مراسم عجیبب که هندی ها برگزار می‌کنند!

3.3
از 3 رای

مراسم عجیب هندی، خود به تنهایی یک مجموعه ویژه برای جذب توریست است. بی دلیل نیست که تور هندوستان از محبوب‌ترین تور‌ها در میان مسافران است. اگر عازم سفر به کشور رنگ‌ها و ادویه‌ها هستید، به محتوای راهنمای سفر به هند، باید لیست بلند بالایی از مراسم عجیب هندی را هم اضافه کنید. از سبیل‌های پر پشت و غول‌آسای پنج متری، تا ترافیک گاو‌ها! در این ویدئو، از زاویه چشم یک مسافر، عجایب هند و مراسم عجیب هندی را می‌بینیم.

رسوم عجیب هند، کشور شگفتی‌ها

اساسا هند، کشور شگفتی‌هاست و هر مسافری را در برخورد اول، مجذوب خود می‌کند. اما این شگفتی‌ها صرفا در معماری بنا‌ها و طبیعت خلاصه نمی‌شود. به جاهای دیدنی هند، باید اعمال و باور‌های مردم هندوستان و رسوم عجیب هندی را هم اضافه کرد. احتمالا هیچ نقطه‌ای را در دنیا نمی‌توان پیدا کرد که وسط یک روز شلوغ کاری، یک گاو با فراغ بال یک خیابان را بند بیاورد و ترافیک درست کند، اما کسی جرات چپ نگاه کردن به آن گاو را نداشته باشد، چون مقدس است!

از دیگر مراسم عجیب هندی، نقاشی کردن تصویر الهه «لاکمشی»، خدای ثروت و خوشبختی، با گچ در ورودی منازل است. هدف از این نقاشی کردن با گچ هم، جذب ثروت و شادی از الهه لاکمشی است. راستی، اگر تمام هند را زیر پا بگذارید، معدود مردی را می‌توانید پیدا کنید که سبیل نداشته باشد، چون سبیل در هند نماد مردانگی و قدرت است و حتی رکورد طویل‌ترین سبیل جهان هم در دست هندی‌هاست. به نظر می‌آید رسوم عجیب هندی هم، به تنهایی بتواند رکوردی به نام خود در جهان ثبت کند.