بهترین رستوران های یزد کجاست؟ + منو و ساعت کاری

4.5
از 184 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین رستوران های یزد از نظر مردم + تصاویر
12 فروردین 1402 09:00
48

یزد، شهری که خانه‌های خشتی و گلی آن با بادگیرهایی که دارند، تمایز ویژه‌ای را برایش ایجاد و ظاهر شهر را بسیار متفاوت کرده‌اند. شهری که می‌توان ساعت‌ها در کوچه‌پس‌کوچه‌های خلوتش قدم بزنید و خسته نشوید و هر وقتی از سال به آن سفر کنید و از گشت و گذار در میان دیدنی‌هایش لذت ببرید. حالا تصور کنید در بهترین رستوران های یزد هم غذا بخورید و لذت سفر به این شهر حیرت‌انگیز حسابی به جانتان بنشیند.

کمتر کسی پیدا می‌شود که از نشستن در حیاط خانه‌های قدیمی یزد خسته شود، چراکه معماری و اجزای اکثر خانه‌ها آدم را مجذوب خودش می‌کنند. جدای از این، بافت شهر و مردمان خوب یزد نیز از نکات مثبت دیگر شهر هستند. همچنین در کنار بازدید از جاهای دیدنی یزد، برای کامل شدن تجربه یک سفر خوب و به‌یادماندنی، نباید از اهمیت بحث خوردوخوراک و یافتن رستوران های خوب یزد غافل شد. جایی که بتوان در آن غذای‌هایی باکیفیت تجربه کرد و به چشیدن طعم غذاهای محلی پرداخت.

یکی از نکاتی که درباره بهترین رستوران های یزد باید به آن توجه کنید این است که تعدادی از رستوران های یزد فقط برای شام سرویس دهی دارند و تا پیش از غروب تعطیل هستند، بنابراین حتما به ساعت کاری رستوران های یزد توجه کنید که با در بسته آنها مواجه نشوید. در ادامه، با مجله لست سکند همراه شوید تا با بهترین رستوران های یزد آشنا شوید و برنامه‌ریزی بهتری را برای وعده‌های غذایی خود داشته باشید.

بهترین رستوران های یزد

تالار یزد، رستوران حاجی آشپز

«حاجی آشپز» نام دیگر تالار یزد است که به «آقای قهوه‌چی» هم معروف است. تالار یزد از رستوران‌های قدیمی و بسیار معروف شهر یزد محسوب می‌شود و سالن‌های مجزایی هم دارد که این مجموعه را برای برگزاری جشن و مراسم‌ مختلف، بسیار مناسب می‌کند. تقریبا، اکثر غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند کیفیت مناسبی دارند و خوشمزه هستند، اما پیشنهاد ما این است که باقالی پلو با ماهیچه این رستوران را حتما امتحان کنید که طعم واقعا بی‌نظیری دارد.

منوی این رستوران، هم غذاهای ایرانی و هم غذاهای فست فودی را دربرمی‌گیرد. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران تالار یزد، پرسنل خوش‌برخورد آن هستند که از نکات قابل توجه این رستوران برشمرده می‌شود. در وب‌سایت این رستوران می‌توانید لیست غذاها و قیمت آن‌ها را نیز مشاهده کنید. از آن جایی که هیچ وقت نمی‌توان گفت بهترین چیست، تالار یزد هم نمی‌تواند بهترین رستوران یزد باشد، اما قطعا از رستوران های خوب یزد به حساب می‌آید.

  • آدرس رستوران تالار یزد: بلوار جمهوری، نرسیده به دروازه قرآن
  • تلفن رستوران تالار یزد: 6661 3522 035
  • ساعات کاری رستوران تالار یزد: همه‌روزه از 08:00 صبح تا 23:00 شب
  • وب‌سایت رستوران تالار یزد: www.talareyazd.com
  • صفحه اینستاگرام رستوران تالار یزد: talar_yazd@
talar yazd.png
بخشی از منو تالار یزد یکی از رستوران های خوب در یزد
رستوران تالار یزد
نمایی از یکی از سالن‌های رستوران تالار یزد
تالار یزد، رستوران حاجی آشپز
تصویری از حجم و نمونه غذای رستوران

موقعیت دقیق رستوران تالار یزد روی نقشه

 رستوران هتل جاده ابریشم

رستوران جاده ابریشم یزد در قدیمی‌ترین منطقه مسکونی شهر یزد که به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده، واقع شده است. قدمت ساختمان هتل به دوره قاجار برمی‌گردد و فضای بسیار دلنشینی دارد که غذا خوردن را در آن جا بسیار لذت‌بخش‌تر می‌کند، مخصوصا با حوضی که در وسط حیاط قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم حتما طعم چلوکباب این رستوران را که از بهترین رستوران های یزد است، بچشید.

رستوران هتل جاده ابریشم در فاصله ۱۰۰ متری مسجد جامع یزد قرار گرفته و اگر به پشت بام این هتل بروید، با چشم‌انداز خانه‌های خشتی و برج‌های بادگیر شگفت‌زده خواهید شد. دورتادور حیاط رستوران جاده ابریشم، حجره‌هایی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها اقامت داشت و مربوط به بخش هتل می‌شوند. برای استفاده از رستوران این هتل، نیازی نیست که حتما در اتاق‌های آن اقامت داشته باشید و استفاده از آن برای عموم امکان‌پذیر است.

  • آدرس رستوران هتل جاده ابریشم: خیابان مسجد جامع، کوچه‌ی نو
  • تلفن رستوران هتل جاده ابریشم: 03536252730 - 09101567410
  • صفحه اینستاگرام رستوران هتل جاده ابریشم: silkroad_yazd@
رستوران هتل جاده ابریشم
نمایی از فضای رستوران هتل جاده ابریشم
هتل جاده ابریشم
فضای رستوران از زاویه‌ای دیگر
رستوران هتل جاده ابریشم

نمونه‌ای از غذاهای رستوران هتل جاده ابریشم، عکس از Garlon Zhang

محل دقیق رستوران هتل جاده ابریشم روی نقشه

رستوران سنتی خوان دوحد یزد

رستوران سنتی خوان دوحد یزد از رستوران‌ های قدیمی یزد است که فضا و دکوری سنتی و راحت دارد؛ غیر از این مورد، از دیگر نکات مثبت رستوران خوان دوحد این است که می‌توانید از پارکینگ و اینترنت رایگان هم استفاده کنید. این رستوران بخشی از اقامتگاه خوان دوحد است که می‌توانید بدون اینکه در آن اقامت داشته باشید، از رستورانش استفاده کنید.

کیفیت غذاهای رستوران خوان دوحد هم بسیار خوب است؛ به اندازه‌ای که بسیاری از مسافران، آن را بهترین رستوران یزد می‌دانند ضمن اینکه غیر از غذاهای ایرانی، غذاهای فست فودی هم دارد. یادتان باشد که حتما آش شولی اینجا را به عنوان پیش غذا امتحان کنید، چون آش مخصوص یزدی‌ها است. از دیگر نکاتی که باید به آن اشاره کرد، نزدیکی هتل از نظر جغرافیایی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر یزد است و همینطور اینکه این رستوران می‌تواند به عنوان بهترین رستوران یزد با موزیک زنده شناخته شود.

  • آدرس رستوران سنتی خوان دوحد: بلوار عاصی زاده، کوچه سنگریزه
  • تلفن رستوران سنتی خوان دوحد: 03516270338 – 03516270337 - 03516270336
  • ساعات کاری رستوران سنتی خوان دوحد: همه‌روزه از ساعت 07:00 صبح تا 24:00 شب و جمعه‌ها از 07:00 صبح تا 01:00 بامداد
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران خوان دوحد: Khanedohad.yazd@
رستوران سنتی خوان دوحد یزد
بخشی از رستوران هتل خوان دوحد
رستوران سنتی خوان دوحد
نمایی از فضای داخلی رستوران خوان دوحد
رستوران سنتی خوان دوحد
نمونه غذای رستوران خوان دوحد، عکس از Arvin-Kazemnajand
رستوران سنتی خوان دوحد یزد
نمای بیرونی از خوان دوحد، عکس از Jose Fco Quiros
photo_2022-11-19_17-07-07.jpg
منو رستوران خوان دوحد از بهترین رستوران ها یزد

محل دقیق رستوران هتل خوان دوحد روی نقشه

 رستوران گل سرخ

رستوران گل سرخ نیز یکی از بهترین رستوران های یزد است که کیفیت غذایش مناسب است. بر خلاف اینکه ممکن است ظاهر این رستوران خیلی به چشم شما نیاید، اما گفتنی است که طعم غذاهای آن واقعا شما را راضی و حتی به یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد تبدیل می‌کند. از نکاتی که می‌توان در رابطه با این رستوران عنوان کرد، این است که گل سرخ فضای وسیعی دارد که می‌توانید با در نظر گرفتن آن، مراسم و برخی از مجلس‌های خود را نیز در آن جا برگزار کنید.

  • آدرس رستوران گل سرخ: یزد، شهرک دانش، بلوار فردوسی.
  • تلفن رستوران گل سرخ: 1090 3821 035
  • ساعات کاری رستوران گل سرخ: همه‌روزه از ساعت 12:00 ظهر تا 16:00 بعد از ظهر و از 19:00 غروب تا 23:30 شب
  • صفحه اینستاگرام رستوران گل سرخ: golesorkh_restaurant@
رستوران گل سرخ یزد
نمونه‌ای از غذاهای رستوران گل سرخ، عکس از آرشیو لست سکند، سمیه ترکمان
رستوران گل سرخ یزد
نمایی از داخل رستوران گل سرخ یزد
رستوران گل سرخ
تنوع غذایی رستوران گل سرخ، عکس از آرشیو لست سکند، سمیه ترکمان
gol sorkh.png
منو رستوران گلسرخ، بهترین رستوران یزد

محل دقیق رستوران گل سرخ روی نقشه

 رستوران پناهنده

در ادامه جست‌وجو برای بهترین رستوران یزد به رستوران پناهنده که عنوان «کافه عدسی پناهنده» نیز معروف است، می‌رسیم. علت این نام‌گذاری هم انواع و اقسام عدسی‌هایی است که در منوی رستوران قرار گرفته و امکان سفارش آن‌ها برای همه وجود دارد. البته غیر از عدسی، غذاهای دیگری هم برای سفارش هستند و این بستگی به زمانی دارد که شما به آن جا خواهید رفت. پیشنهاد می‌کنیم که اگر به این کافه رستوران رفتید، حتما از عدسی‌های آن را امتحان کنید.

  • آدرس شعبه بازار رستوران پناهنده: خیابان خان، میدان قیام، بازار چیت سازی
  • تلفن رستوران پناهنده: 2602 3622 035
  • ساعات کاری رستوران پناهنده: همه‌روزه از ساعت 06:00 صبح تا 16:00 بعد از ظهر
  • آدرس وب‌سایت رستوران پناهنده: www.cafepanahandeh.ir
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران پناهنده: cafe-adasi-panahande@
کافه رستوران پناهنده
عدسی‌های معروف کافه رستوران پناهنده، عکس از آرشیو لست سکند، Atii
کافه رستوران پناهنده
نمای داخل کافه پناهنده، عکس از آرشیو لست سکند، رامین عبدی
رستوران پناهنده یزد
تنوع غذایی رستوران پناهنده، عکس از آرشیو لست سکند، رامین عبدی
پناهنده.png
بخشی از منو کافه رستوران پناهنده با عدسی های مشهور آن

موقعیت دقیق کافه رستوران پناهنده

رستوران ایتالیایی دراگون

رستوران ایتالیایی دراگون یزد، احتمالا بهترین فست فود یزد است و غذایی خوب و باکیفیت ارائه می‌کند. این رستوران در منطقه صفائیه شهر یزد واقع شده است. طعم پیتزاها و ساندویچ‌های دراگون عالی است، البته باید گفت که این رستوران، تنوع خوبی از غذاهای ایتالیایی در منوی خود دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران سر بزنید و از فضا و غذایی که سرو می‌کند، لذت ببرید.

فضای رستوران ساده و در عین حال جذاب است. به تعبیری می‌توان گفت که این رستوران، اولین رستوران ایتالیایی شهر یزد بوده که در سال 1388 افتتاح شده است. اگر به این رستوران رفتید، پیتزاهای آن را بچشید. لازم به ذکر است که دراگون یک کافه رستوران بوده و منوی قابل قبولی نیز برای بخش کافه آن وجود دارد.

  • آدرس رستوران ایتالیایی دراگون: بلوار دانشگاه، خیابان مجد العلما
  • تلفن رستوران ایتالیایی دراگون: 03538272585
  • ساعات کاری رستوران ایتالیایی دراگون: همه‌روزه از ساعت 12:00 ظهر تا 16:00 بعد از ظهر و از ساعت 19:00 غروب تا ساعت 24:00 شب
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران ایتالیایی دراگون: dragon_italian_restaurant@
رستوران ایتالیایی دراگون
برخی از غذاهای رستوران ایتالیایی دراگون، عکس از Vahid Bahadorzadeh
رستوران دراگون یزد
تصویری از فضای داخلی رستوران دراگون
photo_2022-11-20_10-14-28.jpg
منو رستوران دراگون، بهترین فست فود یزد

محل دقیق رستوران دراگون روی نقشه 

 رستوران هتل ملک التجار

هتل چهار ستاره سنتی ملک التجار یزد در خانه‌ای تاریخی با همین نام تاسیس شده است، نه فقط بهترین رستوران یزد، بلکه احتمالا معروف‌ترین هم باشد. این خانه متعلق به فردی به نام حاج علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده و این هتل، اولین هتل خشتی در جهان است که از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. بنای هتل و رستوران، جنب بازار و میدان خان قرار گرفته و برای رسیدن به آن، بایستی از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد، ورودی آن هم درون کوچه‌ای باریک و طویل با دیوار‌هایی بلند است.

حیاط مرکزی و زیرزمین این هتل به عنوان رستوران سنتی هتل ملک‌التجار، با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیرایرانی و وجود قهوه‌خانه، آمادگی کامل برای برگزاری مراسم مختلف را دارد. در اطراف حیاط، اتاق‌های هتل قرار گرفته‌اند که می‌توان در آن‌ها اقامت داشت. نکته شایان ذکر این است که نیاز نیست حتما در هتل اقامت داشته باشید تا امکان استفاده از رستوران برای شما مهیا شود، بلکه می‌توانید بدون اقامت در هتل، از رستوران استفاده کنید.

  • آدرس رستوران ملک التجار: خیابان قیام، بازارچه‌ی پنجه علی
  • تلفن رستوران ملک التجار: 03536303030
  • وب‌سایت هتل رستوران ملک التجار: www.mehrchainhotels.com
رستوران ملک‌التجار
نمایی از فضای داخلی رستوران ملک‌التجار
رستوران ملک‌التجار یزد
نمونه‌ای از غذاهای رستوران ملک التجار یزد، عکس از آرشیو لست سکند، ساره سلطانپور
رستوران هتل ملک التجار یزد
زاویه‌ای دیگر از فضای داخلی هتل رستوران ملک‌التجار

محل دقیق هتل رستوران ملک التجار روی نقشه

کافه رستوران فوکا

کافه و رستوران سنتی فوکا در یزد، دو منوی فارسی و انگلیسی دارد که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسرهای خوشمزه را شامل می‌شود؛ این کافه و رستوران توانسته با خلق طعم‌های بی‌نظیر و دکوراسیونی خاص و شیک، تجربه‌ای عالی و به‌یادماندنی برای همه مشتریان خود رقم بزند.

ویژگی متمایز کننده این کافه رستوران، طراحی بسیار جذاب و گیرای فضای آن است که صرف وعده‌های غذایی را در آن بسیار جذاب‌تر می‌کند. گفتنی است که پشت بام این کافه رستوران، دید خوبی را از شهر به همه می‌دهد.

  • آدرس کافه رستوران فوکا: خیابان مسجد جامع، نرسیده به مسجد جامع
  • تلفن کافه رستوران فوکا: 8520 3620 035
  • ساعات کاری کافه رستوران فوکا: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16:00 تا 23:00 شب، پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت 12:00 ظهر تا 23:00 شب
  • صفحه اینستاگرام کافه رستوران فوکا: fooka-cafe@
کافه رستوران فوکا یزد
نمایی از پشت بام کافه رستوران فوکا
کافه رستوران فوکا یزد
بخشی از کافه رستوران فوکا
غذاهای رستوران فوکا
نمونه‌ای از غذاهای کافه رستوران فوکا
Untitled.png
منو فوکا از رستوران های خوب یزد

محل دقیق کافه رستوران فوکا روی نقشه

کافه و رستوران ایرانی قدیمی یزد

کافه رستوران ایرانی قدیمی در یزد و در قلب بافت تاریخی آن واقع شده و از کافه‌های سنتی و خوب این شهر به شمار می‌آید که همه روزه همراه با پرسنل مجرب و خوش برخوردش، آمادگی پذیرایی و انجام سفارشات میهمانان را دارد.

این کافه به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد به خوبی بازسازی شده و درون آن از المان‌های مختلف و سنتی یزد استفاده کرده‌اند تا حس و حال قدیمی آن را حفظ کرده و آن را به مخاطبین خود هم منتقل کنند. در این کافه رستوران، در صورت تمایل، قلیان هم ارائه می‌شود.

  • آدرس کافه و رستوران ایرانی قدیمی: خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه‌ی صرافها
  • تلفن کافه و رستوران ایرانی قدیمی: 5084 3620 035 - 09215773481
رستوران ایرانی قدیمی یزد
بخش‌های مختلف کافه رستوران برای پذیرایی از میهمانانش
رستوران قدیمی یزد
تزیینات و استفاده از المان‌های مختلف و سنتی
رستوران قدیمی یزد
بخش‌های مختلف کافه از زوایای مختلف

محل دقیق کافه ایرانی قدیمی روی نقشه

 رستوران مارکوپولو

رستوران مارکوپولوی یزد، متعلق به «هتل شرق» است و منظره‌ای دارد که نظیر آن را در کمتر جایی از یزد پیدا می‌کنید. به همین دلیل، این رستوران در لیست بهترین رستوران یزد جا گرفته، این رستوران در بالای پشت بام یک خانه قدیمی قرار گرفته و از آن جا می‌توانید منظره زیبایی را از شهر داشته باشید.

مسافران و گردشگران، معمولا کباب و نان تازه‌ این رستوران را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند، چراکه از بهترین غذاهای این رستوران است. علاوه بر آن، سوپ عدس یزدی گزینه بی‌نظیری برای انتخاب یک غذای یزدی است؛ منتها باید توجه داشته باشید که این غذا فقط در روزهای خاصی طبخ می‌شود. در میان غذاهای ایرانی و سنتی این رستوران، چند غذای فرنگی نیز وجود دارد.

  • آدرس رستوران مارکوپولو: خیابان مسجد جامع
  • تلفن رستوران مارکوپولو: 7783 3626 035
  • ساعات کاری رستوران مارکوپولو: همه‌روزه از ساعت 19 غروب تا 24 شب
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران مارکوپولو: marcopolorestaurant@
رستوران مارکوپولو
نمایی از فضای پشت بام رستوران مارکوپولو، عکس از آرشیو لست سکند، پرستو عطرسایی
رستوران مارکوپولو یزد
نمایی از غذای رستوران و منظره‌هایی از شهر یزد، عکس از آرشیو لست سکند، پرستو عطرسایی
رستوران مارکوپولو یزد
بخش‌هایی از رستوران مارکوپولو، عکس از آرشیو لست سکند، پرستو عطرسایی
meno.png
منو رستوران مارکوپولو از بهترین رستوران های یزد

محل دقیق رستوران مارکوپولو روی نقشه

رستوران مشیر الممالک

هتل باغ و رستوران مشیرالممالک یزد، اولین هتل باغ ایرانی با معماری و تجهیزات سنتی و یکی از نامی‌ترین هتل های یزد است که رستورانی زیبا با غذاهای لذیذ و متنوع در محیطی آرام و دلنشین دارد. این هتل رستوران، یکی از بناهای مربوط به دوران قاجار است که در سال 1379 هم یک‌بار بازسازی شده، همچنین باید گفت که هتل رستوران مشیرالممالک نه تنها به عنوان یک رستوران خوب در یزد، بلکه به عنوان یک اثر تاریخی در فهرست آثار ملی هم ثبت شده و قرار دارد.

هتل باغ مشیرالممالک در اطراف یزد و نزدیک به ورودی شهر قرار گرفته و چند رستوران را در خود جای داده است که با عنوان رستوران مشیرالممالک شناخته می‌شوند. این رستوران‌ها منوهای مختلفی دارند که شامل غذاهای دریایی، ایرانی و فرنگی می‌شوند. رستوران مشیرالممالک فضای بزرگی دارد و پیشنهاد می‌کنیم که طعم کباب کوبیده آن را بچشید، گفتنی است که در برخی از ساعات موسیقی زنده هم در مشیرالممالک پخش می‌شود.

  • آدرس رستوران مشیرالممالک: خیابان انقلاب، بلوار مشیرالممالک
  • تلفن رستوران مشیرالممالک: 9763 3523 035
  • آدرس صفحه اینستاگرام رستوران مشیرالممالک: @moshir_al_mamalekgardenhotel
هتل باغ مشیرالممالک
نمایی از هتل باغ مشیرالممالک
رستوران مشیر الممالک
نمایی از رستوران مشیر الممالک
رستوران مشیر الممالک یزد
نحوه سرو غذا در بخشی از رستوران مشیرالممالک
photo_2022-11-19_17-07-07.jpg
منوی مشیرالممالک به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی یزد 

محل دقیق رستوران مشیرالممالک روی نقشه

رستوران هتل داد یزد 

این هتل که در بافت سنتی یزد قرار دارد، صاحب دو رستوران و دو کافی شاپ است که در آن‌ها، هم غذاهای سنتی ایرانی و هم غذاهای فرنگی سرو می‌شوند. اگر دوست دارید تجربه‌ای لوکس در یکی از رستوران های خوب یزد داشته باشید، رستوران بام هتل داد و حتی رستوران آینه آن که غذاهای سنتی یزد را هم در منوی خود جای داده، انتخاب خوبی است. پیشنهاد ما به شما این است که بعد از قدم زدن بافت و بناهای تاریخی آن حتما به سراغ این رستوران بروید. البته این نکته را هم در نظر بگیرید که قیمت غذاهای این رستوران از حد متوسط قیمت غذاهای یزد، گران‌تر است.

  • آدرس رستوران هتل داد: یزد، میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴
  • تلفن رستوران هتل داد: ۳۶۲۲۹۴۰۰-۸ ۰۳۵
  • ساعات کاری رستوران هتل داد: همه‌روزه از ساعت 19 تا ۲۳ شب
image_1645857900.png
بام هتل داد از رستوران های خوب یزد
yazd.png
بخشی از منو هتل داد یزد

موقعیت دقیق هتل داد یزد

رستوران شاه‌نشین 

اگر به دنبال یک جای خاص برای غذا خوردن می‌گردید، رستوران شاه نشین انتخاب خوبی برای شما می‌تواند باشد. رستورانی در دل یک غار! شاه نشین در شهر یزد رستورانی با ظاهر یک غار است که در آن می‌توانید انواع غذاهای سنتی و فرنگی را سفارش دهید. از طرف دیگر شاید این نکته هم برایتان جالب باشد که بدانید در این رستوران همراه با سرو غذا می‌توانید موسیقی زنده هم گوش کنید. 

  • آدرس رستوران شاه نشین: یزد، بلوار امام جعفر صادق
  • تلفن رستوران شاه نشین: 03536286868
  • ساعات کاری رستوران شاه نشین: همه‌روزه از ساعت 11 تا 24 شب

موقعیت دقیق رستوران شاه نشین

photo_2023-03-25_12-48-52.jpg
منوی رستوران شاه نشین 

 

irs01_s3old_10531448444491331826.jpg
نمایی از رستوران شاه نشین

سخن آخر

در این مطلب، سعی کردیم برخی از بهترین رستوران های یزد معرفی شوند تا در سفرتان به یزد، بتوانید تصمیم‌گیری راحت‌تری را داشته و به خوبی از میان گزینه‌های مختلف، بهترین آن‌ها را برای خود گلچین کنید. پیشنهاد می‌کنیم که شما هم نظرات و تجربیات خود را از رستوران های یزد با ما به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید با خواندن سفرنامه های یزد، نکات مهمی را به دست بیاورید. شاید تعداد رستوران خوب در یزد خیلی زیاد و فراوان نباشد، اما همچنان می‌توان از میان رستوران های مختلف شهر، بهترین رستوران های یزد را انتخاب کرد.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند