مادربزرگ 85 ساله، یک تیرانداز هندی ماهر!

5
از 3 رای

معمولا عادت داریم مادربزرگ‌ها را سمبلی از آرامش بدانیم، آن‌ها را در حالی که به صندلی لم داده‌اند و لبخند می‌زنند ببینیم یا به دست‌پخت لذیذشان بشناسیم. بنابراین شاید تصور یک مادربزرگ مهربان درحالی که با مهارت تمام تیراندای می‌کند و به هدف می‌زند کار چندان آسانی نباشد! خصوصا اگر این مادربزرگ، یک تیرانداز هندی با 85 سال سن باشد.

برای یک مادربزرگ تیرانداز هیچ‌وقت دیر نیست

اگر جزو افرادی هستید که با تور هند سفر کرده‌اند، احتمالا می‌دانید که این کشور با تمام فرهنگ‌های متنوعی که در خود جای داده، داستان‌های بسیاری برای گفتن دارد و این بار شاهد ماجرای یک تیرانداز هندی هستیم. او یک مادربزرگ است که بجای بافتنی، به بچه‌ها تیراندازی آموزش می‌دهد!

بله، شکستن تابوها همیشه لذت‌بخش بوده و خصوصا برای یک مادربزرگ تیرانداز 85 ساله، تجربه‌ای خاص و منحصربه‌فرد به شمار می‌آید. اگر درباره مراسم عجیب هند شنیده باشید احتمالا می‌دانید که این انتخاب آسان نبوده و برای یک زن در جامعه هند، با فراز و نشیب‌هایی نیز همراه بوده است. بنابراین سهیم شدن این تجربه با دیگران برای یک مادربزرگ تیرانداز بسیار لذت‌بخش است. در ادامه اگر مشتاق هستید تا این تیرانداز هندی و ماهر را ببینید، همراه لست‌سکند باشید تا متوجه شوید هیچ‌وقت برای انجام کاری دیر نیست. حتی اگر دوست دارید یک مادربزرگ تیرانداز باشید!

منبع: Youtube