‎ شیک ترین مهمانداران هواپیمایی مشخص شدند

4.4
از 114 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
‎ شیک ترین مهمانداران هواپیمایی مشخص شدند! +تصاویر
25 تیر 1396 10:00
0

این روزها سفر هوایی روشی ایده آل برای سفر اکثر مسافران است. در این میان چیزی که بیش از هر چیزی در این سفرهای هوایی به چشم می خورد یونیفرم کارکنان داخل کابین است که در بسیاری از مواقع بیشتر از اینکه در طراحی زیبایی آنها فکر شده باشد به کاربردی بودن آنها فکر شده است.

اما این بار یک ایرلاین چینی به نام "هاینان " به این یونیفرم های کاربردی مقداری مد و فشن نیز تزریق کرده است تا زیبایی خاصی به این لباس ها ببخشد. لباس جدید این ایرلاین در هفته مد پاریس رونمایی شد. آنهایی که با این ایرلاین آشنا بودند می دانند یونیفرم های کارکنان آن در گذشته به رنگ نارنجی بود ، اما مدل های جدید کاملا متفاوت هستند. بلکه یونیفرم خانم ها الهام گرفته از لباس های سنتی چینی و همچنین طرح های کلاسیک آسیایی طراحی شده است در حالیکه یونیفرم های آقایان ساختاری غربی تر دارد.

مطلب مرتبط : شیک پوش ترین کادر پروازی در بین ایرلاینهای داخل ایران

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-01.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-02.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-03.jpg

طراحی این لباس ها که خیلی سریع لاین تولید آن آغاز خواهد شد و کارکنان این ایرلاین جایگزین لباس های قدیمی خود خواهند کرد دوسال طول کشیده است. این ایرلاین مدعی است که نه تنها این یونیفرم های جدید زیباتر از قبل هستند بلکه چهره و تصویر بین المللی این ایرلاین را نیز تغییر خواهد داد. بخصوص در مسیرهای بین المللی این امکان را به مسافران می دهند تا با یک ایرلاین چینی مدرن در عین حال ایرلاینی که به سنت های چینی احترام می گذارد روبه رو شوند.

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-04.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-05.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-06.jpg

ایرلاین هاینان یک ایرلاین چینی ارزان قیمت است که هم اکنون بعنوان چهارمین خطوط هوایی جمهوری چین شناخته می شود. شرکت هواپیمایی هاینان در سال 1989 تاسیس شد و در حال حاضر روزانه به 90 مقصد در قاره آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقا پروازهای مستقیم دارد.

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-07.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-08.jpg

Hainan-Airlines-Cabin-Crew-09.jpg

 منبع : Dailymail

مطلب مرتبط : شیک پوش ترین کادر پروازی در بین ایرلاینهای داخل ایران

 

ویدا نورمحمدیان
ویدا نورمحمدیان