت دو آسمان خراش، در موازات یک دیگر ساخته شده‌اند و شکوه آن‌ها در منطقه مسکونی انت هیل استانبول، کاملا به چشم می‌آید. هتل فریز پلیس با خدمات عالی، کارکنان آموزش دیده و البته امکانات بی‌مانند خود، از طرف سایت معتبر تریپ ادوایزر به عنوان هشتمین هتل برتر استانبول شناخته شده‌ است. هتل فریزر پلیس بعنوان بلندترین هتل استانبول نیز شناخته میشود. با ما همراه باشید تا علاوه بر فهمیدن علت برتری فریزر پالاس نسبت به صدها هتل دیگر در استانبول، با امکانات، موقعیت و جاذبه‌های گردشگری نزدیک آن هم آشنا شوید.

موقعیت هتل فریزر پلیس انت هیل

هتل فریزر پلیس انت هیل در شیشلی، منطقه اروپایی نشنین ترکیه و در محله مسکونی انت هیل ساخته شده است. این دو آسمان خراش با 52 و 39 طبقه، منظره‌ای استثنایی رو به تنگه بسفر و شهر استانبول دارند.  

 

6cb1c295-a267-43d8-8251-05231b26d310.jpg

امکانات هتل فریزر پلیس انت هیل

تعداد هتل‌های لوکس و 5 ستاره‌ در شهر توریستی استانبول کم نیست. هتل‌هایی که با بالاترین استانداردهای صنعت هتلداری در حال رقابت با یکدیگر‌اند. اما چیزی که در این میان، هتل فریزر پلیس را با دیگر هتل‌های استانبول متمایز می‌کند، امکاناتی کم‌ نظیری است که در هر 116 اتاق آن دیده می‌شود. امکاناتی که شامل:

  • آشپزخانه مجهز به لباس‌شویی، یخچال و فریزر، ظرفشویی، ماکروویو، سرویس‌ غذاخوری و پخت و پز. همچنین، اتاق هالی که در آن میزکار مخصوص، مبلمان مخلتف و میز غذاخوری (باتوجه به نوع اتاق)، سینمای خانگی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون تخت، اینترنت رایگان و سایر مواردی که در یک آپارتمان مسکونی دیده می‌شود، در این هتل فریزر پِلیس نیز قرار گرفته است.

به جز امکاناتی که در آپارتمان‌ها قرار گرفته است، مهمانان می‌توانند از چنین خدماتی هم استفاده کنند:

  • اتاق بازی (gaming room) مجهز به کنسول پلی‌استیشن، باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر عمومی، طیف وسیعی از خدمات اسپا، مانند انواع ماساژ درمانی، حمام ترکی، سولاریوم و سونا. همچنین پارکینگ رایگان، خدمات شاتل رایگان (تا محدوده 2 کیلومتری)، 2 بیزنس‌ سنتر محتلف برای قرار و دیدارهای رسمی وکلاب کودک چندی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌روند.

ضمن اینکه در صورت نیاز، تخت کودک به اتاق‌ها اضافه می‌شود، امکان سیگار کشیدن در اتاق‌ها وجود دارد و ورود حیوانات خانگی نیز با هماهنگی‌های قبلی در هتل فریزر پِلیس انت هیل منعی ندارد.  

حمام ترکی.jpg
حمام ترکی

باشگاه بدن سازی.jpg

زمین بسکتبال.jpg
زمین بسکتبال
زمین تنیس.jpg
زمین تنیس
بیزنس سنتر.jpg
بیزنس سنتر

POOL.jpg

SPA.jpg
Spa
KIDS CLUB.jpg
کلاب کودکان

رستوران هتل فریزر پلیس انت هیل

رستوران هتل فریزر با دکوراسیونی ساده، غذاها را به صورت منوی a la carte و بوفه‌ای با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. صبحانه در رستوران فریزر پِلیس از ساعت 6:30 تا 10:30 (11:00 صبح در آخر هفته‌ها) سرو می‌شود که به صورت بوفه‌ای بوده و تنوع آن قابل قبول است.

صبحانه.jpg

Fraser Place Anthill RESTAURANT.jpg

اتاق‌‌های هتل فریزر پلیس انت هیل

آپارتمان‌های هتل فریزر پلیس را می‌توان بزرگ‌ترین نقطه قوت این 2 آسمان‌ خراش دانست. جایی که صدها اتاق با منظره‌ای بسیار زیبا رو به شهر استانبول، متراژهای وسیع و امکانات فوق‌العاده، نوید یک تعطیلات بی‌نظیر را به مهمانان می‌دهند. تمامی اتاق‌های هتل فریزر در 4 دسته بندی مختلف قرار می‌گیرند که اطلاعات و تصاویر آن‌ها را در ادامه می‌توانید ملاحظه کنید:

  • آپارتمان یک خوابه: اتاق‌‎های تک خوابه هتل فریزر با متراژ 60 متر مربع ساخته شده‌اند و منظره‌ای رو به شهر با تنگه بسفر دارند. ظرفیت این اتاق‌ها برای دو نفر مناسب است.

  • آپارتمان دو خوابه: این آپارتمان‌ها همانند آپارتمان‌های یک‌ خوابه رو به تنگه بسفر یا شهر است. آپارتمان‌های دو خوابه هتل فریزر با متراژ 80 متر مربع، ظرفیت‌ چهار نفر را دارد.

  • آپارتمان سه خوابه: آپارتمان‌های سه خوابه متراژ 130 متر مربعی دارد و مناسب 6 نفر است. منظره‌ این‌ آپارتمان‌ها تنها رو به تنگه بسفر است.

  • آپارتمان چهار خوابه پنت هاوس: بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین‌ اقامتگاه‌های هتل فریزر محسوب می‌شوند که در آخرین طبقات هتل با متراژ 270 متر مربعی ساخته شده‌اند. امکانات آپارتمان‌های چهار خوابه، تفاوتی با سایر آپارتمان‌ها هتل فریزر پلیس ندارد و مهم‌ترین وجه برتری آن، دکوراسیون لوکس‌تر، متراژ بالاتر و منظره استثنایی رو به شهر یا تنگه بسفر است که به مهمانان خود حسی  کاملا VIP القا می‌کند. ضمن اینکه اتاق‌های چهار خوابه، ظرفیت‌ 7 نفر را دارند. 

اتاق یک خوابه.jpg
آپارتمان یک خوابه
اتاق دو خوابه.jpg
اتاق دو خوابه
ROOM.jpg
هال آپارتمان چهار خوابه
ROOM2.jpg
هال آپارتمان چهار خوابه
ROOM3.jpg
هال آپارتمان سه خوابه

ROOM4.jpg

آشپزخانه.jpg
آشپرخانه آپارتمان 4 خوابه

 

جاذبه‌های نزدیک هتل فریزر پلیس انت هیل

برخلاف امکانات و اتاق‌ها که از مهم‌ترین نکات مثبت این هتل محسوب می‌شوند، موقعیت هتل فریزر در آن حد فوق‌العاده نیست و نسبت به جاذبه‌های مطرح استانبول، فاصله چند کیلومتری دارد (بین 2 تا 5 کیلومتر). البته بهتر است بدانید مدیران هتل فریزر پلیس انت هیل، این مسئله را با ایجاد سرویس‌های شاتل رایگان به مرکز شهر و میدان تکسیم برطرف کرده‌اند، بنابراین بدون هزینه اضافی، امکان دسترسی به مراکز اصلی شهر فراهم شده و تنها کاری که مهمانان لازم است انجام دهند، هماهنگ کردن خود با زمان حرکت این سرویس‌ها است. در کل، برای اطلاع از فاصله برخی از مهم‌ترین جاذبه‌ و مراکز توریستی استانبول نسبت به هتل فریزر پلیس می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

 

fraser_place_anthill_istanbul-TTG-e362a06a (1).jpg

جهت اطلاع از قیمت تورهای هتل فریزر پلیس انت هیل روی لینک کلیک کنید.

 

منابع: booking و frasershospitality

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.