قیمت لباس در وان ترکیه؛ انواع پوشاک مردانه و زنانه

4
از 185 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قیمت لباس در وان ترکیه به لیر؛ از کفش و کتانی تا انواع پوشاک
31 خرداد 1402 08:00
2

مناسب بودن قیمت لباس در وان ترکیه، علت بسیاری از سفرها به این شهر است. در شهر وان، امکان خریدی مقرون‌به‌صرفه، باکیفیت و متنوع وجود دارد. اگر می‌خواهید قیمت لباس در وان را بدانید، این مطلب را بخوانید؛ زیرا در این مطلب از بلاگ لست‌سکند قصد داریم بازه‌های تقریبی قیمت لباس در وان ترکیه را در اختیارتان قرار دهیم تا با توجه به آن، بودجه‌ای را برای خرید لباس در وان در نظر بگیرید. 

قیمت لباس در وان.jpg

در وان از کجا خرید کنیم؟

پیش از هر چیز، باید این موضوع مهم را در نظر داشته باشید که قیمت لباس در وان ترکیه به پول ایران مقرون‌به‌صرفه است. البته اینکه تصمیم بگیرید از مراکز مدرن خرید در وان و برندهای مطرحی که در این مراکز حضور دارند، خرید کنید یا از بازارهای محلی و مغازه‌های کمترشناخته‌شده، در قیمت تمام‌شده اجناسی که می‌خرید، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

 قیمت پوشاک در وان ترکیه در خیابان‌ها و بازارهای عمده‌فروشی آن بسیار اقتصادی‌تر از سایر مراکز خرید است. بسیاری از گردشگرانی که صرفاً برای گشت‌و‌گذار و کسب تجربه‌های جدید با تور ترکیه به این شهر سفر می‌کنند، خرید از مراکز خرید اصلی و خیابان‌های مهم را ترجیح می‌دهند؛ ولی با کمی جست‌وجو در بازارهای محلی این شهر، می‌توان به اجناس خوبی دسترسی پیدا کرد که با قیمت‌های باورنکردنی شما را شوکه می‌کنند. مطلب راهنمای خرید در وان اطلاعات جامعی را درباره خرید از این شهر در اختیارتان می‌گذارد.

لیست به‌روز قیمت تورهای وان

lastsecond.ir-clothes price in van.jpg
نمونه‌ای از بازارهای خیابانی در وان

چه زمان‌هایی قیمت پوشاک در وان مناسب‌تر است؟

به‌طور کلی، قیمت لباس در وان ترکیه ارزان‌تر از استانبول است؛ مثلاً شروع حدودی قیمت شلوار مردانه، از 200 لیر، شلوار زنانه از 180 لیر، کتانی مردانه از 200 لیر، کاپشن مردانه از 250 لیر، کفش زنانه از 200 لیر، تی‌شرت مردانه از 180 لیر، کیف زنانه از 100 لیر و عینک آفتابی مردانه و زنانه از 80 لیر است. در ادامه، قیمت انواع لباس و پوشاک در وان را بررسی می‌کنیم. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تاریخ سفرشان را به زمان حراج در وان موکول می‌کنند تا خریدی ارزان‌تر را تجربه کنند. این حراجی‌ها معمولاً در زمان‌های مشخصی به‌صورت سراسری برگزار می‌شوند. این فستیوال‌های خرید، یا فصلی هستند و در پایان هر فصل برگزار می‌شوند یا به‌صورت مناسبتی هستند و در تاریخ‌های خاصی مانند اعیاد و روزهای مهم در تقویم ترکیه اتفاق می‌افتند؛ بنابراین، قیمت لباس در وان ترکیه به زمان سفر شما هم بستگی دارد.

چه برندهای در وان ترکیه شعبه دارند؟ 

وان، شهری بزرگ در شرق ترکیه است که زندگی مردمانش بسیار ساده و معمولی است. اکثر مراکز خرید مهم در این شهر، اطراف خیابان‌های اصلی آن مانند خیابان جمهوریت قرار دارند. بااینکه بازار خرید در وان بسیار داغ است؛ اما برخی از برندهای پرطرف‌دار مانند زارا در این شهر دیده نمی‌شود. البته برندهای بین‌المللی مشابه و همچنین برندهای داخلی ترک را می‌توان در مراکز خرید اصلی این شهر دید.

فروشگاه‌های معتبر و معروف مانند LC WAIKIKI ،Koton، Defacto ،AVVA ،U.S Polo ،Colin's ،İpekyol ،Mavi ،Boyner ،FLO ،adidas در این شهر شعبه دارند و گردشگران می‌توانند کالاهای باکیفیت و به‌روز را از این مراکز بخرند. همچنین قیمت ال سی وایکیکی در وان ترکیه بسیار مناسب است. ناگفته نماند که در انتهای خریدتان می‌توانید به بهترین رستوران‌های وان ترکیه بروید و روز تفریحی‌تان را خاطره‌انگیزتر کنید.

شعب برندها در وان، کالاهای مشابهی با سایر شعب در شهرهای دیگر ترکیه دارند و حتی در برخی از موارد می‌توانید کالای خریداری‌شده را در شعب شهرهای دیگر نیز تعویض کنید. البته بهتر است قبل از مراجعه به شعب دیگر، از همان فروشگاهی که خریدتان را انجام داده‌اید، سؤال کنید. همچنین با دانستن فاصله وان از دیگر شهرها می‌توانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان داشته باشید.

lastsecond.ir-clothes price in van 1.jpg
شعبه ال سی وایکیکی در مرکز خرید وان

قیمت لباس زنانه در وان

لباس زنانه، یکی از گزینه‌هایی است که تنوعش بسیار زیاد است. این اجناس را می‌توان با قیمت‌های بسیار مناسب در بازارهای عمده‌فروشی یا محلی تهیه کرد. با توجه به اینکه بیشتر لباس‌های ترک کیفیت مطلوبی دارند، با کمی جستجو در این بازارهای نه‌چندان مدرن، می‌توان خریدی اقتصادی و لذت‌بخش را تجربه کرد.

قیمت لباس زنانه و قیمت لباس مجلسی در وان ترکیه نیز وابستگی بسیاری به محلی دارد که از آن خرید می‌کنید. اگر می‌خواهید لباس شما از برند بین‌المللی و مطرح باشد، باید به مراکز خرید مدرن وان، مانند مرکز خرید وان که با نام وان ای وی ام شناخته می‌شود، سر بزنید و البته این اقلام را با قیمتی گران‌تر از بازارهای محلی بخرید. در ادامه، به مواردی از قیمت لباس زنانه در وان اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که این قیمت‌ها حدودی هستند و با توجه به تورم موجود در ترکیه تغییر می‌کنند. 

قیمت تاپ زنانه در وان

تاپ زنانه از آن دسته کالاهایی است که بازه قیمتش بسیار گسترده است. شما با مراجعه به یکی از بازارهای محلی وان، می‌توانید انواع‌واقسام تاپ زنانه را پیدا کنید. اگر از این بازارها بازدید کنید، خواهید دید که قیمت یک تاپ زنانه در وان از 30 لیر شروع می‌شود. شما می‌توانید تاپ زنانه را با کیفیت بهتر با قیمت حدود 100 لیر نیز تهیه کنید.

در برند مطرحی مانند ال سی وایکیکی، قیمت تاپ زنانه از حدود 120 لیر شروع می‌شود و تا 600 لیر ادامه دارد. البته باید توجه داشته باشید که فروشگاه‌های برند نیز در مواردی کالاهای خود را با تخفیف‌های چشمگیری به فروش می‌رسانند. در برند رایز (rays) که یک فروشگاه باکیفیت و اختصاصی برای بانوان در شهر وان محسوب می‌شود، قیمت یک تاپ زنانه از 70 لیر تا 280 لیر متفاوت است.

قیمت شومیز و تی‌شرت زنانه در وان

تونیک و تی‌شرت زنانه انواع مختلفی دارد و با توجه به جنسش، با قیمت‌های متنوعی به فروش می‌رسد. قیمت یک تونیک یا تی‌شرت زنانه معمولی در بازارهای محلی وان از 30 لیر شروع می‌شود. در برند ال سی وایکیکی که یکی از فروشگاه‌های محبوب ایرانیان در وان محسوب می‌شود، این کالا با قیمتی حدود 100 تا 460 لیر فروخته می‌شود. همچنین در برند محلی رایز، قیمت این نوع لباس از 80 لیر تا 190 لیر است. تونیک و تی‌شرت یکی از کالاهای متنوع در دسته لباس زنانه هستند. 

قیمت لباس مجلسی زنانه در وان ترکیه

لباس مجلسی از آن دسته کالاهایی است که قیمتش در شهر وان بسیار ارزان‌تر از شهرهای دیگر ترکیه است. اگر تمایل دارید لباس مجلسی را از برندهای معتبری مانند ال سی وایکیکی یا کوتون تهیه کنید، باید رقمی در بازه 500 لیر تا 2000 لیر بپردازید؛ اما در بازارهای محلی می‌توانید این کالا را با حداقل قیمت 300 لیر بخرید.

قیمت شلوار جین زنانه در وان

به‌طور کلی، قیمت شلوار لی در وان ترکیه بستگی به طرح، برند، کیفیت و جنس این محصول دارد. دو برند مطرح ترک در زمینه تولید شلوار جین زنانه در این کشور فعال هستند و کالاهای آن‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند. البته علاوه‌بر این برندها، فروشگاه‌های محلی وان نیز انواع شلوار جین زنانه را با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسانند.

شعب دو برند اصلی تولید شلوار جین در ترکیه که ماوی و کولینز نام دارند، در مراکز خرید اصلی وان دیده می‌شوند و کالاهای آن‌ها قیمت بسیار مناسبی دارند. قیمت یک شلوار جین زنانه از برند ماوی در وان از 500 لیر شروع می‌شود و تا 800 لیر ادامه دارد. البته در برند کولینز قیمت‌ها کمی اقتصادی‌تر است و شما می‌توانید یک شلوار جین زنانه را با هزینه‌ای حدود 200 لیر تا 500 لیر تهیه کنید. اگر می‌خواهید شلوار جین را با قیمتی اقتصادی‌تر بخرید، سری به بازارهای خیابانی وان بزنید و با حداقل 150 لیر یک شلوار جین اقتصادی را به سبد خریدتان اضافه کنید.

راهنمای کامل سفر زمینی به وان ترکیه

lastsecond.ir-clothes price in van 4.jpg
برند ماوی، یکی از برندهای مطرح شلوار جین در ترکیه

قیمت کفش زنانه در وان

قیمت کفش در ترکیه به لیر، به‌دلیل جنس و کیفیت بسیار متنوع است و انواع‌واقسام آن را می‌توانید در تمام مرکز خریدهای وان و بازارهای خیابانی ببینید. کفش در مقایسه با پوشاک، یکی از گران‌ترین کالاها محسوب می‌شود؛ به‌خصوص اگر علاقه داشته باشید آن را از برندهای مطرحی مانند آدیداس، فلو یا ال سی وایکیکی تهیه کنید. به‌دلیل آنکه اکثر افراد ترجیح می‌دهند کفش‌های روزمره یا ورزشی را از این برندها خریداری کنند، قیمت این نوع از کفش زنانه را بررسی خواهیم کرد.

به‌طور کلی اگر بخواهید یک کفش معمولی را از برندهای متفرقه در بازارهای خیابانی و محلی وان تهیه کنید، باید حداقل 130 لیر از بودجه خود را به این کالا اختصاص دهید؛ اما در برندهای مطرح اوضاع کمی متفاوت است. قیمت یک کفش زنانه در برند ال سی وایکیکی از 150 لیر آغاز می‌شود و تا 2000 لیر ادامه دارد. قیمت همین کالا در برند آدیداس، حدود 1200 لیر تا 13000 لیر است. همچنین شما می‌توانید یک کفش ورزشی را از شعب فلو در وان تهیه کنید و هزینه‌ای حدود 100 تا 20000 لیر بپردازید.

قیمت کتانی زنانه در وان ترکیه

قیمت کتانی زنانه در وان ترکیه از 150 لیر شروع می‌شود. این کتانی‌های ارزان‌قیمت را می‌توانید در کوچه‌پس‌کوچه‌های خیابان جمهوریت یا ماراش پیدا کنید؛ اما اگر می‌خواهید کتانی برند بخرید باید به مراکز خرید بزرگ بروید و رقمی حدود 500 لیر تا 3000 لیر برای خرید کتانی زنانه در وان ترکیه هزینه کنید.

قیمت کیف زنانه در وان

کیف زنانه هم از آن دسته کالاهایی است که تنوع بسیاری دارد و در نظر گرفتن یک قیمت واحد برای انواع آن، غیرممکن است. پس از خواندن راهنمای سفر به وان و دانستن آدرس شعب ال سی وایکیکی وان، می‌توانید با پرداخت حداقل 80 لیر تا 2000 لیر، صاحب یکی از کیف‌ها شوید. درصورتی‌که اگر به بازارهای محلی وان مراجعه کنید و وقت بیشتری را به خرید این کالا اختصاص دهید و از هنر چانه‌زنی استفاده کنید، می‌توانید با حداقل 80 لیر یک کیف با برند متفرقه را خریداری کنید. همچنین در برند ترک رایز می‌توانید کیف دل‌خواهتان را در بازه قیمتی 70 تا 200 لیر بخرید.

lastsecond.ir-clothes price in van 5.jpg
خرید پوشاک از فروشگاه‌های وان

قیمت لباس مردانه در وان

در وان هم مثل دیگر شهرهای ترکیه، فروشگاه‌هایی وجود دارد که بخشی از فضایشان را به فروش کالاهای مردانه اختصاص داده‌اند تا آقایان هم در کنار خانم‌ها از خرید کردن لذت ببرند. حتی اگر قرار است با تور استانبول به ترکیه بروید و خرید کنید، کالاهای مردانه به‌اندازه لباس‌های زنانه موجود است. البته نمی‌توانیم انکار کنیم که وان مقصدی مناسب برای خرید لباس مردانه به شمار می‌رود و تنوع محصولات و همچنین قیمت آن‌ها، مردان را هم به گذراندن وقت در خیابان‌ها و مراکز خرید مشتاق می‌کند. در ادامه، قیمت لباس مردانه در وان را بررسی می‌کنیم.

قیمت پیراهن مردانه در وان

پیراهن مردانه از کالاهای پرطرف‌دار در وان است. اگر به گشت‌و‌گذار در بازارهای محلی علاقه‌مندید، می‌توانید حداقل 100 لیر را برای خرید یک پیراهن مردانه معمولی کنار بگذارید؛ اما اگر برند یک کالا برای شما اهمیت زیادی دارد، می‌توانید به فروشگاه‌های معتبری مانند یو اس پولو و ال سی وایکیکی مراجعه کنید. قیمت یک پیراهن مردانه در ال سی وایکیکی از 200 لیر تا 800 لیر است. در برند یو اس پولو شما می‌توانید پیراهن مردانه را با پرداخت 200 لیر تا 1500 لیر تهیه کنید. 

قیمت تی‌شرت مردانه در وان

بهترین برند برای خرید یک تی‌شرت باکیفیت با قیمت مناسب، فروشگاه ال سی وایکیکی وان است. در این فروشگاه می‌توانید یک تی‌شرت مردانه را با حداقل 100 لیر تهیه کنید. تی‌شرت‌های با کیفیت بهتر حدود 410 لیر قیمت دارند؛ اما اگر می‌خواهید یک تی‌شرت معمولی بخرید، می‌توانید در ارزان‌ترین مراکز خرید وان با هزینه حداقل 80 لیر آن را تهیه کنید.

lastsecond.ir-clothes price in van 7.jpg
مراکز خرید در شهر وان

قیمت شلوار لی مردانه در وان

این کالای محبوب مردانه، قیمت، کیفیت و همچنین مدل‌های بسیار متنوعی دارد؛ ولی همان‌طور که در بخش شلوار جین زنانه گفتیم، دو برند مطرح تولید شلوار جین در ترکیه، یعنی برندهای کولینز و ماوی، بازار این کالا را در دست دارند. البته فروشگاه ال سی وایکیکی نیز در این زمینه خوب عمل کرده و کالاهای باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. قیمت شلوار جین مردانه در وان از برند کولینز، حدود 300 لیر تا 1000 لیر، از برند ماوی بین 400 لیر تا 1000 لیر و از برند ال سی وایکیکی بین 400 لیر تا 700 لیر است. همچنین در بازارهای محلی می‌توانید انواع شلوار جین مردانه را با حداقل قیمت 150 لیر پیدا کنید. 

قیمت کفش مردانه در وان

مانند کفش زنانه، تقاضای خرید برای کفش‌های اسپرت و روزمره زیاد است. به همین دلیل در این بخش، قیمت کتانی در وان ترکیه را بررسی می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به شعب فروشگاه‌های فلو، آدیداس و ال سی وایکیکی، کفش‌های اسپرت و متنوعی را ببینید که انتخاب میان آن‌ها به‌دلیل زیبایی و کیفیت بسیار دشوار است. اگر قصد دارید کفش مردانه را از برند متوسطی مانند ال سی وایکیکی وان تهیه کنید، باید رقمی حدود 200 لیر تا 2500 لیر بسته به مدل آن بپردازید.

در مقابل، خرید این کالا از برند آدیداس هزینه بیشتری را به شما تحمیل می‌کند. یک کفش مردانه اسپرت آدیداس، حدود 1000 تا 15000 لیر قیمت دارد. همچنین در برند فلو، این کالا قیمتی حدود 300 تا 8000 لیر دارد. در بازارهای خیابانی می‌توانید یک کفش اسپرت مردانه را با حداقل 150 لیر بخرید.

قیمت کتانی مردانه در وان ترکیه

قیمت کتانی مردانه در وان ترکیه همانند کتانی زنانه در بازارهای محلی و مغازه‌های خیابان‌های فرعی از 150 لیر شروع می‌شود. اگر شانس با شما یار باشد، در میان این برندهای کمترشناخته‌شده ترک می‌توانید برندهای معروفی را پیدا کنید که اوت‌لت هستند یا سال‌های گذشته تولید شده‌اند؛ به‌عنوان مثال می‌توانید کتانی آدیداس 2016 را با 500 لیر بخرید. اگر این کتانی‌ها را در دست بگیرید، مانند پر کاه سبک هستند و استفاده راحتی دارند. قیمت کتانی مردانه از فروشگاه‌های برند در مراکز خرید این شهر از 700 لیر شروع می‌شود.

lastsecond.ir-clothes price in van 8.jpg
فروشگاه فلو در وان

قیمت کاپشن مردانه در وان

قیمت کاپشن در وان ترکیه بسیار مناسب است و به همین دلیل از آن کالاهایی است که بسیاری از گردشگران در لیست خریدشان قرار می‌دهند. این کالا در اکثر فروشگاه‌های وان به فروش می‌رسد و طرح‌های متنوعی دارد. اگر مارک کاپشن برایتان اهمیت چندانی ندارد و صرفاً می‌خواهید یک کاپشن اقتصادی بخرید، باید حداقل 500 لیر برای خریدش کنار بگذارید؛ اما اگر می‌خواهید آن را از فروشگاه ال سی وایکیکی تهیه کنید، باید رقمی حدود 400 تا 2000 لیر بپردازید.

خرید تور وان از لست‌سکند

برای خرید تور وان، می‌توانید از میان گزینه‌های متنوعی که در وبگاه لست‌سکند می‌بینید، تورتان را انتخاب کنید. تورهای وان با توجه به نزدیکی به مرز ایران، قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند و امکاناتی مانند بلیط رفت‌و‌برگشت، ترنسفر فرودگاهی و اقامت در هتل را در بر می‌گیرند. شما می‌توانید انواع تورهای وان را در لست‌سکند مشاهده کنید و با استفاده از فیلترهای گوناگون و با توجه به بودجه و شرایط خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین هتل‌های وان از نظر مسافران

سخن آخر

در این مطلب با قیمت لباس در وان ترکیه آشنا شدید. همان‌طور که متوجه شدید، قیمت لباس در وان، بسیار متنوع و ارزان است. آن‌هایی که برای خرید لباس، زیاد به وان سفر می‌کنند معمولاً تور وان از تبریز را تهیه می‌کنند؛ زیرا در این صورت، قیمت‌ها برایشان ارزان‌تر تمام می‌شود. گفتنی است شما با سفر کردن به شهر وان، با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ زیرا هم می‌توانید بسیاری از کالاهایی را که لازم دارید، با کیفیت و قیمت مناسب بخرید و هم از جاهای دیدنی وان بازدید کنید. اگر تاکنون به این شهر سفر کرده‌اید، نظرتان درباره قیمت لباس در وان ترکیه چیست؟

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!