قبیله ای عجیب، زنان گردن دراز در تایلند!

3.6
از 14 رای

در جهان قبایل زیادی وجود دارند که با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی و فراموش شدن بسیاری از سنت‌های قدیمی، همچنان رسم‌ورسوم خاص خودشان را حفظ کرده‌اند. زنان گردن دراز، یکی از این قبایل هستند که برای زیبایی، از حلقه‌های برنجی برای کشیده‌تر شدن گردن‌های خود استفاده می‌کنند. این قبایل در تایلند زندگی می‌کنند و گردشگران با استفاده از تور تایلند می‌توانند به دیدن این قبایل بروند یا یکی از این حلقه‌ها را روی گردن خود امتحان کنند.

قبیله زنان گردن دراز تایلند

یکی از جذابیت‌های سفر، دیدن رسم‌ورسوم‌های مختلف آن کشور و مردمانش است. به خصوص زمانی که سنت‌هایی را می‌بینیم که روز‌به‌روز کم‌رنگ‌ و کم‌رنگ‌تر می‌شوند. زنان گردن دراز تایلند، یکی از قبایلی هستند که به پوشیدن حلقه‌های برنجی در قسمت گردن خود شهرت دارند.  تنوع در جاهای دیدنی و تفریحی تایلند بسیار است، اما دیدن زنان گردن دراز، یکی از فراموش نشدنی‌ترین قسمت‌های سفر تایلند به حساب می‌آید.

برای آن که فرصت دیدن این قبیله و مردمانش را داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا با تور اقساطی تایلند سفر کنید تا هم به دیدن زنان گردن دراز بروید و هم هزینه‌های سفر خود را به خوبی مدیریت کنید. همچنین با فرا رسیدن تعطیلات عید، می‌توانید این روزها را در مقصد جذاب تایلند بگذرانید و تعطیلات خود را با تور تایلند نوروز سفر کنید. در ادامه همراه ما باشید تا به دیدن قبیله زنان گردن دراز تایلند برویم.

منبع: Youtube