قیمت لباس در هند؛ لیست قیمت انواع پوشاک 1403

3.7
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قیمت لباس در هند را پیش از سفر حساب کتاب کنید!
08 آبان 1402 08:00
2

قیمت لباس در هند، این کشور را به بهترین مکان برای خرید لباس میان توریست‌ها تبدیل کرده است. با توجه به اینکه کشور هند، یکی از تولیدکنندگان لباس در جهان محسوب می‌شود و بسیاری از برندهای هندی، کیفیت خوبی دارند، خرید در این کشور، یکی از اجزای جدانشدنی سفر است.

هرچند، تمام افرادی که به هند افسانه‌ای سفر می‌کنند، قصدشان خرید نیست، اما وجود شعب برندهای مطرح بین‌المللی، بازارهای رنگارنگ محلی و مراکز خرید مدرن، امکان خریدی لذت‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کند. بنابراین، اطلاع از قیمت لباس در هند می‌تواند راهنمای خوبی برای تنظیم بودجه این بخش از سفر باشد. در این مطلب از بلاگ لست‌سکند قصد داریم شما را در جریان قیمت پوشاک در هند بگذاریم. 

قیمت لباس هند.jpg

قیمت لباس در هند چقدر است؟

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به قیمت لباس هندی بیندازیم، باید بگوییم که قیمت یک تی‌شرت زنانه از 150 روپیه، قیمت کفش زنانه در هند از 500 روپیه، قیمت پیراهن مردانه از 300 روپیه، قیمت کفش مردانه در هند از 300 روپیه و قیمت شلوار جین زنانه و مردانه در هند از 400 روپیه آغاز می‌شود.

به طور کلی، به دلیل وجود بازارهای خیابانی متعدد و امکان چانه‌زنی و خرید اجناس متفرقه از برندهای چینی، هندی و پاکستانی در آن‌ها، قیمت لباس در هند مانند باقی موارد در این کشور، تنوع بسیاری دارد و بازه گسترده آن، گاهی مواقع شما را شگفت‌زده می‌کند. بازارهای خیابانی، ترکیبی عالی از خرید و تفریح است، به علاوه در خرید از این بازارها با قیمت‌هایی پایین‌تر از مراکز خرید مواجه می‌شوید.

در واقع، خرید خیابانی در هند، جذابیت فرهنگی و حال‌وهوای سنتی این کشور را در اختیار شما قرار می‌دهد. لباس‌های بازارهای خیابانی هند برای هر بودجه‌ای مناسب هستند. اگر به دنبال خریدی اقتصادی هستید، با بازدید از آن‌ها، اجناس مناسبی را پیدا می‌کنید. اما اگر قصد دارید از برندهای مطرح در مراکز بزرگ و مدرن خرید کنید، باید هزینه بیشتری را در نظر بگیرید، زیرا خرید از این فروشگاه‌ها چندان به‌صرفه نیست.

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 1.jpg
مغازه لباس‌فروشی در هند

قیمت لباس زنانه در هند

اغلب افراد با شنیدن نام لباس هندی، به یاد ساری (لباس ملی زنان هندی) می‌افتند. جای تعجب ندارد اگر بگوییم بیشتر لباس‌هایی که در بازارهای محلی هند به فروش می‌رسند، همین ساری‌ها و لباس‌های زنانه رنگارنگ هستند. در فروشگاه‌های معتبر و بین‌المللی موجود در مراکز خرید مدرن هند، مانند باقی شعب در سراسر دنیا، بخشی به فروش لباس زنانه اختصاص دارد و بهترین و به‌روز‌ترین لباس‌های این برندها را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد. با توجه به متغیر بودن نرخ ارز، نرخ روپیه (واحد پول هند) نیز برای ما ایرانی‌ها در نوسان است. اگر مایلید از قیمت لباس هندی زنانه مطلع شوید و برای خرید در این کشور تصمیم بگیرید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این بخش از قیمت لباس در هند آشنا کنیم. 

قیمت تاپ زنانه در هند 

تاپ زنانه از آن دسته لباس‌هایی است که بسیار متنوع است. شما می‌توانید این کالا را در بازارهای محلی هند از برندهای چینی، هندی و پاکستانی با کیفیت معمولی تهیه کنید یا اینکه آن را از برندهای مطرحی مانند زارا یا اچ اند ام بخرید. قیمت یک تاپ زنانه در هند و در بازارهای محلی از 100 روپیه آغاز می‌شود و بسته به جنس و کیفیتش، بسیار متنوع است. محدوده قیمت این کالا در برند زارا 490 روپیه تا 7000 روپیه است.

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 2.jpg
شعب فروشگاه زارا در هند

قیمت شلوار جین زنانه در هند

شلوار جین زنانه، یکی از لباس‌هایی است که حضورش در لیست قیمت لباس در هند ضروری است. این کالا یکی از پرتقاضاترین لباس‌ها هم محسوب می‌شود. شما در بازارهای خیابانی هند می‌توانید انواع و اقسام جین را با قیمت‌های متنوعی بیابید. قیمت‌های پایین‌تر شلوار جین، مربوط به برندهای چینی، هندی و پاکستانی است. به طور کلی، می‌توان گفت که برای خرید یک شلوار جین معمولی در بازارهای هند، باید چیزی حدود 380 تا 475 روپیه هزینه کنید. قیمت شلوار جین هند در برند بین‌المللی زارا در حدود 1800 تا 5600 روپیه است.

قیمت تی‌شرت زنانه در هند

تی‌شرت زنانه نیز یکی از کالاهایی است که انواع بسیاری دارد و از نظر جنس و کیفیت، بسیار متنوع است. به طور کلی، اگر به دنبال خرید یک تی‌شرت ساده، با کیفیت معمولی در بازارهای خیابانی هند هستید، باید چیزی حدود 150 روپیه به بالا هزینه کنید. اما قیمت تی‌شرت زنانه، در فروشگاه زارای هند، هزینه‌ای حدود 490 روپیه تا 2900 روپیه است. 

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 3.jpg
یک فروشگاه لباس در هند

قیمت سوئی‌شرت زنانه در هند

سوئی‌شرت و هودی، کیفیت‌های گوناگونی دارند. بیشتر سوئی‌شرت‌ها و هودی‌هایی که در بازارهای خیابانی هند یافت می‌شوند، تولید کشور چین، هند یا پاکستان هستند. شما با پرداخت حداقل 400 روپیه، می‌توانید یک سوئی‌شرت مناسب با کیفیت مطلوب بخرید؛ درصورتی که قیمت سوئی‌شرت در برند مطرحی مانند زارا در هند، حدود 2000 تا 11000 روپیه است. به طور متوسط، قیمت این کالا در برندهای شناخته‌شده چیزی حدود 3000 روپیه است.

قیمت کیف زنانه در هند

کیف زنانه از انواع سنتی تا مدرن در بازارهای هند با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. برای تهیه یک کیف دستی معمولی در این بازارها باید حداقل 500 روپیه کنار بگذارید. یک کیف زنانه در برند زارا قیمتی حدود 600 تا 17000 روپیه دارد. بنابراین، قیمت کیف هم مثل دیگر کالاها، به جنس، برند و کاربردش بستگی دارد.

قیمت کفش زنانه در هند

همان‌طور که می‌دانید، کفش‌های زنانه مدل‌ها و کاربردهای گوناگونی دارند؛ از کفش‌های چرم و مجلسی گرفته تا کفش‌های پیاده‌روی و روزانه. در این بخش از قیمت لباس در هند، قیمت کفش روزمره و ورزشی را بررسی می‌کنیم.

اگر در بازارهای خیابانی هند به‌دنبال کفش زنانه هستید، باید حداقل 500 روپیه کار بگذارید؛ اما اگر برند کفش مورد نظرتان اهمیت زیادی دارد، می‌توانید این کالا را با قیمتی حدود 3000 تا 14000 روپیه بخرید. این کالا در برند منحصر‌به‌فردی مانند آدیداس، قیمت گران‌تری دارد. قیمت یک کفش کتانی آدیداس در هند حدود 7000 تا 20000 روپیه است.

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 5.jpg
فروشگاه آدیداس در هند

قیمت لباس مردانه در هند

لباس‌های مردانه که در بازارهای خیابانی هند به فروش می‌رسند، عمدتاً کالاهایی هستند که از چین و پاکستان به این کشور صادر می‌شوند. در این میان، اجناس هندی هم طرفداران خودش را دارد. لباس های مردانه در هند، علاوه‌بر اینکه قیمت به‌صرفه‌ای دارند، باکیفیت هم هستند و با خیال راحت می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر، خرید کنید. در این بخش، اطلاعات مختصری از قیمت لباس هندی مردانه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

قیمت تی‌شرت مردانه در هند

تی‌شرت مردانه انواع مختلفی دارد؛ از تی‌شرت‌های پاکستانی و چینی و هندی گرفته تا تی‌شرت‌های تولید برندهای معتبر اروپایی. برای خرید این کالا در بازارهای خیابانی و ارزان هند، باید حداقل 250 روپیه هزینه کنید. درصورتی که خرید همین کالا در برند زارا هزینه‌ای حدود 1000 تا 11000 روپیه خواهد داشت.

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 6.jpg
بازارهای خیابانی در هند، محل یافتن بهترین قیمت پوشاک هند

قیمت پیراهن مردانه در هند

یکی از کالاهای پرطرفدار در هند، پیراهن مردانه است و بسیاری از هندی‌ها این کالا را به صورت روزانه استفاده می‌کنند؛ به همین دلیل پیراهن مردانه به‌وفور و در انواع و اقسام مختلف در بازارهای هند یافت می‌شود. اگر علاقه‌مند به گشت‌وگذار در این بازارها هستید، می‌توانید با حداقل 300 روپیه یک پیراهن مردانه بخرید. البته اگر همین کالا را از برند زارا انتخاب کنید، باید مبلغی حدود 2000 تا 8000 روپیه پرداخت کنید. 

قیمت شلوار جین مردانه در هند

شلوار جین مردانه هم از کالاهای پرفروش در هند است که در لیست قیمت لباس هندی مردانه قرار می‌گیرد. این کالا از برندهای چینی و هندی تا برندهای اروپایی در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رسد و انواع گوناگونی دارد. اگر تمایل دارید یک شلوار جین برای فعالیت‌های روزمره خود تهیه کنید، می‌توانید با حداقل 400 روپیه این کار را انجام دهید. همچنین یک شلوار جین مردانه از برند زارا، قیمتی حدود 1000 تا 8000 روپیه دارد. متوسط قیمت شلوار جین مردانه در هند از برندهای شناخته‌شده 1500 روپیه است. 

قیمت سوئی‌شرت مردانه در هند

یکی از پرطرفدارترین کالاهایی که باید در لیست قیمت پوشاک هند بررسی کنیم، سوئیشرت و لباس زمستانی مردانه است. این کالاها در بازارهای محلی و برندهای متفرقه چینی و پاکستانی با قیمت مناسبی به فروش می‌رسند، ولی باید این را هم در نظر داشته باشید که کیفیت این اجناس نسبت به برندهای بین‌المللی پایین‌تر است. اگر می‌خواهید یک سوئی‌شرت ارزان در هند بخرید، باید حداقل 400 روپیه هزینه کنید؛ درصورتی که قیمت یک سوئی‌شرت مردانه از برند معتبر در هند بازه‌ای حدود 3000 تا 20000 روپیه دارد. 

قیمت کفش مردانه در هند

کفش مردانه از چرم گرفته تا کفش‌های اسپرت روزانه، در بازارهای هند به‌وفور یافت می‌شود. در این لیست از قیمت پوشاک در هند، قیمت کفش مردانه ورزشی را بررسی می‌کنیم. قیمت کفش مردانه در هند در برندهای متفرقه از حداقل 300 روپیه آغاز می‌شود. این کالا در برند زارا قیمتی حدود 2800 تا 11000 روپیه دارد. در برند آدیداس وضعیت کمی متفاوت‌تر است. این کالا در فروشگاه‌های آدیداس با قیمت 3000 تا 25000 روپیه به فروش می‌رسد. 

lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India 7.jpg
فروشگاه آدیداس در هند

در هند، از کجا خرید کنیم؟

تقریباً در بیشتر شهرهای توریستی هند، بازارهای محلی و شعب فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی دیده می‌شوند. در این شهرها، مراکز خرید بزرگ و مدرن در کنار این بازارهای خیابانی و پرهمهمه وجود دارند که مانند بسیاری از مراکز خرید در سراسر جهان، امکانات مناسب تفریحی و گردشگری را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

گردشگران هنگام سفر به هند، معمولاً به چند شهر آن سر می‌زنند تا از جاذبه‌های بیشتری دیدن کنند و البته با اقامت در این شهرها با فرهنگ، آداب‌ورسوم و بسیاری از شگفتی‌های هند آشنا می‌شوند. اما برای کسانی که علاوه‌بر گردش و بازدید از جاذبه‌ها، به خرید کردن و کنکاش در بازارها هم اهمیت می‌دهند، بهترین شهرها برای خرید از قرار زیر هستند:

  1. جیپور: جیپور در صدر این فهرست قرار گرفته است. این شهر توانسته ارزش فرهنگی خود را در کنار سازگاری با تکنولوژی حفظ کند. شما می‌توانید بسیاری از کالاهای باکیفیت را در مراکز خرید و بازارهای این شهر پیدا کنید که نشان‌دهنده سنت این سرزمین است. پوشاک جیپور در دنیای امروزی جایگاه ویژه‌ای دارد. آن‌ها بادوام و مقرون‌به‌صرفه هستند و همچنین کیفیت بالایی نیز دارند. 
  2. کشمیر: بدیهی است که وقتی به کشمیر فکر می‌کنید، خرید اولین چیزی نیست که به ذهن شما خطور می‌کند. مناظر شگفت‌انگیز و آب‌و‌هوای فوق‌العاده، اولین خاطره از این بهشت ​​است. کسانی که به کشمیر سفر کرده‌اند، ارزش خرید در آن را می‌دانند. در کشمیر می‌توانید لباس‌های پشمی با کیفیت مرغوب را خریداری کنید.
  3. دهلی: دهلی پایتخت این کشور است و هنگام اقامت در آن، لازم نیست نگران یافتن مراکز خرید لوکس برای خرید و تفریح ​​باشید. مراکز خرید متعدد در اطراف شهر به دلیل وجود فروشگاه‌های برندهای بین‌المللی، مراکز سرگرمی و تفریح معروف هستند. اگر قصد خرید سوغات هند را دارید که نشان‌دهنده فرهنگ این سرزمین است، خرید خیابانی بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. بازارهای زیادی در شهر وجود دارند که بهتر از مراکز خرید لوکس می‌توانند شما را راضی کنند.
  4. بمبئی: بمبئی شهری است که رؤیاها در آن به حقیقت می‌پیوندند. نه‌تنها رؤیاهای بالیوودی، بلکه رؤیاهای خرید شما نیز می‌تواند در اینجا با وجود میلیون‌ها فروشگاه و اقلام مختلف و منحصربه‌فرد محقق شود. بمبئی در حیطه خرید لباس و بهترین قیمت پوشاک هند، بسیار معروف است. به‌غیر از گشت‌وگذار، بمبئی تعداد زیادی از بازارها را در خود جای داده که در بین گردشگران تمام جهان مشهور است. بسیاری از اپراتورهای تور در این شهر، تورهای پیاده‌روی در بازارها را برای گردشگران در نظر گرفته‌اند.
  5. جودپور: آیا می‌دانید که یک راه عالی برای کاهش وزن، خرید در جودپور است؟ وجود صدها مغازه، بازار و مراکز خرید متنوع، شما را به ساعت‌ها قدم زدن و کالری سوزاندن وادار خواهد کرد. کافی است در بازارها قدم بزنید و چانه بزنید تا بهترین قیمت لباس در هند را در این شهر ببینید و البته این بهترین راه برای کاهش وزن علاقه‌مندان به خرید است. در جودپور می‌توانید بهترین لباس‌های چرمی را هم بیابید. 
lastsecond.ir-Clothing-prices-in-India.jpg
بازارهای خیابانی در جودپور

چه برندهایی در مراکز خرید هند حضور دارند؟

امروزه حدود 30 برند مطرح داخلی در این کشور وجود دارد که لباس‌هایی با مد روز را تولید می‌کنند. اگر به یک شهر بزرگ هند سفر کردید، با بازدید از یک مرکز خرید می‌توانید بسیاری از برندهای محبوب مد هندی و برندهای مد بین‌المللی را شناسایی کنید. Adidas .Allen Solly. Biba. Calvin Klein. Fabindia. Flying Machine. H&M. John Players. Levi’s. Louis Philippe. Monte Carlo. Mufti. Nike. Pepe Jeans. Peter England. Park Avenue. Provogue. Raymond. U.S. Polo Assn. United Colors of Benetton UCB .Van Heusen. W for Woman. Wrangler. Zara. Zodiac. Giovani از جمله برندهایی هستند که در مراکز خرید هند پیدا می‌شوند. اگر قصد سفر در اوقات پرطرفدار و البته شلوغ را دارید، بهتر است در جریان قیمت لباس در هند و برندهایش قرار بگیرید که بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید.

نحوه خرید بهترین تور هند

برای سفری راحت و برنامه‌ریزی‌شده به کشور زیبای هند، بهترین و مناسب‌‌ترین راه، خرید تور هند است. علاوه‌بر شیوه سنتی خرید تور از آژانس‌ها به‌صورت حضوری، با یک جست‌وجوی ساده در سایت لست‌سکند، می‌توانید با استفاده از فیلترهای گوناگون که براساس نوع هتل و تاریخ سفر و... وجود دارند، بهترین تور را بیابید.

اغلب تورهای هند شامل 3 شهر دیدنی دهلی، آگرا، جیپور و گاهی مقصد تفریحی ساحلی گوآ هستند و شما با اقامت در هریک از این شهرها، تجربه متفاوتی از سفر خواهید داشت. با خرید تور هند، پکیجی از خدمات در اختیارتان قرار خواهد گرفت که نگرانی شما را بابت تهیه بلیط، یافتن هتل مناسب، گرفتن ویزا و خدمات گردشگری برطرف خواهد کرد.

سخن آخر

در پایان، این نکته را فراموش نکنید که قیمت لباس در هند، بستگی به مکانی دارد که خرید خود را از آن انجام می‌دهید. با وجود فروشگاه‌ها و مراکز خرید متعدد در هند، یافتن کالاهای اقتصادی و باکیفیت، کار دشواری نیست. مناسب بودن قیمت پوشاک در هند باعث می‌شود که بسیاری از افراد در کنار بازدید از جاهای دیدنی هند، مراکز خرید و بازارهای محلی آن را هم ببینند و بخشی از سفرشان را به این کار اختصاص دهند. اگر شما هم تجربه خرید در این کشور عجیب و دیدنی را دارید، می‌توانید نظرتان را درباره قیمت لباس در هند با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. 

 

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!