قطار هند، پوشیده از انسان!

3.5
از 12 رای

سفر با قطار یکی از ایمن‌ترین راه‌های سفر است. قطارهای بین‌شهری و قطارهای درون‌شهری روزانه تعداد بسیاری از انسان‌ها را در جهان جا‌به‌جا می‌کنند و کمتر شنیده‌ایم که دچار حادثه شوند. اما سفر با قطار هند، زمانی که تعداد مسافران از حد خود عبور می‌کند، خطر نزدیک‌تر می‌‍شود!

سقف قطار در هند، جایی برای نشستن

اگر در هند باشید و برای دیدن یکی از جاهای دیدنی هند لازم باشد از قطار استفاده کنید، بی‌شک تلاش می‌کنید تا بهترین صندلی خالی را از آن خود کنید و شاید دوست داشته باشید در کنار پنجره بنشینید. اما برای هندی‌ها تنها فضای کوچکی برای نشستن کافیست، حتی اگر به منزله نشستن روی سقف قطار باشد! این سفری‌ است که اکثر هندی‌ها تجربه می‌کنند. چراکه به دلیل جمعیت زیاد و نداشتن ظرفیت سیستم حمل‌ونقل ریلی، بسیاری از آن‌ها روزانه درحالی که از قطار آویزان هستند به مقصد می‌رسند

شاید زمانی که مسافر تور هند هستید تنها برای دیدن از جاذبه‌ها، استفاده از تفریحات و چشیدن طعم غذاهای هندی برنامه‌ریزی کنید و توجهی به این موضوع نداشته باشید که آیا این جمعیت سوار بر قطار هند، برای مسافران خطرناک نیست؟ اما مسئله شلوغی در قطار هند، مانند خیلی از مسائل چون مراسم عجیب هند، برای مردمانشان بسیار عادی است و روزانه با آن زندگی می‌کنند. در ادامه قصد داریم یکی از عجیب‌ترین صحنه‌های شلوغترین قطار هند را به شما نشان دهیم، همراه ما باشید.

منبع: Youtube